Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

Πετρελαιοκίνητα στην Αθήνα;

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • Πετρελαιοκίνητα στην Αθήνα;

    Με ενδιαφέρει η αγορά του πετρελαιοκίνητου Cherokee, αλλά από ότι γνωρίζω δεν επιτρέπονται ακόμα στην Αθήνα. Έχει ακούσει κανείς κάτι για αλλαγή την νομοθεσίας;

    Κώστας
    Κώστας

  • #2
    Ερώτηση:
    Για το πετρελαιοκίνητο το καταλαβαινω (κ εγω το θελω), για το Cherokee ομως; Εχεις καποιο λογο που θελεις Τσέροκο ή αισθητικά σου αρεσει' κ αν Τσέροκος ποιος απο ολους;

    Συνονοματος
    "
    Η συνεχής αναζήτηση της ευτυχίας είναι μία από τις βασικές αιτίες της δυστυχίας.

    Σχολιασμός


    • #3
      Δεν επιτρεπεται σε Αθηνα και Θεσσαλονικη.
      Ακουγονται ομως φημες περι ενδεχομενης αρσης της
      απαγορευσης το 2007. Να εχεις ομως υποψιν σου
      πως το diesel που πωλειται στα δικα μας πρατηρια
      ειναι γενικα χειριστης ποιοτητας (για το ποιος
      τους ελεγχει ειναι μεγαααααλη ιστορια) με αποτελεσμα
      να προκαλει πολλα προβληματα. Ρωτα εναν οδηγο ταξι
      και θα δεις ....
      spy
      ορθιοοοος ...

      Σχολιασμός


      • #4
        Ευχαριστώ παιδιά

        Δεν με θεωρώ Cheroko, άλλωστε θα είναι το πρώτο Jeep που θα αγοράσω, αλλά ναι μου αρέσει αισθησιακά, και ο dieselοκινητήρας είναι από τους καλύτερους που υπάρχουν. Όσον αφορά την ανάρτηση, είναι Jeep

        Κώστας

        Εσύ φίλε makalu τι θα αγόραζες σε πετρέλαιο;
        Κώστας

        Σχολιασμός


        • #5
          Από ανάρτηση στην άσφαλτο μη περιμένεις πολλά και επίσης δεν βοηθάει και ο ’καμτος πίσω άξονας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δίνει στο αυτοκίνητο την αίσθηση της βάρκας. Δηλαδή το αυτοκίνητο γέρνει πολύ ιδιαίτερα στις κλειστές στροφές σε μεγάλες ταχύτητες. Εκτός δρόμου βοηθάει αυτό αλλα και πάλι το Cherokee είναι χαμηλό (αποσταση διαφορικού απο το έδαφος) πράγμα το οποίο δε βοηθάει στο βαθύ χιόνι και γενικά στις εκτος δρόμου διαδρομές. Φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή να του σηκώσεις την ανάρτηση αλλά αυτό θα επηρεάσει σοβαρά τις επιδόσεις στην άσφαλτο.
          www.off-road.gr
          www.zookaction.gr

          Σχολιασμός


          • #6
            Δεν ελεγα εσενα βρε Τσέροκο, εννοουσα ποιο μοντελο σκεφτεσαι να παρεις.

            Ρωταω, διοτι αν εξαιρέσεις την αισθητική του (αντε κ αισθησιασμο οπως λες!) λένε –δεν είχα και ποτε αλλωστε- οτι στα βουνά κωλώνει πιο ευκολα απο πολυ φθηνοτερα SUV.
            Εγω αλλαξα πριν απο 4 μήνες το παλαιότερο LR-Discovery που ειχα με το τελευταιο Disco II (οχι αυτο με τις 68.000 φυσικα!) και ειμαι παααρα πολυ ευχαριστημένος (εκτος της καταναλωσης του), αλλα θυμαμαι διαφόρους γνωστους μου που μου ελεγαν να αποφυγω Jeep μιας κ βρισκομαι συχνα off κ θα εβριζα την ωρα κ τη στιγμή...

            Περι πετρελαιοκινητηρα ουτε συζήτηση φυσικα. Μακάρι να παιξουν!

            Γι’αυτο ρώτησα. "
            Η συνεχής αναζήτηση της ευτυχίας είναι μία από τις βασικές αιτίες της δυστυχίας.

            Σχολιασμός


            • #7
              Για ζόρικα πράματα το L.C και το Disco είναι μονόδρομος.
              Για πιο νορμάλ καταστάσεις, λίγο χιονάκι, λίγη λάσπη ,μια χαρά είναι και ένα Forester.
              Βέβαια το μικρό Jeep, πάει εκεί που δεν πάει το Forester αλλά στην άσφαλτο υπολείπεται.
              Μην ξεχνάμε και το ρόλο των ελαστικών.

              Σχολιασμός


              • #8
                ΡΕ ΤΖΙΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ...
                ΤΟ FORESTER ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΨΟΓΑ.
                ΧΙΟΝΙΑ ΛΑΣΠΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΑΜΜΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
                ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΠΑΓΟ ΠΟΥ ΜOY ΓΛΥΣΤΡΙΣΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΤΕΒΗΚΕ.
                ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
                ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ TRIAL!!!!
                KAI ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΧΛΜ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙ.
                ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ L.C KAI DISCO.


                ΛΙΓΟ ΧΙΟΝΑΚΙ... ΛΙΓΟ ΛΑΣΠΗ...


                ΦΙΛΙΚΑ

                EVANS
                SUBARU
                The Beauty Of All-Wheel Drive

                Σχολιασμός


                • #9
                  Eυχαριστώ παιδιά

                  Πάντως νομίζω πως το Cherokee σε πετρέλαιο είναι οτι καλύτερο υπάρχει για το βαλάντιο μου, ειδικά αφού θα κρατήσω το παλιο μου αυτοκίνητο. Παντως πρώτη φορά ακούω παράπονα για το Jeep εκτός δρόμου.

                  Αν τελικά πάρω βενζινοκόνητο, σκέφτομαι μεταξύ X-Trail και Forester

                  Κώστας
                  Κώστας

                  Σχολιασμός


                  • #10
                    Forester αντικειμενικά πολυ καλο μηχανακι κ ειδικα ατμοσφαιρα, που εχει κ μειωτήρες που χρειαζονται ΠΑΝΤΑ! Οικονομικό, στριβει, μεγαλοι χωροι κ ξεγελαει το station-wagon look με την χαμηλή του καμπίνα, διοτι πραγματικά ειναι SUV με μεγαλο υψος απο το εδαφος. Μέσα ειναι βεβαια σαν ΤΑΧΙ (no offence Subaru-funs), αλλα who cares για Pinifarina design στα βουνά κ στα λαγκάδια ! Αφου ‘δε σπαει-δε χαλαει’ ειναι οτι πρεπει.

                    Ασχετο, οποτε την εχω κανει καθημερινή για βουνό κ ειμαι μόνος, εννοειται οτι δεν παιρνω το V8 που θελει 130Ευρω πηγαινε-ελα βενζινες (χωρίς ιχνος υπερβολής!), παω με το super-SUV-smart το οποιο καιει ΜΟΝΟ 15-20Eurobirds κ ειναι jet! Μια μονο φορα κολλησε σε μια παγωμενη ανηφορα, εβγαλα αριστερο ποδι απο πορτα (σαν skateboard) κ τσουυυπ...εφυγε με το antispin – 700kgr!



                    ενταξει-ενταξει...μιας κ ‘διυλίζουμε τον κώνωπα’ (και εφοσον δεν εχει χιονισει ακομη να μιλαμε για ski/snb και βιασμούς πουδρών) παρτε ενα Jimny να δειτε φοβερη value-money αποδοση! "
                    Η συνεχής αναζήτηση της ευτυχίας είναι μία από τις βασικές αιτίες της δυστυχίας.

                    Σχολιασμός


                    • #11
                      Ναι Κωστη,

                      με τους κοντους προβολους που εχει το Smart να του σηκωσεις λιγο την αναρτηση και θ'ανεβαινει και αυτοκινητα παρκαρισμενα παραλληλα (α λα Bigfoot Monster Truck)!!

                      Φιλικα

                      ΜακηςΜ"
                      Φτερουγα; Τι...φτερουγα;;

                      Safety is no accident!!

                      Σχολιασμός


                      • #12
                        Το Jimny έχει πράγματι πολύ καλή σχέσει τιμής/απόδοσης, το μόνο του μειονέκτημα είναι ο πάγος λόγο του κοντού μεταξονίου του το οποίο το κάνει σε ορισμένες φάσεις να κουνιέται σα τρελό δεξιά και αριστερά. Είναι όμως φοβερό στη λάσπη και ειδικά με λεπτά λάστιχα 205/70. Για πάγο αν δεν ήμουν ευχαριστημένος με το δικό μου 4Χ4 ή το Ι.Χ μου θα έπερνα κάργα το Forester, το οποίο πολύ απο εμάς τους offroaders το κακολογούμε, πράγμα με το οποίο δε συμφωνώ γιατί αυτος που θα πάρει το Forester δε θα πάει να κάνει αυτα που κάνουμε εμείς οι οποίοι απο άποψης ασφάλτου τα έχουμε ....σει τα 4Χ4 μας αλλά θα το χρησιμοποιήσει εκέι που θα του χρειαστεί. "
                        www.off-road.gr
                        www.zookaction.gr

                        Σχολιασμός


                        • #13
                          Αρχική Δημοσίευση από evans
                          ΡΕ ΤΖΙΠΑΔΕΣ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ...
                          ΤΟ FORESTER ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΨΟΓΑ.
                          ΧΙΟΝΙΑ ΛΑΣΠΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΑΜΜΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
                          ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΕ ΠΑΓΟ ΠΟΥ ΜOY ΓΛΥΣΤΡΙΣΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΤΕΒΗΚΕ.
                          ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
                          ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ TRIAL!!!!
                          KAI ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ ΧΛΜ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΕΙ.
                          ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ L.C KAI DISCO.


                          ΛΙΓΟ ΧΙΟΝΑΚΙ... ΛΙΓΟ ΛΑΣΠΗ...


                          ΦΙΛΙΚΑ

                          EVANS
                          ΕVANS, προσωπικά είμαι πολύ χαλαρός, κουβέντα κάνουμε. Επίσης δεν είμαι τζιπάς" και επίσης είμαι απαλλαγμένος από το σύνδρομο του "το δικό μου είναι το καλύτερο".
                          Επί της ουσίας δε λέμε διαφορετικά πράγματα.
                          Μάλιστα για τα λάστιχα λέμε ακριβώς τα ίδια.
                          Εγώ είπα ότι το L.C και το Discovery κάνουν σχεδόν τα πάντα.Για όλες τις υπόλοιπες καταστάσεις, υπάρχουν τα SUV.
                          Τωρα εάν εσύ νομίζεις ότι το FORESTER κάνει ότι και το DISCO, πάσο.

                          Επίσης φιλικά (άλλωστε δεν έχω και λόγο για το αντίθετο)

                          ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

                          Edited by: apoapost "

                          Σχολιασμός


                          • #14
                            ΦΙΛΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟ ΥΦΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟ.
                            ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ.
                            ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ FORESTER.
                            MH ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΑ SUV ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ(ΕΧΩ ΤΟ ΑΤΜ)


                            ΦΙΛΙΚΑ

                            EVANS"
                            SUBARU
                            The Beauty Of All-Wheel Drive

                            Σχολιασμός


                            • #15
                              ΠΑΙΔΙΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ) ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ DIESEL ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΑΜΟΛΥΒΔΗ.ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΩΦΕΛΕΙΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΧΛΜ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.
                              ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ NISSAN NAVARA 2.5 ΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ) ΕΧΕΙ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΝΑΙ ΚΑΘΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ.ΤΟ ΚΣΟΤΟΣ ΔΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ 70 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ.ΒΓΑΛΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΙΕΙ.ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΟΥ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ 20% ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΔΩ, ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΑΓΟΡΑ.
                              ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙΡΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ (ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ)ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο MAKALU, ΔΗΛ. ΤΟ JIMNY, ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΕΤΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ.
                              ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ SUV ΕΙΝΑΙ ΤΟ SUZUKI IGNIS 4WD.ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ, Α Σ ΠΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

                              Σχολιασμός

                              Working...
                              X