Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

0-300: Renault F1 vs. Hayabusa vs. Veyron vs GT-R!

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Αρχική Δημοσίευση από MountExplorer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μονοθεσια φημιζονται για το στριψιμο τους και για το φρεναρισμα οχι για την επιταχυνση.... Σε επιταχυνση ουτε καν τα παλιοτερα μονοθεσια δεν εκαναν 0-300 σε 8 δευτερολεπτα μονο!
    δε φημίζονται για την επιτάχυνση τους σε στάση.
    η επιτάχυνση εν κινήσει είναι τρομακτική.
    επίσης είναι άκυρο να συγκρίνουμε ένα ντραγκστεροειδες (άσχετα που δεν έχει ρόδες για να μη σηκωθεί σούζα με ένα μονοθέσιο της F1).
    Τέλος σαφώς και τα σημερινά μονοθέσια σε απόλυτες τιμές επιταχύνσεων διαμηκών κυρίως είναι πιο αργά από αυτά του 2004. Σε κλειστές πίστες με λιγότερη ώρα τέρμα το γκάζι τα σημερινά πλέον ισοφαρίζουν σε χρόνους του 2004 τα μονοθέσια.

    Επιπλέον η εν λόγω Lotus στο βίντεο των 0-300 δεν είναι και το καλλίτερο παράδειγμα για να δει κάποιος τις επιταχύνσεις ενός σύγχρονου μονοθεσίου μιας και τρέχει σε βρεγμένο (πράγμα που την επιβραδύνει τραγικά), όπως επίσης και ο κινητήρας της Renault δε φημίζεται ως ο πιο ισχυρός έναντι των άλλων κατασκευαστών (κυρίως Mercedes).

    Σχολιασμός


    • #32


      έτσι για την ιστορία (413kmh) αν και δεν έχει κανένα νόημα μιας και τα μονοθέσια είναι φτιαγμένα για άλλο σκοπό..

      Σχολιασμός


      • #33
        Αρχική Δημοσίευση από ioannisvasil Εμφάνιση μηνυμάτων


        έτσι για την ιστορία (413kmh) αν και δεν έχει κανένα νόημα μιας και τα μονοθέσια είναι φτιαγμένα για άλλο σκοπό..
        413 χλμ. την ωρα ειναι ρεκορ που επιτευχθηκε μονο με την αφαιρεση της αεροτομης, για μεγιστη αεροδυναμικη! Και παλι ειναι πολυ κατω απο το ρεκορ αυτοκινητου παραγωγης.... Η Bugatti Veyron Super Sport ξεπερασε τα 430 χλμ. την ωρα... με 100 οκτανια, οχι με αγωνιστικη βενζινη που χρησιμοποιουν τα μονοθεσια.

        Σχολιασμός


        • #34
          Αρχική Δημοσίευση από ioannisvasil Εμφάνιση μηνυμάτων
          δε φημίζονται για την επιτάχυνση τους σε στάση.
          η επιτάχυνση εν κινήσει είναι τρομακτική.
          επίσης είναι άκυρο να συγκρίνουμε ένα ντραγκστεροειδες (άσχετα που δεν έχει ρόδες για να μη σηκωθεί σούζα με ένα μονοθέσιο της F1).
          Τέλος σαφώς και τα σημερινά μονοθέσια σε απόλυτες τιμές επιταχύνσεων διαμηκών κυρίως είναι πιο αργά από αυτά του 2004. Σε κλειστές πίστες με λιγότερη ώρα τέρμα το γκάζι τα σημερινά πλέον ισοφαρίζουν σε χρόνους του 2004 τα μονοθέσια.

          Επιπλέον η εν λόγω Lotus στο βίντεο των 0-300 δεν είναι και το καλλίτερο παράδειγμα για να δει κάποιος τις επιταχύνσεις ενός σύγχρονου μονοθεσίου μιας και τρέχει σε βρεγμένο (πράγμα που την επιβραδύνει τραγικά), όπως επίσης και ο κινητήρας της Renault δε φημίζεται ως ο πιο ισχυρός έναντι των άλλων κατασκευαστών (κυρίως Mercedes).

          Κανενα ντραγκστεροειδες.... Το αλεξιπτωτο ειναι αποσπωμενο, τα ελαστικα ειναι σλικ για λογους προσφυσης, (μηπως η Φορμουλα 1 τρεχει με ελαστικα δρομου, και ακομα και με κανονικα ελαστικα οπως τα Toyo R888, εκανε 0-300 σε 10 δευτερολεπτα ενω το αυτοκινητο παραμενει καταλληλο για οδηγηση στο δρομο. Ολα δουλευουν κανονικα!

          Σχολιασμός


          • #35
            Αρχική Δημοσίευση από MountExplorer Εμφάνιση μηνυμάτων
            413 χλμ. την ωρα ειναι ρεκορ που επιτευχθηκε μονο με την αφαιρεση της αεροτομης, για μεγιστη αεροδυναμικη! Και παλι ειναι πολυ κατω απο το ρεκορ αυτοκινητου παραγωγης.... Η Bugatti Veyron Super Sport ξεπερασε τα 430 χλμ. την ωρα... με 100 οκτανια, οχι με αγωνιστικη βενζινη που χρησιμοποιουν τα μονοθεσια.
            το πόσο πιάνει ένα μονοθέσιο του 2004 της f1 που πόσταρα (τα 413 δλδ) τα έβαλα ως ένα δείγμα μεγέθους και μόνο.
            σίγουρα θα υπάρχουν πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα είτε μετατροπής καθημερινά που θα ξεπερνάν τα εν λόγω μονοθέσια σε τελική ακόμη και σε 0-100.
            για παράδειγμα το Peugeot 208 που έτρεχε στο PEAKS PIKE φέτος έκανε 0-100
            • 0-100kph 1.8s
            • 0-200kph 4.8s
            • 0-240kph 7.0s
            ξεφτυλίζοντας του χρόνους από στάση αλλά ήταν ειδικά φτιαγμένο για την ειδική διαδρομή αυτή.
            Αυτό τι σημαίνει οτι είναι πιο άξιο της F1;
            Θέλω να πω οτι το κάθε αυτοκίνητο είναι στημένο για συγκεκριμένα πράγματα. Τουτέστιν εκκίνηση από στάση, κράτημα, ρεπρίζ, τελική, ντρίφτ κλπ κλπ.
            είναι άκυρο να αντιπαραθέτουμε αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών και να λέμε οτι το ένα είναι καλλίτερο του άλλου μπλα μπλα.. διότι και αυτός είναι ο λόγος που υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες αυτοκινήτων.
            Έτσι ναι μεν η Veyron έχει το απόλυτο ρεκόρ των 431κμ σε τελική, αλλά σε μια πίστα όπως πχ το Monaco θα ήθελε πολλά λεπτά παραπάνω για να συμπληρώσει το γύρο του σιρκουιτ που η F1 θέλει κάπου 75δευτερόλεπτα.
            Να σημειώσω επίσης οτι από τα 365κμη που πιάναν άλλοτε (2004) τα μονοθέσια στη πίστα της Monza φρενάραν λίγο πριν από την πινακίδα των 100μέτρων στα 80κμη για να μπουν στο πρώτο σικέιν (πιο άλλο αγωνιστικό θα έκανε κάτι τέτοιο); Η μήπως η Veyron, η το GTR;
            Όσο αφορά τα καύσιμα στην Φ1 το έχουν πει οτι είναι σχεδόν όμοια με αυτά που μας πουλάν στις αντλίες στο εμπόριο, στην αμερική βάζουν τις μεθανόλες κλπ...

            Σχολιασμός


            • #36
              Αρχική Δημοσίευση από MountExplorer Εμφάνιση μηνυμάτων
              Κανενα ντραγκστεροειδες.... Το αλεξιπτωτο ειναι αποσπωμενο, τα ελαστικα ειναι σλικ για λογους προσφυσης, (μηπως η Φορμουλα 1 τρεχει με ελαστικα δρομου, και ακομα και με κανονικα ελαστικα οπως τα Toyo R888, εκανε 0-300 σε 10 δευτερολεπτα ενω το αυτοκινητο παραμενει καταλληλο για οδηγηση στο δρομο. Ολα δουλευουν κανονικα!
              Η φ1 σίγουρα δεν είναι αυτοκίνητο για ντραγκστερ.. 800άλογα σε πίσω κίνηση χωρίς αντισπίν, launch control klp μόνο για ντράγκστερ δεν είναι.
              Απλά το 12δευτερόλεπτα στο 0-300 της Lotus δεν είναι το πραγματικά αντιπροσωπευτικό των δυνατοτήτων τους.
              Να σημειώσω οτι είμαι φανατικός φαν του GTR για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις...

              Σχολιασμός


              • #37
                0-400 χλμ. την ωρα σε 22 δευτερολεπτα...

                Σχολιασμός


                • #38

                  Σχολιασμός

                  Working...
                  X