Announcement

Collapse
No announcement yet.

μετά απο 14 χρόνια αποχής τι?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• μετά απο 14 χρόνια αποχής τι?

Γεια σας φίλοι.

Μετά απο 14 χρόνια αποχής, επέστρεψα στην μεγάλη μου αγάπη, το σκι... και ίσως ήρθε ο καιρός να αγοράσω νέα πέδιλα. Τα παλιά μου είναι κάτι φθηνιάρικα,παμπάλαια atomic (λεπτά, σκέτες ευθείες με μύτες).

Ο στόχος μου είναι να κάνω πούδρα αλλά και καλύτερο carving σε πίστα (all mountain δηλαδή?)

Όμως είμαι σε επίπεδο αρχάριου προς μέσου.

Να αγοράσω τώρα κάποια σκι που θα μου προτείνετε (με προοπτική ότι δεν θα αλλάξω για τα επόμενα 5-6 χρόνια) ή να συνεχίσω με τα αρχαία?

χίλια ευχαριστώ

εαν σκοπεύεις να ασχοληθείς ενεργά και να πηγαίνεις τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα τότε σίγουρα να πάρεις καινούργια πεδιλα.Εαν θα πηγαίνεις 2 φορες στην σεζόν καλύτερα να νοικιάζεις.Ολα αυτά βέβαια εαν υπάρχει χιόνι! [i] αλλιως θα κάνουμε σκι στην άμμο..."

Comment

εγω θα ελεγα σε πρωτη φαση να νοικιασεις μερικες φορες πεδιλα για να δεις την συμπεριφορα τους σε σχεση με τα μουσειακα εκθεματα που εχεις[i](πλακα κανω).

νοικιαζουν πεδιλα καλα με παραπανω κοστος αλλα για να βγαλει συμπερασμα ειναι οτι πρεπει."

Comment

Originally posted by harilander
        εαν σκοπεύεις να ασχοληθείς ενεργά και να πηγαίνεις τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα τότε σίγουρα να πάρεις καινούργια πεδιλα.Εαν θα πηγαίνεις 2 φορες στην σεζόν καλύτερα να νοικιάζεις.Ολα αυτά βέβαια εαν υπάρχει χιόνι! [i] αλλιως θα κάνουμε σκι στην άμμο...

Ενεργά και ... μια φορά τον μήνα? ε δε λέει!

Δηλ. να πάει 4 φορές την σεζόν και όχι 2 όπως λές!

όντως αν υπάρχει χιόνι ... βρε @yannaka στο τέλος της σεζόν βρήκες κι εσύ να ξαναξεκινήσεις?

ok να σοβαρευτώ λίγο, πιστέυω ότι αρκετά Χιονοδρομικά έχουν ένα μήνα ζωής ακόμα,

τουλάχιστον, οπότε ποτέ δεν είναι αργά!

Μπορείς να κάνεις δηλ, από μια...εώς 31 φορές σκί!

ανάλογα τις υποχρεώσεις!

Εγώ θα ξεκινούσα με τα ήδη υπάρχοντα σκί να συνηθίσω την επαφή με το χιόνι πάλι

και βλέποντας και κάνοντας.