Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

ΚΑΙ Ο ΣΟΥΗΔΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΤΟΥ?

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • ΚΑΙ Ο ΣΟΥΗΔΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ ΤΟΥ?

    Volvo C30 Polestar: Φωτιά στους πάγους










































    Αυτή είναι η απάντηση της Volvo στο Ford Focus RS. Σε μία προσπάθεια αποτίναξης του συντηρητικού της χαρακτήρα, αυτό το εξωπραγματικό C30 διαθέτει τετρακίνηση και κινητήρα 405 ίππων, με αποτέλεσμα τα πρώτα 100χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 4,6 δευτερόλεπτα. Είναι αυτό το μέλλον για τη Volvo, υπό κινεζική, πλέον, ιδιοκτησία;

    To C30 Performance Concept Prototype –PCP- είναι το πνευματικό παιδί της Polestar, εταιρείας με έδρα το Γκέτεμποργκ, η οποία ήταν υπεύθυνη για την ομάδα της Volvo στο σουηδικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού, τα τελευταία 15 χρόνια.

    Πρόκειται ουσιαστικά για την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού C30, που παρουσιάστηκε επισήμως στην έκθεση αυτοκινήτου του Γκέτεμποργκ, τον περασμένο Απρίλιο. Το PCP αντιπροσωπεύει δουλειά 6 μηνών και κοστίζει περίπου 140.000 ευρώ.

    Έχει "χτιστεί" πάνω στο τετρακίνητο δάπεδο του V50 που πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά. Το μοτέρ αποτελεί εξέλιξη του υπερτροφοδοτούμενου πεντακύλινδρου των 2,5 λίτρων της Volvo, που τοποθετείται και στα Focus ST και RS.




    Εκτός από τους 405 ίππους, αποδίδει 510Nm ροπής και στις τροποποιήσεις περιλαμβάνονται μεγαλύτερος εναλλακτής θερμότητας -intercooler- αναβαθμισμένα πιστόνια και πείροι.

    Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια που αναβαθμίζουν την ανάρτηση προέρχονται από την Ohlins, ενώ τα φρένα με τους θηριώδεις δίσκους που εξασφαλίζουν την απαιτούμενη δύναμη πέδησης, φέρουν την υπογραφή της Brembo.

    Υπεύθυνος για την εξωτερική σχεδίαση του PCP είναι ο πρώην σχεδιαστής της Volvo, Joel Alexandersson.

    To bodykit που τοποθετήθηκε σε όλο το αμάξωμα, περιλαμβάνει αεροδυναμικές τροποποιήσεις και εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος και μία αεροτομή "διπλού διαχύτη" στην πίσω πόρτα.

    Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ανθρακί ζάντες 19 ιντσών ακτίνας "Υ", ενώ το χρώμα είναι το ξεχωριστό "Polestar Blue", με τα ανάλογα λογότυπα Ρ+ στα φτερά.

    Στο εσωτερικό, τα μπάκετ καθίσματα της Recaro, το τιμόνι και η κεντρική κονσόλα έχουν επένδυση από αλκαντάρα. Ο πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί, ώστε να τοποθετηθεί άλλος σε μπλέ χρώμα, ενώ ο χώρος αποσκευών και τα πίσω καθίσματα διαθέτουν ειδικές υποδοχές από αλουμίνιο για την πρόσδεση των αποσκευών.

    Θέτεις σε λειτουργία τον κινητήρα του, νόμιμου για κυκλοφορία στο δρόμο, αυτοκινήτου και ακούς ένα θαυμάσιο μπάσο βρυχηθμό. Το Volvo PCP είναι απρόσμενα ευκολοδήγητο σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού κυριολεκτικά εκτοξεύεται.

    Είναι εκπληκτικά γρήγορο και με φοβερή πρόσφυση, ενώ το πλαίσιο παραμένει εξαιρετικά ουδέτερο.

    Αυτό το C30 βρίσκεται σε άλλον... πλανήτη από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με τις οικολογικές εκδόσεις DRIVe ή τις εκλεπτυσμένες εκδόσεις R-Design.

    Η "ελεύθερη" εξάτμιση δημιουργεί αρκετό θόρυβο στο εσωτερικό, σε επίπεδο διόλου ευχάριστο.

    Ο άλλος θόρυβος που ακούγεται, είναι οι... ατελείς καύσεις του κινητήρα και τα συχνά "σκασίματα". Τα Volvo συνήθως δεν ακούγονται έτσι!




    Το PCP αποδεικνύει τι μπορεί να κάνει η Polestar σε ένα C30 και εκτιμά ότι θα υπάρξει επαρκής ζήτηση για 200 μονάδες το χρόνο. Δεν πρόκειται να δούμε σύντομα το μοντέλο των 405 ίππων στις εκθέσεις της Volvo, αφού ακόμα δεν υπάρχει σκέψη για την παραγωγή του, οπότε το PCP που οδηγήσαμε θα παραμείνει μοναδικό. Ωστόσο, η Polestar διατείνεται πως υπήρξε μεγάλη αποδοχή από τους υψηλά ιστάμενους της Volvo, οπότε ίσως υπάρξει αργότερα λαμπρό μέλλον για εκδόσεις επιδόσεων.




    http://auto.in.gr/testing/article/?aid=1231046684"
    Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
    ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

  • #2
    εχει το καταλληλο χρωμα για να το πεταξουν στην θαλασσα!
    απλα απαισιος κwλος,οπως απαισιο και το ''φιλετακι'' στα μπροστινα φτερα εκει που εχει το γραμμα P!
    μακρυα απο κινεζους [i]"
    μαμ...κακα...SNOWBOARD και νανι!

    http://instagram.com/liapos

    Σχολιασμός


    • #3
      ...Το PCP αποδεικνύει τι μπορεί να κάνει η Polestar σε ένα C30...
      ...μπλα μπλα μπλα...
      σιγα το δυσκολο εργο που ειχε!ετοιμες λυσεις απο αλλα αυτοκινητα!
      πωωω...σταματαω γιατι θα γινω κακος [i]"
      μαμ...κακα...SNOWBOARD και νανι!

      http://instagram.com/liapos

      Σχολιασμός


      • #4
        Αδιαφορο τελειως....

        Σχολιασμός


        • #5
          μα γιατι λετε ετσι? εξαλλου ενα τουμπανο c30 ειναι!!

          ποσα και ποσα νορμαλ αμαξια δεν τα παιρνουν δικοι μας καγκουροι

          και τα φτιαχνουν" με αμφιβολα πολλες φορες αποτελεσματα?

          τουλαχιστον αυτο εχει την υπογραφη του σουηδικου διδυμου volvo-polestar!!

          παντως προσωπικα δεν θα μου καθοταν ασχημα μια βολτα στις παγωμενες λιμνες της λαπωνιας με πιο στενα χειμερινα απο τα θηριωδη 19'' που φοραει..........."
          Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
          ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

          Σχολιασμός


          • #6
            οτι ειναι τουμπανο ειναι,ασχετα αν θα κοιταζει τον **** του σιβικ [i]
            καλα,για το τι τερατα φτιαχνουν οι καγκουρες...αστο...περι γουστου ομως...
            η μουρη και το εσωτερικο ειναι ωραια οπως και τα καλουδια που του εχουν βαλει αλλα μεχρι εκει πιστευω.σιγουρες και δοκιμασμενες λυσεις απο αλλα αμαξια χρησιμοποιησαν και τιποτα αλλο!αυτο το κανει ο οποιοσδηποτε,μην τα παρουσιαζουν σαν δικια τους εμπνευση!"
            μαμ...κακα...SNOWBOARD και νανι!

            http://instagram.com/liapos

            Σχολιασμός


            • #7
              ε οχι και δικια τους...εξαλλου το λενε οτι βασιστηκαν σε volvo-ford......

              εξαλλου οι μαλλον συντηρητικοι σουηδοι ως τωρα, δεν μας εχουν συνηθισε σε τετοιες ακραιες επιδοσεις....ισως θα ηταν μια ευχαριστη αλλαγη-νοτα....ειδομεν αν φυσικα παραχθει.......
              Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
              ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

              Σχολιασμός


              • #8
                γρηγορο ναι, ομορφο οχι... καλα οι κινεζοι τελικα τι ποσοστο της Βολβο εξαγορασαν?

                Σχολιασμός


                • #9
                  την εξαγορασε πληρως (100%) η geely απο την ford με 1,8 δις δολαρια.

                  σημειωτεον οτι η ford την ειχε παρει το 1999 με 6,5 !!!

                  θα συνεχισει να ειναι ανεξαρτητη" οργανωσιακα και να εχει αυτονομη διοικηση και εδρα την σουηδια αλλα θα φτιαξουν εργοστασιο στο πεκινο με δυναμικη 300.000 αμαξια το ετος.





                  "
                  Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
                  ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

                  Σχολιασμός

                  Working...
                  X