Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

ΕΠΙΛΟΓΗ 4Χ4.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ......

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • Πιστεύω ότι με το νέο σύστημα που έχουν βάλει στην 4κίνηση, δεν θα είχε πρόβλημα ούτε με το vitara, καθώς δεν σταματάει πλέον με τροχούς στον αέρα και οι τροχοί μπλοκάρουν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά απ'ότι στο vitara, το οποίο δεν τα πάει πολύ καλά με τροχούς στον αέρα στην πράξη.
    Το forester θυμίζει πλέον τα μεγάλα suv (Discovery κλπ) στον τρόπο που δουλεύουν τα ηλεκτρονικά και έχει ξεφύγει πλέον στην κατηγορία του.
    www.foresterclub.gr

    Σχολιασμός















    • Aυτο βεβαια ειναι το παλιο μοντελο του δασοφυλακα...
      Οσον αφορα το grand vitara οσα εχουν το συστημα esp-tcs πιστεψε με κ με τον τροχο στον αερα περνανε!!! ακομη κ το τριθυρο! που δεν εχει ουτε καν κλειδωμα 4χ4 οσα δεν εχουν το συγκεκριμενο(esp-tcs) πραγματικα θα δυσκολευθουν κ μονο με τα <<κοντα>> θα γινει η δουλεια.Αυτο το λεω εκ πειρας μιας κ ειμαι γραμμενος σε κλαμπ(vitara.club) κ εχω παει πολλες εκδρομες κ εχω δει ολες τις περιπτωσεις......
      Τωρα για το καινουργιο μοντελο του φορεστερ κ την 4κινηση του αναμενω τα τεστ για να σχηματισω αποψη,τωρα δεν ξερω.
      Last edited by DENNISLA; 05-04-13, 11:16.
      sigpic

      ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!

      Σχολιασμός


      • Σύντομα κάπου θα κάνουν κάποιο συγκριτικό και θα δείξει.
        Το ξέρω ότι έχει και το vitara κάποια τέτοια συστήματα, απλά είναι πιο αργά σε εμπλοκή.
        Οι γρύλοι δεν λένε τίποτα, γιατί στην πράξη οι αντιστάσεις είναι κατά πολύ μεγαλύτερες όταν κρεμάσει κάπου τροχούς το αυτοκίνητο και λίγα προχωρούν με διαγώνιους. Με έναν στον αέρα είναι αλλιώς, με διαγώνιους όμως και ειδικά σε ανηφορικά σημεία, έχω δει πάρα πολλά βίντεο με vitara να μην προχωρούν, όπως και όλα τα μικρά suv φυσικά.
        Και μην ξεχνάμε και την ανωτερότητα του subaru σε κίνηση σε δρόμο, σε ταξίδι, σε χιονισμένους δρόμους κλπ.
        Το πιο χαμηλό κέντρο βάρους λόγω boxer και η ισορροπία της συμμετρικής 4κίνησης κάνει τη διαφορά.
        Το παλιό forester φυσικά δεν έχει σχέση με το νέο σε δυνατότητες.
        Κρίμα που δεν έβαζαν στα forester το dccd των sti. Θα ήταν ανέκαθεν εκτός συναγωνισμού....
        www.foresterclub.gr

        Σχολιασμός






        • sigpic

          ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!

          Σχολιασμός


          • Τα έχω δει αυτά τα βίντεο.
            Είναι καταστάσεις στις οποίες τα βγάζει πέρα οποιοδήποτε ικανό 4κίνητο.
            Και ένα Rav mk1 περνάει από εκεί και υπάρχουν και βίντεο από τους φίλους μου στη Λιθουανία αλλά και από Αυστραλία που περνάνε forester από πιο δύσκολα σημεία. Το αν σε ένα πέρασμα θα τα καταφέρει καλύτερα το ένα και σε ένα άλλο το άλλο, δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικά. Είναι και τα 2 ικανά, με το νέο forester μάλλον να κοιτάζει τον ανταγωνισμό από πιο ψηλό όροφο.....
            Το θέμα δεν είναι αντιπαράθεση forester-vitara και να αποδείξουμε σώνει και καλά ποιο είναι πιο ικανό, καθώς δεν πρόκειται και να συμφωνήσουμε.
            Έχω δει 1000δες βίντεο και ξέρω που υπερτερεί το ένα και που το άλλο.
            Δεν αλλάζει η γνώμη μου, ότι το forester ανέκαθεν ήταν πιο ολοκληρωμένο σε γενικές γραμμές, αφού ακόμα και αν υστερούσε κάπου εκτός δρόμου, εντός δρόμου πάντα υπήρχε και υπάρχει το χάος σε σύγκριση με το vitara.
            Αρκεί να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις ένα forester σε μια στριφτερή διαδρομή, είτε στεγνή, είτε βρεγμένη, είτε χιονισμένη για να το διαπιστώσεις...
            www.foresterclub.gr

            Σχολιασμός


            • Με καταλληλα ελαστικα το Grand Vitara αποδεικνυεται καλυτερο απο ολα τα SUV, σε δυσκολες καταστασεις. Μενει να δουμε τι κανει το νεο Forester μονο. Αμφιβαλλω αν εχει πιο αποτελεσματικη τετρακινηση στην πραξη. Στην καλυτερη περιπτωση θα ειναι στο ιδιο επιπεδο. Το βασικο προτερημα για μενα ειναι το σαζμαν μεταβαλλομενης σχεσης και η μεγαλη ισχυς της τουρμπο εκδοσης. Δηλαδη εχει επιδοσεις Grand Vitara 3.2 το νεο τουρμπο φορεστερ.

              Για μενα το διλημμα ειναι μεταξυ αυτων των δυο. Επειδη με ενδιαφερουν οι εκτος δρομου ικανοτητες πολυ, θα επρεπε να διαλεξω αναμεσα σε Grand Vitara & Forester, εκτος αν ειχα σχεδον 50 χιλιαρικα και επαιρνα το απολυτο 4Χ4, το Jeep Wrangler Unlimited Rubicon με κιβωτιο υποπολλαπλασιασμου 4 προς 1! Εκεινο δεν παιζεται με τιποτα. Ποιο Hummer και ποια Land Cruiser. Ειναι απο τη μανα του ετοιμο για να σκαρφαλωσει βραχια. Γινεται και καμπριο.... δεν παιζεται με τιποτα.

              Σχολιασμός


              • Μέχρι τώρα, συμφωνώ ότι το GV ήταν το πιο σκληροτράχηλο και κατάλληλο για off-road σε αυτή την κατηγορία.
                Μην ξεχνάμε ότι η 4κίνηση του vitara είναι θυγατρικής της subaru. Δύσκολο να μην είναι ένα κλικ καλύτερη του νέου forester.
                Και εγώ, αν ήθελα περισσότερο εκτός δρόμου ίσως στο GV να κατέληγα σε αυτή την κατηγορία.
                Επειδή όμως κανείς δεν κινείται μόνο εκτός δρόμου και μεσολαβούν και ταξίδια, διαδρομές με στροφές, βρεγμένοι και χιονισμένοι δρόμοι, εκεί είναι πολύ καλύτερο το forester και πάντα ήταν, γι'αυτό και πάντα ήταν γενικά καλύτερο σαν all around αυτοκίνητο.
                Φυσικά, δύσκολο να είναι ένα αμάξι απόλυτα καλύτερο σε όλους τους τομείς, γι'αυτό ξεχωρίζουμε κάποιο στο σύνολο.

                Το jeep που αναφέρεις, πολύ ικανό, αλλά για να ζεις δίπλα στο βουνό, όχι να πρέπει να κάνεις μεγάλα ταξίδια. Ειδικά σε στροφιλίκι που η Ελλάδα είναι γεμάτη γύρω στα βουνά, είναι απογοητευτικό.
                Ας μην είναι και τόσο απόλυτα ικανό, ένα LC ή LR είναι πιο λογική επιλογή αν δεν είσαι συνεχώς μέσα στο βουνό.
                Last edited by stolis; 05-04-13, 13:01.
                www.foresterclub.gr

                Σχολιασμός


                • Ασφαλως το Unlimited Rubicon απευθυνεται σε ατομα που κυριως ενδιαφερονται για εκτος ασφαλτου και ειναι προετοιμασμενοι να κανουν υποχωρησεις στην γρηγορη οδηγηση σε στροφες. Οταν ομως θες να πας απο το Α στο Β και δεν σε ενδιαφερει σε ποσο χρονο θα το κανεις αυτο, θελεις κατι που απλα να μπορει να σε παει στο Β, εστω και με καθυστερηση, οχι να μεινει στο μεσο της διαδρομης λογω ανεπαρκους ground clearance ή αδυναμιας αναβασης σε κροκαλες, 'η επειδη θα βραχυκυκλωσει σε περασμα ποταμου κτλ.

                  Τι ειναι καλυτερο; Να φθασεις στον προορισμο σου ή να καλυψεις ταχυτερα το 90% της διαδρομης και το 10% να μην το διανυσεις ποτε επειδη ο δρομος απαιτει εδαφικη ανοχη 25 εκατοστα, που μονο το Wrangler εχει (με διαφορετικα ελαστικα μπορει να αγγιξει και τα 30 εκατοστα). Σκεψου οτι για ενα εκατοστο εδαφικης ανοχης, μπορει να κανεις τεραστια ζημια απο κατω (διαφορικα, εξατμιση κτλ.).

                  Προκειμενου να εχω το κεφαλι μου ησυχο, θα θυσιαζα επιδοσεις, αλλα αυτο ειναι μια προσωπικη γνωμη και τιποτα παραπανω.

                  Για λογο κοστους αγορας και μονο, θα αφηνα το Unlimited για αργοτερα και θα εστιαζα σε Grand Vitara & Forester.

                  Σχολιασμός


                  • Η επιλογή αυτοκινήτου και ειδικά 4κίνητου, είναι θέμα προτεραιοτήτων.
                    Αν ενδιαφερόντουσαν όλοι για καθαρό off-road, κροκάλες και σπαστήρια, δεν θα αγόραζε κανείς suv με 30.000.
                    Θα έπαιρναν όλοι ένα μεταχειρισμένο jeep, LR, κλπ και δεν θα τους ένοιαζαν ούτε γρατζουνιές, ούτε κτυπήματα από κάτω, ούτε τίποτα.
                    Επειδή όμως το μεγαλύτερο ποσοστό ζητάει το αντίθετο, να πάει δηλαδή άνετα, σβέλτα και με ασφάλεια από το Α στο Β και να βγει και λίγο από το Β σε βατές διαδρομές, είναι ο λόγος που τα suv πουλάνε τόσο πολύ.
                    Με αυτά τα κριτήρια αγοράς και επειδή η ικανότητα να πηγαίνει από το Α στο Β κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες είναι πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά θα σε πάει και αρκετά μετά το Β, πιστεύω ότι τα forester ήταν πάντα η καλύτερη all around επιλογή.
                    Απλά το νέο μοντέλο, έχει ακόμα περισσότερες ικανότητες κρατώντας όλα τα καλά στοιχεία του παρελθόντος, εκτός της ικανότητας να κινηθεί αλά wrc όπως τα πιο παλιά χωρίς τα ηλεκτρονικά.
                    www.foresterclub.gr

                    Σχολιασμός


                    • Αρχική Δημοσίευση από stolis Εμφάνιση μηνυμάτων
                      Η επιλογή αυτοκινήτου και ειδικά 4κίνητου, είναι θέμα προτεραιοτήτων.
                      Αν ενδιαφερόντουσαν όλοι για καθαρό off-road, κροκάλες και σπαστήρια, δεν θα αγόραζε κανείς suv με 30.000.
                      Θα έπαιρναν όλοι ένα μεταχειρισμένο jeep, LR, κλπ και δεν θα τους ένοιαζαν ούτε γρατζουνιές, ούτε κτυπήματα από κάτω, ούτε τίποτα.
                      Επειδή όμως το μεγαλύτερο ποσοστό ζητάει το αντίθετο, να πάει δηλαδή άνετα, σβέλτα και με ασφάλεια από το Α στο Β και να βγει και λίγο από το Β σε βατές διαδρομές, είναι ο λόγος που τα suv πουλάνε τόσο πολύ.
                      Με αυτά τα κριτήρια αγοράς και επειδή η ικανότητα να πηγαίνει από το Α στο Β κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες είναι πολύ πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά θα σε πάει και αρκετά μετά το Β, πιστεύω ότι τα forester ήταν πάντα η καλύτερη all around επιλογή.
                      Απλά το νέο μοντέλο, έχει ακόμα περισσότερες ικανότητες κρατώντας όλα τα καλά στοιχεία του παρελθόντος, εκτός της ικανότητας να κινηθεί αλά wrc όπως τα πιο παλιά χωρίς τα ηλεκτρονικά.
                      OΠΩς τα λες δυσκολο να συμφωνησουμε ποιο ειναι ποιο καλο που (μεταξυ φορεστερ -gv).Σιγουρα ειναι ποιο πολιτισμενο κ σβελτο το φορεστερ για εκτος διατηρω καποιες αμφιβολιες...κ οπως εχω πει κ παλιοτερα το θεμα δεν ειναι πως θα περασει ενα εμποδιο το οποιοδηποτε suv μπορουν ολα αλλα το πως μπορουν ,αμα ειναι να το σπασεις κ να πεις οτι περασα αστοοοοοοοο
                      Το καινουργιο φορεστερ τι παραπανω εχει κ ειναι τοσο καλο??
                      sigpic

                      ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!!!!

                      Σχολιασμός


                      • Ξεχνάς κάτι. Ότι το forester έχει περίπου 22 εκατοστά καθαρό ύψος από το έδαφος. Πάντα ήταν το πιο ψηλό από τα suv, απλά δεν του φαινόταν λόγω των προβόλων.
                        Η κοιλιά του vitara θα βρει πιο εύκολα από του forester. Ως τώρα το μόνο θέμα ήταν οι πρόβολοι, κάτι που ήδη από το προηγούμενο μοντέλο άλλαξε.
                        Το ότι δεν λυπούνται κάποιοι τα vitara δεν σημαίνει ότι περνάνε από παντού κει δεν ακουμπάνε.

                        Για το νέο μοντέλο, και μόνο το ότι είναι καλύτερο από το προηγούμενο αρκεί.
                        Το x-mode που έφτιαξαν είναι πολύ μπροστά από οποιοδήποτε σύστημα σε αυτή την κατηγορία.
                        Ξαναλέω, σε ΓΕΝΙΚΕΣ γραμμές πάντα ήταν καλύτερο από ένα vitara, καθώς ειδικά τα προηγούμενα ήταν απαράδεκτα στην άσφαλτο.
                        Μην ξεχνάς ότι είχα το 3πορτο το 8βάλβιδο και τα έχω ζήσει και τα 2.
                        Το τότε vitara ήταν κατσίκι, είχε διαδρομές, ήταν σκληρό αυτοκίνητο, αλλά στο δρόμο δεν είχε επαφή πουθενά, ούτε στα χιόνια που πήγα.
                        Αν ζούσα στην επαρχία και ήμουν αγρότης ή είχα ζώα, θα προτιμούσα αυτό το vitara καθώς ήταν πραγματικό off-road.
                        Τα μετέπειτα vitara που έγιναν πιο light, είναι κοντά με τα forester σε εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά απέχουν έτη φωτός σε στήσιμο σε οποιαδήποτε διαδρομή και με οποιοδήποτε τερέν, σε άνεση και σε επιδόσεις.

                        Και κάτι άλλο πολύ σημαντικό. Τις επιδόσεις του vitara εκτός δρόμου μπορείς να τις έχεις και με ένα kia sorentro το οποίο εύκολα μπορεί να είναι μια εναλλακτική επιλογή αφού και σε οδική συμπεριφορά κάτι αντίστοιχο είναι.
                        Εκεί που ξεχωρίζει το forester όμως, δεν έχει αντίπαλο. Κανένα στην κατηγορία του δεν μπορεί να το ακολουθήσει σε άσφαλτο, χιόνι, χώμα στους ρυθμούς που μπορεί να κινηθεί.
                        Θέλω να πω, ότι το ένα ξεχωρίζει, ενώ το άλλο όχι γιατί μπορείς να βρεις και αλλού αυτά που σου προσφέρει.
                        Γνωστά πράγματα γράφω...
                        Last edited by stolis; 05-04-13, 14:45.
                        www.foresterclub.gr

                        Σχολιασμός


                        • Με τα όνειρα θα μείνουμε αδέλφιααααααα.

                          Δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση ψαλιδάτα με άξονες.

                          Το wrangler μόνο με κανένα G wagen άντε και με LR defender.

                          Το forester ούτε με LC μπορείς να το συγκρίνεις.

                          ’λλη φιλοσοφία. Η αξιοπιστία της μίας μάρκας από την άλλη.

                          Δεν μπορείς να συγκρίνεις αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ με της SUBARU ούτε της JEEP με την Mercedes και της NISSAN.

                          Ψάξτε και δείτε όλες ή σχεδόν όλες οι ειρηνευτικές δυνάμεις, ή όπου κινούνται κάπου με απαιτήσεις χρησιμοποιούν συγκεκριμένες μάρκες με μεγάλο δίκτυο αντιπροσόπων και αξιοπιστίας.

                          Για απλές διαδρομές εδώ στην Ελλάδα πας μέχρι εκεί που μπορεί ο οδηγός. Το αμάξι απλά σε βοηθάει για κάτι παραπάνω. Δεν λέμε να παίζεις στα χιόνια και να πηγαίνεις με ταχύτητα και με ασφάλεια κάπου. Αφήστε ένα από όλα τα suv για ένα χρονικό διάστημα σε Ροδόπη, πίνδο κλπ σε απαιτητικές συνθήκες κίνησης μέσα σε βουνά και λαγκάδια και θα δείτε πως σκορπίσουν. Και βλέπεις κάτι mitsubishi pajero 20ετίας να μην καταλαβαίνουν τίποτα.

                          Για γενική χρήση, ένα forester, ένα vitara, ένα qasqai θα κάνεις την δουλειά σου μια χαρά. Στην αγορά σε νοιάζουν πλέον κυβικά, κατανάλωση, αγορά κτήσης, εγγύηση και σαφώς ασφάλεια. Το αν πηγαίνω με 200 στην εθνική ή θα πάω με ένα τέτοιο όχημα 100 μέτρα παρακάτω με τον φόβο μην του κάνω ζημιά χιλιάδων εμένα προσωπικά με φοβίζει.

                          Ο καθένας αποφασίζει για τι πράγμα το θέλει. Ο mount θέλει ένα wrangler γιατί θέλει να πηγαίνει με 130-140 στην εθνική και να έχει μεγάλες δυνατότητες στα κατσάβραχα με απενεργοποίηση αντιστρεπτικών για φλεξ κλπ. O stolis θέλει ένα impreza στον δρόμο και ένα ικανό στο χώμα αυτοκίνητο όπου πιστεύω το forester τον καλύπτει. Απλά δεν είχε την διαφήμιση που έπρεπε να έχει το μοντέλο αυτό. Ίσως λόγο κυβικών, τιμής η αγορά εθελοτυφλούσε και κοίταγε σε άλλα ποιό "all around" αμάξια. ’λλοι κοιτάνε να έχουν ένα πολυτελές 4χ4 (που απλά έχει τετρακίνηση) για να λένε ότι πάνε παντού πχ Lexus.

                          Εγώ το ξαναγράφω. Ο καθένας κρίνει και αποφασίζει αναλόγως των αναγκών του.
                          www.braters.gr

                          Σχολιασμός


                          • Κανείς νοήμων δεν συγκρίνει forester ή GV με LC. Θα είναι σαν να συγκρίνεις sti με lexus.
                            Στα υπόλοιπα συμφωνώ, εκτός από 2 σημεία.
                            Το ένα είναι η αξιοπιστία toyota-subaru.
                            Από τη στιγμή που η toyota άρχισε να κατασκευάζει και Ευρώπη, δεν έχει την απαράμιλλη αξιοπιστία του παρελθόντος, αν και παραμένει στις κορυφαίες.
                            Επίσης, τα subaru ειδικά τα ατμοσφαιρικά (τα turbo δεν τα υπολογίζουμε αφού το 90% είναι πειραγμένα) είναι θρυλικά για την αξιοπιστία τους και ξέρω πάρα πολλούς ιδιοκτήτες που μέσα σε 10ετία δεν έχουν αλλάξει ούτε λάμπα.
                            Και το άλλο που διαφωνώ, είναι στο ότι θα σκορπίσουν όπως το αναφέρεις.
                            Η πράξη άλλα δείχνει, αφού οι πρώην Σοβιετικές δημοκρατίες είναι γεμάτες forester που αντέχουν μια χαρά στις πολύ σκληρές συνθήκες τους.
                            ’σχετα αν δεν θα πάει κανένα suv εκεί που θα πάει το Patrol και το LC. Ότι αντέχουν αντέχουν μια χαρά πάντως και υπάρχουν μάχιμα forester του 97 που τους πίνουν το αίμα και αντέχουν ακόμα.
                            Η κουβέντα φυσικά ξεφεύγει όπως πάντα, αφού από τα suv πήγαμε στις κροκάλες, στα wrangler και στα pajero.
                            Ελπίζω αυτό που εννοούσα με το βίντεο που έβαλα να έγινε κατανοητό, αφού αναφέρομαι σε suv και μόνο.
                            Γι'αυτό και έγραψα καθαρά τη φράση ''στην κατηγορία του'' για το forester....
                            Last edited by stolis; 05-04-13, 15:33.
                            www.foresterclub.gr

                            Σχολιασμός


                            • πλεον ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ νομιζω οτι δεν ψαχνεις

                              απλα να πας παντου αλλα οντως παντου ας ειναι και αργα
                              η
                              απλα να πας σε παρα πολλα μερη πολυ γρηγορα
                              η
                              απλα να πας σχεδον παντου σβελτα

                              ΑΛΛΑ

                              να πηγαινεις σε ολα τα παραπανω (οποιο διαλεξει ο καθενας και με οποιον τροπο)


                              ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
                              και με οσο το δυνατο λιγοτερα παγια ετησια λειτουργικα εξοδα
                              ετσι ωστε να μην εχεις η να μην νιωθεις το κρατος νταβατζη-συνεπιβατη στο αμαξι
                              το οποιο εσυ μοχθησες να πληρωσεις!!
                              Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
                              ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

                              Σχολιασμός


                              • α και ξεχασατε την αξιοπιστια της νταιχατσου....
                                φτου φτου.....
                                τιποτα δεν ζηταει το καημενο........
                                Σκοπιανοί και άλλοι διαβάστε ιστορία! ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!
                                ΟΡΟΣ ΤΟΜΑΡΟΣ (ΟΛΥΤΣΙΚΑ) 1974 μ. / 28-12-11

                                Σχολιασμός

                                Working...
                                X