ta exo xanapi apla tora ida ligo perisotero....
lipon.
arketos ietos se anatoliki sterea. to problima eki gia ta pedina den tha ine o ietos ma i temp.
sta pedina tha ine stus 4-5 bathmus
se imiorina opos 400m perimeno xioni
pros ta pano tora thesalia eki tha exi kaliteri temp (den milo gia volo) ma isos to problima ine o ietos...ligoteros esthita..
pio pano ditiki makedonia ta idia me exeresi tin florina pu mallon tha exi ke apo ieto...
ta idia ke kentriki makedonia kales temps ma o ietos oxi arketos. kamia nifada kamia strosi isos elafra topika
athina xioni pano apo dioniso
auta gia ton erxomo tu februariu meta blepume pali
na doso ke mia anafora apo atalanti
to xioni arketo ke simera xekinise i mera me -1.
idan ilio meta apo meres sinefias...
i opia atimi mas ekopse ke ton pageto.
to kalitero pu idame eki autes tis meres itan -3.
pantos o ximonas os tora fgia anatoliki sterea genika kala exelisete me polles broxes kria (oxi akrea omos) ke ena xioni pros to paron stromeno pu krinete arketa kalo.
perimenume to deutero....
lipon.
arketos ietos se anatoliki sterea. to problima eki gia ta pedina den tha ine o ietos ma i temp.
sta pedina tha ine stus 4-5 bathmus
se imiorina opos 400m perimeno xioni
pros ta pano tora thesalia eki tha exi kaliteri temp (den milo gia volo) ma isos to problima ine o ietos...ligoteros esthita..
pio pano ditiki makedonia ta idia me exeresi tin florina pu mallon tha exi ke apo ieto...
ta idia ke kentriki makedonia kales temps ma o ietos oxi arketos. kamia nifada kamia strosi isos elafra topika
athina xioni pano apo dioniso
auta gia ton erxomo tu februariu meta blepume pali
na doso ke mia anafora apo atalanti
to xioni arketo ke simera xekinise i mera me -1.
idan ilio meta apo meres sinefias...
i opia atimi mas ekopse ke ton pageto.
to kalitero pu idame eki autes tis meres itan -3.
pantos o ximonas os tora fgia anatoliki sterea genika kala exelisete me polles broxes kria (oxi akrea omos) ke ena xioni pros to paron stromeno pu krinete arketa kalo.
perimenume to deutero....

Comment