Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

Περί χειμερινών ελαστικών!

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • Περί χειμερινών ελαστικών!

    Καλησπέρα παίδες. Καιρό έχω να γράψω στο forum λόγο... καλοκαιρίας! [i]

    Anyway, τόσα χρόνια ανέβαινα στο βουνό με ένα A Class. Σκυλί είναι, είχα και τις αλυσιδούλες μου κι όλα καλά! Πρίν λίγο καιρό αγόρασα ένα Mercedes Sports Coupe. Αλλά φοράει 17άρες ζάντες και δεν μπορώ να του βάλω αλυσίδες! Είναι και χαμηλομένο σαν στήσιμο μιας και είναι σπορ, και θα βρίσκουν στο θόλο.

    Σκέφτηκα να βάλω αλυσίδες Spider μα μου είπαν πως δεν κάνουν ούτε αυτές. Πλέον, έχω καταλήξει στην εξής λύση. Να αγοράσω 4 16άρες ζάντες και να τους φορέσω χιονολάστιχα. Να τα βάζω για 2-3 μήνες το χρόνο και μετά να φοράω ξανά τα κανονικά λάστιχα.

    Το θέμα είναι, μέχρι που μπορώ να είμαι σίγουρος με τα χιονολάστιχα; Μιας και δεν το έχω ψάξει καθόλου το θέμα... Ουσιαστικά αντικαθιστούν τις αλυσίδες; Είναι τόσο πολύ αξιόπιστα;
    Edited by: bjorg "

  • #2
    χιονολαστιχα ανεπιφύλακτα....τα φοραω περίπου 10 χρονια με αλαγες χειμώνα ανοιξη εχω 2 τετραδες..........
    πας σχεδον παντου με σωστη χρηση κολανε στο χιονι και στον παγο το αισθάνεσαι στο τιμονι......και με σωστη ΧΡΗΣΗ δεν εχεις κανενα προβλημα χρηση ενοω οχι μπαντιες και γκαζια ....θα τα απόλαυσης........
    http://www.skafotexniki.gr
    ΤΣΟΥΛΑΤΕ ΓΕΝΝΑΙΟΙ

    Σχολιασμός


    • #3
      προχωρει ανεπιφυλακτα και δοκιμασμενα! δεν θα θες να τα βγαζεις μετα.....μονο αυτο σου λεω!

      προσοχη στον δεικτη φορτιου / ταχυτητας, λογω βαρους του αμαξιου και προφανως ιπποδυναμης (εικαζω 160-200 αλογα, αναλογα με την εκδοση?).
      Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
      ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

      Σχολιασμός


      • #4
        Ναι, είναι βαρύ το αυτοκίνητο. Αλλά με τα χιονολάστιχα δεν σκοπεύω να πηγαίνω αέρα... απλά θέλω να είμαι σίγουρος πως κάνω την σωστή επιλογή. Πως θα με βγάλουν ασπροπρόσωπο δηλαδή.

        Μιας και θα μπώ στην διαδικασία να τα σκάσω, θα το κάνω σωστά. Ήδη αγόρασα 16άρες ζάντες της Mercedes (για να δείχνει και ωραία το αμάξι). Θα τις φοράω 2-3 μήνες το χειμώνα και τον υπόλοιπο καιρό θα ξαναβάζω τις 17άρες. Θα τα κρατήσω και περισσότερο έτσι. Όλοι μου λένε πως δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Πολλοί με mercedes κάνουν το ίδιο κολπάκι με χιονολάστιχα, μιας και δεν μπαίνουν αλυσίδες.

        Λογικά θα αγοράσω και αλυσίδες για καβάντζα. Στις 16άρες μπαίνουν, έτσι δεν είναι; Από θέμα τιμής τώρα, πόσο να κοστίζει μια 4άδα χιονολάστιχα; (Αν είναι εύκολο να μου πείτε και 2-3 καλές μάρκες για να ξέρω τί μου γίνεται).

        Σχολιασμός


        • #5
          Χιονολάστιχα είναι η επιλογή πολλών από μας εδώ μέσα και σίγουρα αποτελεί πολύ καλή λύση αν ανεβαίνεις συχνά σε χιονοδρομικά.
          Πάντα χρειάζεσαι και ένα ζευγάρι αλυσίδες για τα πολύ δύσκολα.Στην δική σου περίπτωση όμως δεν ξέρω αν στις 16αρες θα μπορείς να βάλεις, δεδομένου ότι το κατέβασμα της 1 ίντσας σε ζάντα θα αναπληρωθεί με λάστιχο υψηλότερου προφίλ από αυτό της 17αρας για να μην αλλάξει το βήμα του αυτοκινήτου.Σε αυτήν την περίπτωση την λύση θα σου προσφέρουν τα λεγόμενα πανιά ή κάλτσες.
          Να και ένα βίντεο του πως μπορείς να κινηθείς με χιονολάστιχο(εδώ όμως με 4κινητο αμάξι):
          <a href=http://tinypic.com/player.php?v=2ajw7ko&amp;s=5" target="_blank">http://tinypic.com/player.php?v=2ajw7ko&amp;s=5</a>
          Περαιτέρω για να μπορέσουμε να μιλήσουμε για τιμές ,θα πρέπει να μας πεις την διάσταση του ελαστικού που θα φορέσεις στις 16αρες δεδομένου ότι η τιμή του χιονολάστιχου είναι άμεσα εξαρτόμενο από την διάστασή του.
          "

          Σχολιασμός


          • #6
            εχω civic vti αρκετα χαμηλο,δεν μπορω να βαλω πανια ή καλτσες γιατι δεν εχω αρκετο χωρο για να τις φορεσω.η πιο οικονομικη λυση για μενα ηταν αλυσιδες λεπτες...κοιταξε κι αυτη την εναλλακτικη...
            μαμ...κακα...SNOWBOARD και νανι!

            http://instagram.com/liapos

            Σχολιασμός


            • #7
              Το μόνο κακό με τα χιονολάστιχα είναι ότι φθείρονται γρήγορα σε υψηλές θερμοκρασίες. Μιας και μένεις νότια ελλάδα, που και το χειμώνα μπορεί να κάνει 20+ βαθμούς, να ξέρεις ότι θα έχουν μειωμένο χρόνο ζωής. Το ίδιο και αν πηγαίνεις γρήγορα (π.χ. στην εθνική δεν είναι καλό να πηγαίνεις με πάνω από 120, ειδικά αν έχει σχετική ζέστη)
              Hi, I am a signature virus. Copy me to your profile, help me spread

              Σχολιασμός


              • #8
                Εγω φοραω BLIZZAK στην κουρσα γυρω στα 400 αγορα[μια φορα μυρισαν καινουργια ετρεχα με ζεστη] και MICHELLIN[SUPER] στο τζιπακι [500 περιπου].Τα βαζω δεκεμβρη-μαρτη δεν φορεσα ποτε αλυσιδες αλλα τον υπολοιπο καιρο θελουν αλλαγη!

                Σχολιασμός


                • #9
                  Αρχική Δημοσίευση από thief42
                  Το μόνο κακό με τα χιονολάστιχα είναι ότι φθείρονται γρήγορα σε υψηλές θερμοκρασίες. Μιας και μένεις νότια ελλάδα, που και το χειμώνα μπορεί να κάνει 20+ βαθμούς, να ξέρεις ότι θα έχουν μειωμένο χρόνο ζωής. Το ίδιο και αν πηγαίνεις γρήγορα (π.χ. στην εθνική δεν είναι καλό να πηγαίνεις με πάνω από 120, ειδικά αν έχει σχετική ζέστη)
                  Δεν έχουν θέμα με το 120+. Φόραγα φέτος 3 μήνες χειμερινά ελαστικά (αυτός είναι ο σωστός όρος - χιονολάστιχο δεν υπάρχει πουθενά στο εξωτερικό) και στη Εθνική πήγα μέχρι 160. Μια χαρά είναι τα λάστιχα δεν έχουν φαγωθεί καθόλου και έκανα αρκετά χιλιόμετρα. Περίπου 12.000 χλμ.

                  Σχολιασμός


                  • #10
                    Χειμερινά φίλε Bjorg και ξερό ψωμί.[i]

                    Σαν αλυσίδες φυσικά δεν είναι, αλλά θα κάνεις την δουλειά σου μια χαρά. Καλτσούλες μέσα στο όχημα για πιο hardcore καταστάσεις.

                    "
                    Μετεωρολογικός Σταθμός Αγ.Στεφάνου - Οικ. Αγ.Παρασκευής:
                    http://www.weatherlink.com/user/aris/
                    Κάμερα Σταθμού:
                    http://www.metar.gr/ws/stefanos/astefanos000.jpg

                    Σχολιασμός


                    • #11
                      Μπαίνουν αλυσίδες αν βάλω 16άρες ζάντες. Γιατί στις 17άρες δεν υπάρχει περίπτωση. Περιμένω και μια απάντηση αύριο το πρωί από την αντιπροσωπεία για ένα ειδικό σύστημα αλυσίδων που έχει. Αν μου ταιριάζουν θα τις αγοράσω και θα είμαι o.k.

                      Υπολογίζω να φοράω 2-3 μήνες το χρόνο τα χειμερινά ελαστικά και να μου βγάλουν τουλάχιστον 3 χρόνια. Τώρα, σχετικά με τις κάλτσες, ποιός ο λόγος να αγοράσω; Είναι καλύτερες από τα χιονολάστιχα; Γιατί αν είναι έστι να μείνω με τις 17άρες που έχω και να πάρω ένα ζευγάρι κάλτσες. Προσωπικά δεν πιστεύω πως κάνουν τόσο καλή δουλειά, τί λέτε εσείς;

                      Σχολιασμός


                      • #12
                        Συνηθίζεται όσοι χρησιμοποιούμε χιονολάστιχο ,να ρίχνουμε και ένα ζευγάρι αλυσίδες στον χώρο αποσκευών για κάποιες ειδικές συνθήκες που πιθανόν να χρειαστούν(σε μένα δεν έτυχε ακόμη όλα αυτά τα χρόνια-9 περίπου- που χρησιμοποιώ χειμερινά).Ετσι σου πρότεινα σε περίπτωση που βάλεις χειμερινό μιας και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις αλυσίδες να έχεις και τις κάλτσες.
                        Απλά τώρα που κερδίζει το χειμερινό:
                        Σε περίπτωση που οδηγάς σε μικτές συνθήκες (βροχή στα πεδινά ,χιόνι από ημιορεινά και πάνω) και ανεβοκατεβαίνεις σε υψόμετρο μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου ,αν χρησιμποποιείς αλυσίδες που ως γνωστότατον δεν χρησιμοποιούνται σε μη χιονισμένο οδόστρωμα(όπως και οι κάλτσες φυσικά) υπάρχει η περίπτωση να χρειαστεί να βάλεις και να βγάλεις πάνω από 2 φορές αλυσίδες..Εδώ το χειμερινό είναι σωτήριο.Γλυτώνεις το βάλε βγάλε και φυσικά και τον περιορισμό των 40 χλμ που έχει η αλυσίδα και ακόμα περισσότερο τους κραδασμούς και την καταπόνηση του αμαξώματος του αυτοκινήτου σου.
                        Τώρα αν θα ζεσταθεί ή όχι λόγω θερ/σίας εξαρτάται κατά το μέγιστο από τους χειρισμούς σου ,όταν έξω η θερσια είναι σε διψήφια νούμερα(και παράλληλα έχει ήλιο που θερμαίνει περισσότερο την άσφαλτο).Μπορεί να έχεις ελάχιστη φθορά μπορεί και να τα φας σε μια σαιζόν μόνο.

                        Edited by: js69

                        Σχολιασμός


                        • #13
                          Συμφωνώ με όσα λες js69. Επειδή αύριο θα πάω να αγοράσω τις 16άρες ζάντες που λέγαμε, έκατσα κι έψαξα κι άλλο στο internet για να αποκλείσω το γεγονός να κάνω λάθος και να αγοράσω τζάμπα και βερεσέ 4 ζάντες... Που να τις βάλεις μετά;;; [i]

                          Βρήκα το site της εταιρείας που γράφει και στο manual της Mercedes. Είναι το www.rud.com Σ'αυτό διάβασα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα οφείλω να πω. Πρώτα απ'όλα είδα τις κάλτες που κατασκευάζει η εταιρεία και σύμφωνα με τα κάτωθι διαγράμματα, είναι καλύτερες και από χειμερινά ελαστικά!

                          TRACTION ON SNOW


                          SLIDING FRICTION OF TYRES


                          Mέχρι σήμερα πίστευα πως οι κάλτσες δεν είναι καλές, τα παραπάνω γραφήματα λένε άλλα! Αν ισχύει κάτι τέτοια, θα παραγγείλω δυο ζευγάρια κάλτσες (και μια για καβάντζα) και θα συνεχίσω με τις 17άρες μου. Ποιά είναι η γνώμη σας παιδιά; Λέτε να ισχύουν αυτά τα διαγράμματα; Μέχρι τώρα από αυτά που έχω δεί στο βουνό περίμενα τα χειμερινά ελαστικά να είναι κατά πολύ καλύτερα!
                          Edited by: bjorg "

                          Σχολιασμός


                          • #14
                            Στα γραφήματα όσο αναφορά την σύγκριση καλοκαιρινών-χειμερινών δεν θα συμφωνήσω.

                            Υπάρχουν χειμερινά που έχουν πολλές διαφορές μεταξύ τους (κάποια κρατάνε καλύτερα στο μαλακό χιόνι, αλλά καλύτερα στο πάγο, άλλα στο παχύ χιόνι, άλλα στο βρεγμένο, αλλά στο στεγνό, άλλα που δεν κρατάνε πουθενά καλά κλπ κλπ).

                            Η προσωπική μου εμπειρία μεταξύ καλοκαιρινών και Michelin Alpine2 δεν έχουν καμία σχέση με τα γραφήματα πάντως...
                            Μετεωρολογικός Σταθμός Αγ.Στεφάνου - Οικ. Αγ.Παρασκευής:
                            http://www.weatherlink.com/user/aris/
                            Κάμερα Σταθμού:
                            http://www.metar.gr/ws/stefanos/astefanos000.jpg

                            Σχολιασμός


                            • #15
                              Από την πρώτη εμπειρία μου την χειμερινή σαιζόν στο Μόναχο με χειμερινά λάστιχα Vredenstein Snowtrack 3

                              http://www.vredestein.com/Banden_Bandgroepen.asp?BandgroepID=2&amp;BandtypeI D=68&amp;UsersessionID=16631281

                              σε Focus 2 έχω πολύ θετικές εμπειρίες. Το κράτημα σε διάφορα είδη χιονιού (πατημένο, απάτητο παγωμένο) είναι πολύ κάλο, και στις στροφές και στα φρεναρίσματα. Είναι εφάμιλο με αλυσίδες, ή και καλύτερο γιατί τα έχεις σε τέσσερις τροχούς και έχεις και εγκάρσια και πλευρική πρόσφιση). Επίσης το κράτημα στο βρεγμένο και στο στεγνό (χαμηλών θερμοκρασιών) είναι πολύ καλύτερο από τα θερινά. Καλό είναι να βγούνε όταν οι θερμοκρασίες είναι σταθερά πάνω από 10-15 C. Τα έβαλα 15 Δεκέμβριο και τα έβγαλα 15 Απριλίου, θα μπορούσα να τα άλαζα νωρίτερα, αλλά δεν έβρισκα χρόνο.

                              + Νομίζω ότι τα χειμερινά λάστιχα δεν συγκρίνονται με κάλτσες. Έχεις ανά πάσα στιγμή ασφάλεια, τέλεια εφαρμογή, πηγαίνουν σε άσφαλτο, χώμα, χαλίκια, χιόνι, βροχή ανεβαίνεις κράσπεδα, κτλ...

                              - Καλό είναι να τα βγάλεις όταν δεν θα τα χρειαστείς άλλο στην χειμερινή σαιζόν. Πρόσεξε τους δείκτες ταχύτητας. Αλλά, ετσι και αλλιώς, στην Ελλάδα τα μέγιστο όριο ταχύτητας είναι 130 χαω.

                              Ιδέα: αν τα βάλεις σε 16 ζάντες, πάρτα και λίγο στενότερα, έχουν ακόμα καλύτερο πιάσιμο στο χιόνι.
                              Edited by: filandos

                              Σχολιασμός

                              Working...
                              X