Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

Αποτελέσματα έρευνας ...Χ.Κ.Κ.

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • Αποτελέσματα έρευνας ...Χ.Κ.Κ.

    Παρουσίαση των θετικών αποτελεσμάτων της έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών έκανε το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων, σύμφωνα με την οποία, το 93,6% των χιονοδρόμων απάντησαν ότι είναι πάρα πολύ ή πολύ ικανοποιημένοι από την συνολική εμπειρία της επίσκεψης τους. Η έρευνα διενεργήθηκε το καλοκαίρι και το φθινόπωρο του 2011 μεταξύ 566 χιονοδρόμων και φίλων του βουνού, οι οποίοι απήντησαν on-line στο ερωτηματολόγιο μέσω της ιστοσελίδας www.kalavrita-ski.gr. Αυτό εξηγεί τη μεγάλη αύξηση της επισκεψιμότητας κατά την τελευταία σεζόν 2011 η οποία άγγιξε το +75% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά!

    Πιο συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν ως εξής:
    • Το 83% του δείγματος χαρακτηρίζει ως άριστη ή πολύ καλή την επικοινωνία του χιονοδρομικού με το κοινό (75% άριστη και 8% πολύ καλή) και αυτό αποδεικνύεται από όλες τις πρωτοποριακές ενέργειες marketing που έχουν γίνει την τελευταία χρονιά, τη νέα δυναμική ιστοσελίδα, τη διαδραστική σχέση με τους φανς στο www.facebook.com/kalavritaskicenter και πολλές άλλες ενέργειες που υλοποιήθηκαν με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της προσέλκυσης επισκεπτών.
    • Το 74% χαρακτηρίζει άριστες ή πολύ καλές τις πίστες (34% άριστες και 40% πολύ καλές). Εκτός από την ποικιλία πιστών για όλα τα επίπεδα, σύμφωνα με κοινή ομολογία των χιονοδρόμων, η διάστρωση των πιστών την τελευταία χρονιά στο χιονοδρομικό Καλαβρύτων ήταν η καλύτερη σε όλη την Ελλάδα. Στην κατηγορία αυτή ανήκει και το SNOW PARK, το μεγαλύτερο και πιο οργανωμένο σε όλη τη χώρα.
    • Το 73% βαθμολογεί με άριστα ή πολύ καλά τις εκδηλώσεις-events (43% άριστα και 30% πολύ καλά) που διοργανώθηκαν στον Χελμό μέσα στα οποία συμπεριλαμβάνονται το νυκτερινό σκι και πάρτυ, εκδηλώσεις στα εορταστικά τριήμερα, διαγωνισμοί στο Snow Park και πολλά άλλα.
    • Το 72% πιστεύει ότι η εξυπηρέτηση του προσωπικού είναι άριστη ή πολύ καλή (40% άριστη και 32% πολύ καλή). Αυτό οφείλεται σε έναν μεγάλο βαθμό στην αλλαγή νοοτροπίας που πέτυχε η νέα διοίκηση του χιονοδρομικού, στην πολύ σωστή επιλογή της ομάδας εργαζομένων καθώς και της εκπαίδευσης τους από εξειδικευμένη εταιρία.
    • Το 70% χαρακτηρίζει άριστη ή πολύ καλή την ενημέρωση των χιονοδρόμων (33% άριστη και 37% πολύ καλή), αφού εξασφαλίστηκε live ενημέρωση όλο το 24ωρο για θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους χιονοδρόμους, π.χ. πρόβλεψη καιρού, κατάσταση δρόμων, λειτουργία αναβατήρων και πιστών, μέσα από το http://www.kalavrita-ski.gr/el/top-live-report
    • Το 67,7% πιστεύει ότι είναι άριστη ή πολύ καλή η λειτουργία των αναβατήρων (63,1% άριστη και 4,60% πολύ καλή). Αυτό οφείλεται στην πολύ αποτελεσματική δουλειά των εργαζομένων που κάτω από πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες, καταφέρνουν να εξασφαλίσουν την καλή λειτουργία αναβατήρων και φυσικά της πολυσυζητημένης Στύγας, του αναβατήρα που φτάνει στο υψηλότερο σημείο στην Ελλάδα, στα 2.340 μ.
    • Το 64% βαθμολογεί με άριστα ή πολύ καλά την καντίνα στη Βαθειά Λάκκα (33% άριστα και 31% με πολύ καλά). Η καντίνα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη την τελευταία σεζόν αφού προσέφερε εξαιρετικά εδέσματα σε πολύ φιλικές τιμές. Παραδοσιακές πίτες Καλαβρύτων, σούπες, ροφήματα, μπάρμπεκιου στον πάγο και άλλα πολλά για ένα απολαυστικό διάλλειμα.
    • 62% άριστη ή πολύ καλή χαρακτηρίζεται η λειτουργία των σχολών σκι (36% άριστη και 26% πολύ καλή). Στον Χελμό υπάρχουν οργανωμένες σχολές σκι και snowboard για όλα τα επίπεδα.
    • 62% χαρακτηρίζουν άριστο ή πολύ καλό το Chalet (32% άριστο και 30% πολύ καλό). Πρόκειται για ένα νέο και μοντέρνο σαλέ, με εξαιρετική ποιότητα σνακς και ροφημάτων, με πολύ ωραία ατμόσφαιρα με μουσική και διάφορες εκδηλώσεις.
    • 69% πιστεύουν ότι είναι πολύ καλή ή καλή η υπηρεσία έκδοσης εισιτηρίων (45% καλή 24% πολύ καλή).
    • 50,4% πιστεύουν ότι είναι άριστη ή πολύ καλή η υπηρεσία ενοικίασης εξοπλισμού (7,4% άριστη και 43% πολύ καλή).
    Πολύ θετική άποψη διατυπώθηκε επίσης για την καθαριότητα και την εύκολη οδική πρόσβαση (ομάδες εργαζομένων και οχήματα καθαρίζουν συνέχεια τους δρόμους). Παράλληλα, προτάθηκε από τους χιονοδρόμους ο εκσυγχρονισμός των αναβατήρων, η απόκτηση μηχανημάτων για τεχνητό χιόνι, για ηλεκτρονικό εισιτήριο, η οργάνωση περισσότερων events και περισσότερες προσφορές τιμών και μείωση του κόστους.

    Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτελούν την καλύτερη αναγνώριση στην υπερπροσπάθεια που κατέβαλε το προσωπικό του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων κατά την προηγούμενη σεζόν. Παράλληλα οι παρατηρήσεις και τα σχόλια των φίλων του Χιονοδρομικού θα τροφοδοτήσουν τους μελετητές που επεξεργάζονται το Master Plan του Χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων για το οποίο θα δοθούν σύντομα περισσότερες πληροφορίες).

    Την έρευνα επιμελήθηκε η εταιρία www.mypublics.com που διαχειρίζεται συνολικά την επικοινωνία του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων.

  • #2
    " 50,4% πιστεύουν ότι είναι άριστη ή πολύ καλή η υπηρεσία ενοικίασης εξοπλισμού (7,4% άριστη και 43% πολύ καλή). "

    !! Δηλαδή υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει πως οι ενοικιάσεις στο ΧΚΚ είναι άριστης ή πολύ καλής ποιότητας??!
    Εγώ τυχαίνει να μη νοικιάζω, αλλά θεωρώ ότι είναι το χειρότερο μαγαζί που ξέρω... σε όλα (τιμές, ποιότητα εξοπλισμού, συμπεριφορά κλπ).
    Τ.π. κατά τα άλλα όλα super πέρυσι στο ΧΚΚ! Καλή σεζόν να έχουμε φέτος.

    Σχολιασμός


    • #3
      Και μόνο το ενδιαφέρον που δείχνουν οι διαχειριστές του ΧΚΚ σε προδιαθέτει θετικά. Το μόνο πρόβλημα για μένα είναι τα lifts τα οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον αριθμό των ανθρώπων που πάνε, ειδικά τα σ/κ. Τώρα στην έρευνα δεν ξέρω τις ακριβώς βρήκαν καλό όλοι αυτοί στη λειτουργία των lifts. Ό,τι μπορούσαν έκαναν οι άνθρωποι εκεί αλλά με αυτά τα lifts και 45 λεπτά αναμονή δεν πας πουθενά.

      Σχολιασμός


      • #4
        Καταρχήν, για να μην παρεξηγηθω στη συνέχεια, να πω ότι ο Χελμός είναι απο τα αγαπημένα μου βουνά και υποστηρίζω ενεργά πολλές από τις δράσεις που γίνονται στην ευρύτερη περιοχή των Καλαβρύτων, όπως οι αγώνες trail ride και φυσικά το ski. Κάτοικος Αθήνας όμως αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο για ημερήσιες αποδράσεις στο Χ.Κ.Κ.
        Την περασμένη Πέμπτη είχα άδεια από την εργασία μου και σηκώθηκα νωρίς, φόρτωσα το αυτοκίνητο με τον σχετικό εξοπλισμό και ξεκίνησα για Καλάβρυτα. Έκανα την καθιερωμένη στάση μου στο περίπτερο στα Καλάβρυτα για ανεφοδιασμό για να μη χασω χρόνο όταν φτάσω στο ΧΚ. Λίγη ώρα αργότερα ήμουν στο εκδοτήριο των εισητηρίων. Ενα λέω, 25 μου απαντάει ο υπάλληλος. ανοίγω το πορτοφόλι και διαπιστώνω ότι ενα 50αρικο είχε κάνει φτερά. είχα όμως ενα 20αρικο, 2-3 ευρω σε ψιλα και περίπου 40 λίρες αγγλίας. μου λέει ότι δεν μπορει να κάνει κατι και με παραπέμπει στις πληροφορίες. εξηγώ την καταστάση και εκει και πέρνω την ιδια απάντηση, ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι. ζήτησα να ερωτηθεί ο υπεύθυνος μήπως μπορούμε να το περάσουμε σαν εκπτωτικό ή κάτι τελος πάντων. αρνητικός και αυτός γιατι λέει του φαίνεται περίεργο πως εχω μόνο 20. το συμπέρασμα για να μην γίνομαι κουραστικός, ήταν να ζητήσω από τον υπάλληλο στις πληροφορίες να μου δώσει 5ευρω και να του δώσω 10 λίρες. δεν αρνήθηκε και έτσι κατάφερα να πάρω το 'χρυσό' εισητήριο. τα συμπεράσματα δικά σας. δεν ξέρω αν ήταν θέμα υπάλληλου ή απόφασης της διοίκησης για τόσο αυστηρή θέση πάνω στην έκδοση των εισητηρίων, αλλά όπως και να έχει είναι κρίμα να γίνεσαι ξεφτίλα για 2 ευρω.
        θα ήθελα πολύ μια επίσιμη απάντηση από τη διεύθυνση του Χ.Κ.Κ.

        ΥΓ. μου έκανε τρομερή εντύπωση πως τα 2-3 άτομα που ήταν πίσω μου και παρακολούθησαν όλα τα παραπανώ δεν είπε ένας να προσφέρει 2 ευρω για να συμπληρώσω.

        Σχολιασμός

        Working...
        X