Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πρώτη αγορά εξοπλισμού σκι

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Πρώτη αγορά εξοπλισμού σκι

Γειά σε όλους είμαι νέος στο forum!
    Από πέρυσι έχω ξεκινήσει το σκι. Είχα κάνει 7-8 φορές συνολικά μέσα σε αυτές και 4 μαθήματα. Για όσους έχουν πάει στο χιονοδρομικό στο Μαίναλο κατεβαίνω άνετα εννοείται την πίστα στο λιφτ του αρκτούρου. Την τελευταία φορά που είχα πάει ήταν να ανέβω στην περιφερειακή αλλά δεν πήγα γιατί φοβήθηκα το λιφτ του αετού Φέτος εννοείται πως θα πάω.
    Επειδή λοιπόν μου είπαν πως αξίζει η αγορά σκι για να βελτιώσω την τεχνική μου και να μη νοικιάζω από το χιονοδρομικό αποφάσισα (αν πείσω και τους γονείς μου 15 χρονών είμαι ) να αγοράσω τον αξοπλισμό. Αλλά είμαι κάπως άσχετος με αυτό. Ελπίζω να με βοηθήσετε εσείς όμως

Είμαι 1.82 και 67kg το επίπεδο μου πάνω κάτω το καταλάβατε νομίζω. Θέλω αν γίνεται να μου προτείνετε κάτι όσο το δυνατόν περισσότερο vfm. Όσο φθηνότερα τόσο το καλύτερο

κανε ακόμα 4-5 χρονιά με ενοικίασης
    και βλέπεις για μετά.........
    ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ! ΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΜΜΩΤΗΣ..!
    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ.....ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΤΟΥ Κ@ΛΟΥ

Comment

Και εγω αυτό σκεφτόμουν απλά μου είχαν πει ότι αξίζει. Καλύτερα έτσι. Θα μου μείνουν λεφτά και για κάρτα γραφικών

Comment

τώρα αν θες πάρε κράνος και μασκα.........

Comment

Ξεχασα να αναφερω πως εχω ειδη μασκα οποτε ειμαι οκ. Κρανος δε νομιζω οτι χρειαζεται για το σκι που κανω εγω...

Comment

νομίζω πως πάντα χρειάζεται κράνος

Comment

Φίλε μου το γνωρίζεις ότι στο εξωτερικό υπάρχουν χκ που δεν σε αφήνουν αν δεν έχεις κράνος???
              Οταν ήμουν στο επίπεδό σου ,εφαγα μια τουμπα και η πίστα ,που ηταν πάγος, περασε 3cm απο το κεφάλι μου...
              ..οταν συνήλθα πήγα και πήρα κράνος .
              με 0 χλμ μπορεις να πάθεις ζημια.
              Πάρε δικά σου μεταχειρισμένα πέδιλα .θα σε βοηθησουν.

εχεις π.μ.
              GVAFI72

Comment