Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

Legacy Outback

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • Legacy Outback

    Εχει κανείς το Outback να μου πει τη γνώμη του. Εχω το Forester δύο χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένος, αλλά το φορτώνω χιλιόμετρα με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και σκέφτομαι σε λίγο να το δώσω γιατί μετά θα χάσει πολύ στη μεταπώληση.Εχω καψουρευτεί και το Outback....
    Μη το χτυπάς το σαλάμι

  • #2
    Καλημέρα!
    Δεν έχω το OUTBACK αλλά έχω το LEGACY 2.0 εδώ και 2 μήνες. Ξέρω ότι το OUTBACK βγαίνει στα 2.5 και 3.0 αλλά στα μηχανικά μέρη τα δύο αυτοκίνητα είναι τα ίδια. Μέχρις στιγμής πάντως, έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα ρωτήσε με.

    Σχολιασμός


    • #3
      Δεν το έχω αλλά έχω μπει στο τρίλιτρο συνοδηγός σε ασφάλτινη, όμως, διαδρομή. Εξαιρετικό από κάθε άποψη. Καλύτερο φινίρισμα από το Forester, ομαλότερη λειτουργία του κινητήρα,(6 κύλινδροι γαρ), ροπή παντού και μεγαλύτεροι χώροι, (σαλόνι και χώρος φόρτωσης). Για ποιότητα κατασκευής ας μην τα συζητάμε, χάνουν τα λόγια την αξία τους. Στην Ευρώπη το προτιμούν. Αυτό ήθελα (το τρίλιτρο εννοώ) αλλά μου έλειπαν κάτι ψιλά". "

      Σχολιασμός


      • #4
        Υπάρχει και το B9, το οποίο απ' ότι έμαθα θα πάρει έγκριση τύπου στην Ευρώπη, (στην Γερμανία θα κυκλοφορήσει σίγουρα, έχει ξεκινήσει και η διαφήμιση) και λογικά κάποια στιγμή θα έρθει και κατά δω, (μάλλον όχι αμέσως). Τεχνολογικά είναι πολύ προχωρημένο, η αισθητική του όμως ... αν μη τι άλλο θέλει χρόνο να το συνηθίσεις. Εξωτερικά, διότι το εσωτερικό του είναι άψογο.

        Σχολιασμός


        • #5
          Το Β9 πρέπει να είναι όλα τα λεφτά" αλλά και πολλά λεφτά. Εγώ ψήνομαι γιά Outback μεταχειρισμένο από Γερμανία μεχρι ενός ενάμιση έτους. Δεν το έχω ψάξει ακόμη να δω πόσο θα μου βγεί αλλά το αυτοκίνητο πρέπει να είναι άπαιχτο. Είναι πιό ευρύχωρο και πολύ πιό ποιοτικό εσωτερικά απ'το Forester και δεν είναι ούτε 100 κιλά βαρύτερο. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το μεγάλο μήκος και η γεωμετρία στις στροφές γιατι ήδη το Forester παρ'ότι είναι 15 πόντους κοντύτερο στο παρκαρισμα και στους στενούς δρόμους ζορίζεται."
          Μη το χτυπάς το σαλάμι

          Σχολιασμός


          • #6
            Ημουν αναμεσα στο Sub Outback κ στο A4 AvantTQ προ 2 μηνών κ προτιμησα το δευτερο για λόγους αισθητικους (σορρυ, ξερω καθολου πρακτικη και ορεσίβια προδιαγραφη, αλλά ο γερμανος μεσα ειναι αλλο πραμα). Η αληθεια ειναι οτι εχω κ ενα jimny, οποτε υπαρχει κ η εναλλακτικη για τα λιγο πιο απαιτητικά.
            Ειναι κ τα δυο χλμφαγοι κ ειδικα το ΤQ ειναι κ ιδαιτερα οικομικό (λογω κυβισμου), ιδιαιτερα σημαντικο στα μεγαλα ταξιδια.
            Απο αποψη μεγεθους, ναι ειναι καραβι το Outback, αλλα αν μπορείς να το εχεις για χρηση ταξιδίου, θα σε βολεψει παααρα πολυ.

            Αλλωστε η Koυμπαρου ειπαμε: “δε σπάει - δε χαλάει” "
            Η συνεχής αναζήτηση της ευτυχίας είναι μία από τις βασικές αιτίες της δυστυχίας.

            Σχολιασμός


            • #7
              Πολύ ωραίο το Α4 στέισον αλλά μου πέφτει λίγο μικρό. Το είχα νοικιάσει από Μόναχο γιά μια χιονοεκδρομή και τρία άτομα με αποσκευές και σκι χωρέσαμε με δυσκολία.Δυστυχώς" εκτος από το σκι έχω κι άλλο βίτσιο (γουιντσέρφ) που θέλει πολύ χωρο ειδικά αν είναι γιά δύο άτομα με πολαααααά πραγματα. Είμαι ένα βήμα πριν το βαν."
              Μη το χτυπάς το σαλάμι

              Σχολιασμός


              • #8
                Εφοσον τιθεται θέμα χωρου, μην το συζητας’ OUTBACK!
                (παρομοια ιστορια με νοικιαρικα εδω κ χρονια avant A4-A6 στις αλπεις—χεχε ).
                Παντως δυο ποταμισια καγιακ τα πηρε αρχες Δεκέμβρη απο πανω με ανεση, οπως κ mtbikes μέσα' και ταξιδευε κ με 160-170 ανετα!
                Outback σιγουρη χλιδη σε θεμα χωρου. όρμα!"
                Η συνεχής αναζήτηση της ευτυχίας είναι μία από τις βασικές αιτίες της δυστυχίας.

                Σχολιασμός


                • #9
                  Captain Powder συμφωνώ ότι το OUTBACK είναι μεγάλο σε μήκος και σίγουρα μέσα στην πόλη θα έχεις πρόβλημα παρκαρίσματος. ’μα θέλεις μπορείς να κοιτάξεις και την περίπτωση του FORESTER STI. Τρελά γκάζια και μάλλον πιο ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό λόγω του ότι είναι η καλύτερη έκδοση του FORESTER. Θα το βρείς παραεισαγωγή στην MEVAPOWER http://www.mevapower.gr (δεν το εισάγει η SUBARU Ελλάς).

                  Σχολιασμός


                  • #10
                    Πιό ποιοτικό από το Outback, χλωμό το βλέπω, έπειτα είναι και η έγκριση τύπου που προβληματίζει, (αλήθεια τι εγγύηση έχεις στην παραεισαγωγή. Θα μου πείς τώρα στην Ελλάδα ποιός ψάχνει τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά αν βγεις έξω τι γίνεται; Στο εξωτερικό με mud λάστιχα, μεμβράνες ή ένα δάκτυλο λάσπη στα τζάμια (το είδα κι αυτό στην Αλεξάνδρας, 10 το πρωί, μεσοβδόμαδα, με ήλιο, δεν πάμε καλά είναι βέβαιο) σκαλοπάτια, μπάρες και τα συναφή είτε σε τσιμπάνε επιτόπου, είτε, (εάν τρακάρεις) πληρώνεις μια ζωή. Δεν είναι παίξε - γέλασε.
                    Κατά τη γνώμη μου το Outback στα ουσιαστικά σημεία, είναι καλύτερο (και φθηνότερο) από τον ανταγωνισμό. Μεγάλη κουβέντα όταν πρόκειται για τα Audi, αλλά έτσι πιστεύω. Επειτα, εάν έίσαι κολλημένος με την αξιοπιστία έχεις τρείς λύσεις : Toyota, Subaru και Mazda. Τέλος.
                    Σε ότι αφορά το βάρος το Οutback έχει πολλά μέρη από αλουμίνιο ενώ το Forester μόνο το καπώ της μηχανής.
                    Δεν θα σε κουράσω άλλο. Μου βγαίνει η πίκρα που δεν το πήρα.

                    Σχολιασμός


                    • #11
                      Καλημέρα όλη μέρα
                      SAR.1 τι αυτοκίνητο έχεις;"

                      Σχολιασμός


                      • #12
                        Forester 2,5XT

                        Σχολιασμός


                        • #13
                          Πολύ καλό αυτοκίνητο! "

                          Σχολιασμός


                          • #14
                            Ναι κι επίσης τίμιο μέχρι που γίνεται ντεμοντέ. Ούτε μια γκατζετιά, έτσι για δείγμα.
                            Οι μεσαίες, του σκοτώνουν" και αν το οδηγήσεις ως πολύ γρήγορο SUV, που είναι, κι όχι ως GTI, που, λόγω ύψους, δεν είναι, προσφέρει κορυφαία ενεργητική ασφάλεια.
                            Θα περίμενε, όμως, κανείς περισσότερους χώρους από 2,5 λίτρα.
                            Επίσης καίει. 30-35% περισσότερο απ΄ ότι δηλώνει η εταιρεία, αλλά σίγουρα λιγότερο απ' όσο λένε τα περιοδικά. Είναι ένας από τους λόγους που έχω γίνει πάρα πολύ δύσπιστος σ' αυτά που γράφουν.
                            Να ξέρεις ότι εγώ ερωτεύθηκα τα Subaru από ένα Legacy station turbo, που είχε φέρει ένας φίλος από την Αμερική πριν κάποια χρόνια. Ούτε απ' τα Impreza, ούτε απ'τα Forester. Γι' αυτό και το κόλλημα με το Outback."

                            Σχολιασμός

                            Working...
                            X