Ανακοίνωση

Collapse
No announcement yet.

Υπάρχει απόλυτος αντισεισμικός σχεδιασμός?

Collapse
X
  • Φίλτρα
  • Ώρα
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ο απλός μηχανισμός πάκτωσης.
    Ένας σκελετός μιας οικοδομής αποτελείτε από τα υποστυλώματα ( κάθετα στοιχεία ) και τις δοκούς και πλάκες ( οριζόντια στοιχεία ) Οι δοκοί τα υποστυλώματα και οι πλάκες ενώνονται στους κόμβους. Όταν ο σκελετός είναι σε κατάσταση ηρεμίας, όλες οι φορτίσεις είναι κατακόρυφες. Όταν γίνεται σεισμός δημιουργούνται πρόσθετες οριζόντιες φορτίσεις στον σκελετό. Η συνισταμένες των οριζόντιων και κατακόρυφων φορτίσεων καταπονούν τους κόμβους, διότι αλλάζουν τις μοίρες των, δημιουργώντας πότε ανοικτές και πότε κλειστές γωνίες. Οι κατακόρυφες στατικές φορτίσεις ισορροπούν με την αντίδραση του εδάφους. Οι οριζόντιες φορτίσεις του σεισμού, λόγο ανασήκωσης που υφίστανται οι βάσεις των υποστυλωμάτων, και λόγο της ελαστικότητας που έχει ο κορμός τους, μετατοπίζουν τις καθ ύψος πλάκες με διαφορετικό πλάτος ταλάντωσης, και διαφορά φάσης. Δηλαδή οι πάνω πλάκες μετατοπίζονται περισσότερο από τις κάτω. Αυτές οι ιδιομορφές που παίρνει ο σκελετός είναι πάρα πολλές, τόσες όσες και οι διαφόρων κατευθύνσεων μετατοπίσεις του σεισμού οι οποίες παραμορφώνουν τον σκελετό, και αστοχεί. Το ιδανικό θα ήταν αν μπορούσαμε να κατασκευάσουμε έναν σκελετό οικοδομής ο οποίος κατά την διάρκεια του σεισμού να μετατοπίζει όλες του τις πλάκες με το ίδιο πλάτος ταλάντωσης που έχει το έδαφος, χωρίς διαφορά φάσης, διατηρώντας την ίδια μορφή κατά την διέγερση του σεισμού. Κατ αυτόν τον τρόπο δεν θα είχαμε καμία παραμόρφωση του σκελετού, οπότε καμία αστοχία. Η έρευνα που κάνω πάνω στον αντισεισμικό σχεδιασμό των κατασκευών αποσκοπεί ακριβώς σε αυτό. Αυτό το πέτυχα κατασκευάζοντας μεγάλα επιμήκη άκαμπτα υποστυλώματα με σχήμα κάτοψης, - , + , Γ , ή Τ στα οποία εφαρμόζω μία δύναμη σε όλα τα άκρατους στο δώμα, ( ώστε να δουλεύει όλη η διατομή σε αμφίπλευρες καταπονήσεις ) προερχόμενη από το έδαφος. Αυτή η δύναμη αποσκοπεί στο να σταματήσει αμφίπλευρα την στροφή των υποστυλωμάτων και την καμπυλότητα που δημιουργείται στον κορμό τους, οπότε και την παραμόρφωση που δημιουργεί την αστοχία σε όλο τον φέροντα. Στον σεισμό τα υποστυλώματα χάνουν την εκκεντρότητα ανασηκώνοντας την βάση τους, δημιουργώντας στροφές σε όλους στους κόμβους της κατασκευής. Για αυτό υπάρχει όριο εκκεντρότητας, δηλαδή όριο περιοχής της βάσης που ανασηκώνεται από την ροπή ανατροπής. Για να περιορίσουμε τις στροφές στη βάση βάζουμε ισχυρές πεδιλοδοκούς στα υποστυλώματα. Στα μεγάλα επιμήκη υποστυλώματα, (τοιχία) λόγω των μεγάλων ροπών που κατεβάζουν είναι πρακτικά αδύνατη η παρεμπόδιση της στροφής με τον κλασικό τρόπο κατασκευής των πεδιλοδοκών. Αυτό το ανασήκωμα της βάσης σε συνδυασμό με την ελαστικότητα έχει σαν αποτέλεσμα όταν το ένα υποστύλωμα του πλαισίου σηκώνει προς τα επάνω το ένα άκρο της δοκού, την ίδια στιγμή το άλλο υποστύλωμα στο άλλο άκρο της το κατεβάζει βίαια προς τα κάτω. Αυτό καταπονεί την δοκό με τάσεις στροφών διαφορετικής κατεύθυνσης στα δύο άκρα, παραμορφώνοντας τον κορμό της σε σχήμα S Την ίδια παραμόρφωση στον κορμό του υφίσταται και το υποστύλωμα, λόγο των στροφών στους κόμβους, και την διαφορά φάσης μετατόπισης των καθ ύψος πλακών. Για να σταματήσουμε τo ανασήκωμα της βάσης πακτώνουμε με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας την βάση με το έδαφος. Αν όμως θέλουμε να σταματήσουμε και το ολικό ανασήκωμα του δώματος του υποστυλώματος που προέρχεται από το ανασήκωμα της βάσης αλλά και από την ελαστικότητα του κορμού του, τότε το καλύτερο σημείο για την επιβολή αντίθετων τάσεων ισορροπίας είναι το δώμα. Αυτή η αντίθετη τάση στο δώμα πρέπει να προέρχεται από μία εξωτερική πηγή, και όχι εφαρμοζόμενη από τον ίδιο τον φέροντα. Αυτή η εξωτερική πηγή είναι το έδαφος κάτω από την βάση. Από εκεί αντλώ αυτήν την εξωτερική δύναμη Στο έδαφος κάτω από την βάση ανοίγουμε μια γεώτρηση, και πακτώνουμε ( με την βοήθεια της άγκυρας του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας ) στα πρανή της, και με την βοήθεια ενός τένοντα που περνά ελεύθερος μέσα από μία σωλήνα το υποστύλωμα, μεταφέρουμε αυτήν την δύναμη που πήραμε από το έδαφος, πάνω από το δώμα. Εκεί πάνω από το δώμα τοποθετούμε ένα στοπ με μία βίδα, για να σταματήσουμε την άνοδο του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων, η οποία υφίσταται κατά τον σεισμό, και παραμορφώνει όλες τις πλάκες. Με αυτόν τον τρόπο ελέγχουμε την ταλάντωση όλης την κατασκευής. Δηλαδή την παραμόρφωση που προκαλεί την αστοχία. Κατ αυτόν τον τρόπο δεν έχουμε αλλαγές στην ιδιομορφία του φέροντα, διότι διατηρεί την ίδια μορφή που έχει πριν από τον σεισμό, και κατά τον σεισμό. Η αντίδραση του μηχανισμού στην άνοδο του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων και η άλλη αντίδραση στο αντικριστό κάτω μέρος της βάσης των εκτρέπουν την πλάγια φόρτιση του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των η οποία είναι μεγάλη και ισχυρή. Με αυτήν την εκτροπή της πλάγιας φόρτισης του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των υποστυλωμάτων, καταργούνται οι στροφές στους κόμβους διότι τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού τις αναλαμβάνουν 100% τα επιμήκη υποστυλώματα, διότι αδυνατούν να στρέψουν τον κορμό τους. 26240584_1846510142028600_847825913136325577_o.jpg?_nc_cat=0&oh=683c757a0df5981100954be32476bfc0&oe=5B84FCF2.jpg

    Σχολιασμός


    • #17
      Αποζητάς ελαχιστοποίηση διαφορικών μετατοπίσεων μεταξύ των σταθμών των πλακών. Γιατί να μην το πετύχω με εφέδρανα να τελειώνουμε και προσπαθείς να αγκυρώσεις τις κορυφές των κατακοπρυφων στοιχείων;
      ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΔΙΩΞΕΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ...
      ΠΑΛΙ ΔΙΩΞΙΜΟ ΘΕΛΟΥΝΕ

      Σχολιασμός


      • #18
        Αρχική Δημοσίευση από seismic Εμφάνιση μηνυμάτων
        Καλώ κάθε αρμόδιο επιστήμονα του πλανήτη σε επιστημονικό δημόσιο διάλογο πάνω στην αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών.
        Πρέπει να μου απαντήσουν ....
        seismic αν θεωρείς ότι έχεις βρεί κάτι μεγάλο, και αν έχεις προσπαθήσει και δεν βρίσκεις ανταπόριση στην Ελλάδα (στο ΕΜΠ, στο Αστεροσκοπείο και αλλού) θα πρέπει να φτιάξεις ένα καλό τεχνικό paper που να παρουσιάζει την πρότασή σου και να την κοινοποιήσεις σε ειδικά σοβαρά site & forum που ασχολούνται με το θέμα. στείλε και μερικά e-mail σε μεγάλα ερευνητικά σεισμολογικά κέντρα και εργαστήρια σε πανεπιστήμια που να είναι φημισμένα στο αντικείμενο υποθέτω το ΕΤΗ στη Ζυρίχη ή το Caltech institute of technology λέω τώρα, απλά γκουγκλάρισα famous seismological institutes & Labs εγώ δεν είμαι πολιτικός μηχανικός και δεν έχω άποψη για το θέμα.

        http://www.seg.ethz.ch/

        https://en.wikipedia.org/wiki/Caltec...cal_Laboratory

        αν η πρότασή σου είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη και σοβαρή θα έχεις οπωσδήποτε ανταπόκριση.

        Σχολιασμός


        • #19
          Αρχική Δημοσίευση από stelios-salonik Εμφάνιση μηνυμάτων
          Αποζητάς ελαχιστοποίηση διαφορικών μετατοπίσεων μεταξύ των σταθμών των πλακών. Γιατί να μην το πετύχω με εφέδρανα να τελειώνουμε και προσπαθείς να αγκυρώσεις τις κορυφές των κατακοπρυφων στοιχείων;
          Σωστή ερώτηση αλλά εγώ θα την έθετα αλλιώς. Γιατί οι μηχανικοί δεν τοποθετούν εφέδρανα στις κατασκευές?
          Η απάντηση είναι απλή και ονομάζετε κόστος. Η δική μου πατέντα δεν αυξάνει αλλά μειώνει το κόστος των κατασκευών αυξάνοντας συγχρόνως κατά πολύ περισσότερο την αντισεισμικότητα από κάθε άλλο αντισεισμικό σύστημα.
          Ναι εγώ προσπαθώ να σταματήσω τις μετατοπίσεις γιατί χωρίς μετατόπιση δεν υπάρχει παραμόρφωση και χωρίς παραμόρφωση δεν υπάρχουν καταστροφικές εντάσεις υπεύθυνες για την αστοχία της κατασκευής. Όμως και εγώ χρησιμοποιώ σεισμική μόνωση. Τόσο στον οριζόντιο άξονα όσο και στον κατακόρυφο άξονα.
          Υπάρχουν τρις μέθοδοι σχεδιασμού για την τοποθέτηση του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας.
          α) Συνεχή δόμηση. Ονομάζεται η δόμηση η οποία δεν έχει υποστυλώματα και οι πλάκες στηρίζονται ή στην οπτοπλινθοδομή ή σε τοιχώματα από οπλισμένο σκυρόδεμα όπως δείχνει η πρώτη και δεύτερη φωτογραφεία.
          Σε αυτού του τύπου την δόμηση ο μηχανισμός τοποθετείτε εκεί που δείχνουν οι φωτογραφίες και εφαρμόζεται ισχυρή προένταση μεταξύ του δώματος και του εδάφους.
          β) Σκελετός φέροντα οργανισμού αποτελούμενος από τοιχώματα διαφόρων διατομών.
          Η τρίτη φωτογραφεία δείχνει έναν σκελετό φέροντα οργανισμού αποτελούμενος από τοιχώματα γωνιακών διατομών
          και η τέταρτη τις διατομές των τοιχωμάτων που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του σκελετού.
          Και σε αυτή την μέθοδο σχεδιασμού εφαρμόζεται ισχυρή προένταση σε όλα τα άκρα των τοιχωμάτων.
          γ) Η τρίτη μέθοδος σχεδιασμού φαίνεται στην πέμπτη, έκτη και έβδομη φωτογραφεία Αυτή η μέθοδος σχεδιασμού προσφέρει την δυνατότητα να συνεργασθεί με άλλα υπάρχοντα αντισεισμικά συστήματα που υπάρχουν στο εμπόριο ( εφέδρανα )που σκοπό έχουν να εφαρμόζουν οριζόντια σεισμική μόνωση μεταξύ του κτιρίου και του εδάφους ώστε να έχουμε μειωμένη μετάδοση των σεισμικών εντάσεων πάνω στην κατασκευή και καθ αυτόν τον τρόπο να προστατεύεται όχι μόνο η κατασκευή αλλά και το περιεχόμενό της από τις μεγάλες σεισμικές επιταχύνσεις.
          Βασικά αυτή η αντισεισμική μέθοδος σχεδιασμού εμπεριέχει δύο διαφορετικά συστήματα δόμησης, ανεξάρτητα μεταξύ τους, με το ένα σύστημα να είναι τοποθετημένο μέσα στο άλλο.
          Το εξωτερικό σύστημα δόμησης περιλαμβάνει οριζόντια σεισμική μόνωση, είναι ελαστικό διότι αποτελείτε από μικρής και τετράγωνης διατομής υποστυλώματα και μέσα σε αυτό το εύκαμπτο σύστημα δόμησης τοποθετούμε σε κατάλληλες επιμέρους θέσεις ένα ή περισσότερα ανεξάρτητα άκαμπτα κατακόρυφα προτεταμένα και ενωμένα με το έδαφος προβολικά επιμήκη στοιχεία.
          Attached Files
          Last edited by seismic; 27-05-18, 13:19.

          Σχολιασμός


          • #20
            Αρχική Δημοσίευση από yakutia Εμφάνιση μηνυμάτων

            seismic αν θεωρείς ότι έχεις βρεί κάτι μεγάλο, και αν έχεις προσπαθήσει και δεν βρίσκεις ανταπόριση στην Ελλάδα (στο ΕΜΠ, στο Αστεροσκοπείο και αλλού) θα πρέπει να φτιάξεις ένα καλό τεχνικό paper που να παρουσιάζει την πρότασή σου και να την κοινοποιήσεις σε ειδικά σοβαρά site & forum που ασχολούνται με το θέμα. στείλε και μερικά e-mail σε μεγάλα ερευνητικά σεισμολογικά κέντρα και εργαστήρια σε πανεπιστήμια που να είναι φημισμένα στο αντικείμενο υποθέτω το ΕΤΗ στη Ζυρίχη ή το Caltech institute of technology λέω τώρα, απλά γκουγκλάρισα famous seismological institutes & Labs εγώ δεν είμαι πολιτικός μηχανικός και δεν έχω άποψη για το θέμα.

            http://www.seg.ethz.ch/

            https://en.wikipedia.org/wiki/Caltec...cal_Laboratory

            αν η πρότασή σου είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη και σοβαρή θα έχεις οπωσδήποτε ανταπόκριση.
            Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές! Αυτό που θέλω περισσότερο είναι ένα πιστοποιητικό αγκυρώσεων Δηλαδή πόσο αντέχει η πάκτωση του μηχανισμού σε ανοδικές και καθοδικές εντάσεις πάνω σε διάφορα εδάφη με διαφορετικό βάθος πάκτωσης. Μετά οι εταιρείες το θέλουν σαν τρελές. Τις έχω επισκεφθεί και ξέρω. Οι ανεμογεννήτριες είναι οι πρώτες που το θέλουν γιατί καταργεί την βάση σκυροδέματος και κάνει φθηνότερη την στερέωση αυτών κατά 70%
            Attached Files
            Last edited by seismic; 27-05-18, 13:33.

            Σχολιασμός


            • #21
              Παντελής Κοτσιάνης Be radio 26/3/2018 Η απόλυτη ΠΑΤΕΝΤΑ για το Σεισμό!

              Last edited by seismic; 31-05-18, 23:07.

              Σχολιασμός


              • #22

                Patent και στην Αμερική
                https://patents.google.com/patent/US...=9%2c540%2c783

                Σχολιασμός


                • #23
                  Αν πάνω σε ένα τραπέζι βιδώσεις μία κολόνα όσο και να κουνάς το τραπέζι αυτή δεν θα ανατραπεί γιατί η βίδα στερεώνει την κολόνα με το τραπέζι.
                  Αν η κολόνα δεν έχει την βίδα και απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί αμέσως με ένα μικρό κούνημα.
                  Η πατέντα μου κάνει ότι κάνει και η βίδα στην κολόνα του τραπεζιού. Βιδώνει όλες τις κολόνες της κατασκευής πάνω στο έδαφος για να μην ανατραπούν. Γιατί να μην ανατραπούν? Γιατί κατά την ανατροπή τους στραβώνουν τα δοκάρια με τα οποία συνδέονται και τα σπάνε. Φαντάσου ότι η κολόνα κατά την ανατροπή της παίρνει μία τροχιά στροφής ακριβώς όπως στρίβει το τιμόνι του αυτοκινήτου. Όταν στρίβεις το τιμόνι του αυτοκινήτου το ένα σου χέρι το σπρώχνει προς τα κάτω και το άλλο προς τα επάνω. Με τον ίδιο τρόπο περιστρέφεται και η κολόνα Ο σεισμός μετακινεί την βάση της δεξιά και η αδράνεια το άνω μέρος της αριστερά. Αν ενώσεις το άνω μέρος της κολόνας με το έδαφος βασικά βιδώνεις την κολόνα με αυτό και η περιστροφή της κολόνας σταματά. Αν η κολόνα δεν περιστραφεί δεν θα σπάσει η δοκός.
                  Αυτή είναι απλά η πατέντα. Η πατέντα μου αυτό που κάνει είναι να βιδώνει την κατασκευή στο έδαφος. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν σήμερα δεν κάνουν αυτό. Αυτοί κάνουν ότι κάνω με μία μεγάλη διαφορά Δεν πακτώνουν την οροφή με το έδαφος αλλά την οροφή με την βάση της κατασκευής.
                  Η ισχύουσα θεμελίωση είναι εντελώς λάθος διότι ποτέ δεν θα είναι αρκετά μεγάλη με το ανάλογο βάρος που χρειάζεται ώστε να είναι σε θέση να παραλάβει τα αντίστοιχα αρνητικά ανοδικά φορτία έντασης της ανωδομής που εμφανίζονται κατά την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Το αποτέλεσμα αυτής της ανικανότητας της βάσης που δεν μπορεί να σταματήσει τις ανοδικές εντάσεις της στροφής είναι να χρειάζεται την βοήθεια της πεδιλοδοκού και των δοκών οι οποίες δημιουργούν αντιρροπές προς την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Αν αυτές είναι μεγάλες θα σπάσουν. Εγώ πάω να βοηθήσω με μία έξτρα δύναμη τις αντιρροπές της πεδιλοδοκού και της δοκού προσπαθώντας να παραλάβω της ανοδικές εντάσεις από το δώμα και να τις στείλω μέσα στο έδαφος.

                  Η πάκτωση βάσης εδάφους που κάνω εγώ στέλνει τις ανοδικές εντάσεις μέσα στο έδαφος
                  αφαιρώντας αυτές από την κατασκευή.
                  Αυτό που κάνουν σήμερα δηλαδή την πάκτωση δώματος βάσης είναι λάθος διότι δεν σταματούν το στρίψιμο της δοκού διότι στέλνουν την ένταση όλη πάνω τους και τους σπάνε. Αυτό ακριβώς δείχνουν και τα πειράματα δίπλα δίπλα. Φαίνεται καθαρά ότι στο αριστερό πείραμα οι ανοδικές δυνάμεις της στροφής ( ροπής ανατροπής ) οδηγούνται πάνω στα δοκάρια και τα σπάνε ενώ στο δεξιό πείραμα που φέρει τον μηχανισμό της πατέντας οδηγούνται κάτω από την σεισμική βάση μέσο του τένοντα του μηχανισμού. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=41s

                  Σχολιασμός


                  • #24
                    Επιστημονικό άρθρο του Γιάννη Λυμπέρη για την αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών.
                    Όταν ένα υποστύλωμα δέχεται κάμψη η μία του πλευρά θλίβεται και η άλλη εφελκύεται.
                    Γιατί συμβαίνει αυτό? Συμβαίνει για δύο λόγους α) Συμβαίνει είτε γιατί είναι υψίκορμο και δέχεται πολλά εγκάρσια φορτία στο ανώτατο άκρο του ή γιατί β) δέχεται πλάγιες φορτίσεις. Για να αντιμετωπίσουμε την κάμψη προερχόμενη από τα εγκάρσια φορτία απλά μπορούμε να αυξήσουμε την διατομή του και δεν θα έχουμε κάμψη. Δηλαδή αντί υποστύλωμα μπορούμε να τοποθετήσουμε στην θέση του ένα τοίχωμα. Το τοίχωμα θεωρείτε άκαμπτο και η μεγάλη κάμψη δεν υφίσταται πια. Ένα τοίχωμα αναλαμβάνει επιτυχώς χωρίς να εμφανίζεται η κάμψη τόσο τα εγκάρσια όσο και τα πλάγια φορτία. Που είναι το πρόβλημα? Ένα τοίχωμα μπορεί μεν να μην λυγίζει τον κορμό του γιατί είναι άκαμπτο αλλά κατεβάζει μεγάλες ροπές στην βάση η οποία συνδέεται με την πεδιλοδοκό. Η πεδιλοδοκός καθώς και οι δοκοί που είναι συνδεδεμένοι στους κόμβους καθ ύψος με το τοίχωμα δέχονται από την στροφή του πολύ μεγάλες ροπές οι οποίες παραμορφώνουν τον κορμό τους δημιουργώντας πάνω τους μία κάμψη. Αν αυτή η κάμψη - μετατόπιση είναι μικρή μέσα στην ελαστική περιοχή παραμόρφωσης η ενέργεια της ροπής του τοιχώματος αποθηκεύεται στον κορμό τους και εκτονώνεται ( επιστρέφει ) προς την αντίθετη κατεύθυνση ακριβώς όπως εκτονώνεται το ελατήριο. Αν όμως η ενέργεια της ροπής που κατεβάζει το τοίχωμα είναι πολύ μεγάλη τότε και η κάμψη πάνω στον κορμό της πεδιλιδοκού και της δοκού θα είναι πολύ μεγάλη ( έξω από την ελαστική μετατόπιση ) δημιουργώντας ανελαστικές μετατοπίσεις κάμψης οι οποίες σπάνε τον κορμό του. Βασικά οι δοκοί και η πεδιλοδοκός της βάσης αντιδρούν στην ροπή ανατροπής του υποστυλώματος δημιουργώντας αντιρροπές πριν σπάσουν. Δυστυχώς αυτές οι αντιρροπές δεν επαρκούν να εξισώσουν την ροπή ανατροπής που κατεβάζει το τοίχωμα σε έναν μεγάλο σεισμό με αποτέλεσμα να σπάνε οι δοκοί και ο πεδιλοδοκός μετά από μία μεγάλη στροφή που δέχονται επάνω στον κορμό τους. Για να σταματήσουμε αυτήν την παραμόρφωση των κορμών των δοκών και της πεδιλοδοκού πρέπει να σταματήσουμε την στροφή του τοιχώματος.
                    Αυτή η στροφή του τοιχώματος δημιουργείται από δύο μεγάλες δυνάμεις εφαρμοζόμενες στα δύο του άκρα πάνω - κάτω οι οποίες έχουν αντίθετη κατεύθυνση. Η μία δύναμη στο κάτω άκρο προέρχεται από την μετατόπιση που επιβάλει ο σεισμός στην βάση του και η άλλη στο ανώτερο άκρο του προέρχεται από την αδράνεια της πλάκας. Από αυτή την στροφή του τοιχώματος δημιουργούνται από την μία του πλευρά καθοδικές δυνάμεις και από την άλλη του πλευρά ανοδικές δυνάμεις ακριβώς όπως όταν στρίβουμε το τιμόνι του αυτοκινήτου. Οι καθοδικές δυνάμεις μετατρέπονται σε δυνάμεις θλίψης καθώς έρχονται σε αντίθεση με το έδαφος. Οι ανοδικές δυνάμεις μετατρέπονται σε δυνάμεις εφελκυσμού διότι έρχονται σε αντίθεση με τα στατικά φορτία.
                    Εδώ έρχεται η πατέντα να δώσει λύσεις. Η πατέντα βασικά πακτώνει τα ανώτατα άκρα του τοιχώματος με το έδαφος
                    1) Λύση
                    Ο εφελκυσμός για να δημιουργηθεί χρειάζεται δύο δυνάμεις αντίθετης κατεύθυνσης και στην περίπτωση του τοιχώματος χρειάζεται τις ανοδικές εντάσεις και της αντίθετης κατεύθυνσης καθοδικές εντάσεις των στατικών φορτίων.
                    Η πατέντα παίρνει αυτές τις ανοδικές εντάσεις από το ανώτατο άκρο του τοιχώματος και τις στέλνει μέσω του μηχανισμού μέσα στο έδαφος. Οπότε δεν υπάρχουν πια οι ανοδικές δυνάμεις στην μία πλευρά του τοιχώματος οπότε δεν υφίσταται πια ο εφελκυσμός. Το τοίχωμα δέχεται μόνο θλίψη στα δύο του αντικριστά πάνω - κάτω άκρα.
                    2) Λύση
                    Η δυνάμεις ροπής ανατροπής - στροφής που εφαρμόζει ο σεισμός και η αδράνεια της πλάκας στο τοίχωμα παραλαμβάνονται από τον μηχανισμό ευρισκόμενος στο ανώτατο άκρο του τοιχώματος και μεταφέρονται μέσα στο έδαφος. Αν δεν υπάρχει η πάκτωση δώματος εδάφους οι δυνάμεις αυτές μεταφέρονται μέσο των ροπών πάνω στους κορμούς των δοκών και των πεδιλοδοκών και τους σπάνε. Οπότε η πάκτωση των ανώτερων άκρων του τοιχώματος με το έδαφος σταματούν την στροφή του οπότε και τις ροπές πάνω στους κόμβους. Ακόμα σταματούν και την κάμψη γιατί δεν υφίσταται πλέον εφελκυσμός στην μία του πλευρά.
                    3) Λύση
                    Ο μοχλοβραχίονας του τοιχώματος κατεβάζει μεγάλες ροπές στην βάση διότι στην βάση συγκεντρώνονται τόσο η καθοδικές όσο και οι ανοδικές εντάσεις. Με την ευρεσιτεχνία δεν συμβαίνει αυτό διότι οι ανοδικές δυνάμεις παραλαμβάνονται από το δώμα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει πια υπομόχλιο, οπότε δεν υπάρχει κρίσιμη περιοχή αστοχίας, δεν υπάρχει ποια ο μηχανισμός ορόφου.
                    4) Λύση
                    Κατά τον συντονισμό έχουμε αύξηση του πλάτους ταλάντωσης στα ανώτατα άκρα των κατασκευών και αν δεν υπάρχουν δυνάμεις απόσβεσης η ταλάντωση θα γίνει τόσο μεγάλη που θα σπάσει την φέρουσα δομή της κατασκευής. Με την ευρεσιτεχνία δεν υπάρχει πια συντονισμός γιατί παρεμποδίζετε από τον μηχανισμό σε κάθε κύκλο φόρτισης το αυξητικό πλάτος ταλάντωσης.
                    5) Λύση
                    Εκτός από τις τέμνουσες που δημιουργούνται από την ροπή ανατροπής του τοιχώματος καθώς και από της αντίθετης κατεύθυνσης αντιρροπές των δοκών και πεδιλοδοκών υπάρχουν και οι οριζόντιες τέμνουσες. Αν με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας δημιουργήσουμε εγκάρσια προένταση πάνω στα τοιχώματα αυξάνουμε την ικανότητα του τοιχώματος ως προς τις τέμνουσες. Από την άλλη η προένταση έχει ευεργετικά αποτελέσματα καθώς βελτιώνει την τροχιά του λοξού εφελκυσμού, μεγαλώνει την ενεργό διατομή, και επαναφέρει το τοίχωμα στην αρχική του θέση μειώνοντας καθ αυτός τον τρόπο την εμφάνιση των ρωγμών
                    6) Λύση.
                    Τι είναι αυτό που κάνει ξεχωριστή την πάκτωση του μηχανισμού της ευρεσιτεχνίας στο έδαφος και την καθιστά παγκοσμίως την ισχυρότερη πάκτωση πάνω σε μαλακά εδάφη.
                    Είναι η μόνος μηχανισμός παγκοσμίως ο οποίος εξασκεί πολύ μεγάλες απεριόριστες σε ένταση αξονικές πιέσεις προς τα πρανή της γεώτρησης με σκοπό να πετύχει 1) μεγαλύτερη πρόσφυση με το έδαφος 2) συμπύκνωση των μαλακών πρανών της γεώτρησης για την δημιουργία μεγάλης ζώνης επιρροής αντίδρασης του εδάφους ως προς τις ανοδικές και τις καθοδικές εντάσεις του μηχανισμού 3) την δημιουργία βαθουλωμάτων καθ ύψος λόγο συμπίεσης που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν ένα μηχανισμό εγκλωβισμού του σκυροδέματος ανάμεσα στους θύλακες για μεγαλύτερη αντίδραση.
                    Όλα αυτά εξασφαλίζουν μία πολύ ισχυρή θεμελίωση ακόμα και πάνω σε μαλακό έδαφος. Εξασφαλίζουν ότι ο μηχανισμός θα αντεπεξέλθει επιτυχώς ως προς την παραλαβή των ανοδικών και καθοδικών εντάσεων που εμφανίζονται κάτω από το πέλμα της βάσης κατά το λίκνισμα του σεισμού. Βασικά η πάκτωση των άνω άκρων των τοιχωμάτων με το έδαφος περιορίζει τις μεγάλες μετατοπίσεις της ανωδομής οι οποίες είναι υπεύθυνες για όλες τις εντάσεις και αστοχίες.

                    Σχολιασμός


                    • #25
                      ΣΥΓΚΡΙΣΗ .... ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ
                      Το κόστος είναι ένας απαγορευτικός παράγοντας ο οποίος σταματά την πρακτική εφαρμογή των υπολογισμών ως προς την αντισεισμική θωράκιση των κατασκευών. Φυσικά και μπορούν να υπολογιστούν ακόμα και όλοι οι αστάθμητοι παράγοντες εδάφους και κατασκευής. Ξέρουμε ότι ο πλήρης αντισεισμικός σχεδιασμός απαιτεί την κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος τα οποία θα κάνουν δυνατή την παραλαβή των κατά 350% αυξημένων σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα αυτά μπορεί να βρίσκονται στην περίμετρο του κτηρίου (πλην προσόψεων καταστημάτων), να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα (ισχυροί πυρήνες), και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτηρίου.
                      Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγω της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με τη θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτοις, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγω των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει πολύ περισσότερο η αντοχή (ή αντίστροφα, μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων). Όμως... Υπάρχει και κάτι άλλο στον πλήρη αντισεισμικό σχεδιασμό που αδυνατεί να ελέγξει. Τα τοιχώματα κατεβάζουν μεγάλες ροπές στην βάση οι οποίες είναι αδύνατον να παραληφθούν από την κλασική μέθοδο κατασκευής των πεδιλοδοκών όταν η κατασκευή είναι μεγάλη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανικανότητα των κομβικών σημείων να εφαρμόσουν ικανές αντίρροπες ροπές ώστε να ισορροπήσουν την ροπή ανατροπής του τοιχώματος με αποτέλεσμα την διατμητική ανελαστική αστοχία του κορμού των δοκών. Η ευρεσιτεχνία αυτό που κάνει είναι να δημιουργεί νέες επιπλέον αντίρροπες ροπές σε διαφορετικές περιοχές εφαρμοζόμενες πάνω στα ανώτερα άκρα των τοιχωμάτων έτσι ώστε όλες μαζί ( μαζί με αυτές των κόμβων ) να παραλάβουν αποτελεσματικότερα την ροπή ανατροπής του τοιχώματος αυξάνοντας καθ αυτόν τον τρόπο την απόκριση της κατασκευής προς τις σεισμικές μετατοπίσεις. Ακόμα ο παράγοντας κόστος είναι πολύ μεγάλος για να τον αγνοήσουμε. Όταν η ευρεσιτεχνία σου προσφέρει 1) μικρότερη θεμελίωση με μεγαλύτερη αντοχή φορτίων. 2) Μπορεί να παραλάβει μεγαλύτερες εντάσεις με λιγότερο οπλισμό. 3) Σου αυξάνει τον αντισεισμικό συντελεστή με λιγότερο κόστος 4) Ελέγχει τις μετατοπίσεις όλων των δομικών κατασκευών δυναμικά 100% αφού προηγηθεί σεισμική απόσβεση, ανεξαρτήτως της έντασης και της διάρκειας του σεισμού. 5) Το ότι τοποθετείτε σε υφιστάμενες κατασκευές για αντισεισμική θωράκιση. 6) Το ότι εξαλείφει την κάμψη και το ανασήκωμα του πέλματος της βάσης. 7) Το ότι αποτρέπει την δημιουργία κρίσιμων περιοχών και τον μηχανισμό ορόφου. Αυτοί είναι μερικοί από τους παράγοντες της ευρεσιτεχνίας που υπερβαίνουν την πεπατημένη μέθοδο σχεδιασμού. Και ξέρουμε ότι αν έχουμε κάτι πολύ γερό που δεν χρειάζεται να είναι τόσο γερό, αυτό που κάνουμε είναι να αφαιρούμε υλικά και οπλισμό ρίχνοντας ακόμα περισσότερο το κόστος σχεδιασμού.

                      Σχολιασμός


                      • #26
                        ΚΑΜΨΗ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
                        Όλοι ξέρουμε ότι με μία ελαστική βέργα και έναν σπάγκο μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα τόξο. Το τόξο είναι ένας μηχανισμός ο οποίος αποθηκεύει την ενέργεια που του προσθέτουμε με το χέρι μας και την εκτονώνει απότομα προς την αντίθετη κατεύθυνση με σκοπό να εφαρμόσει μία μεγάλη δύναμη στο βέλος για να το εκτοξεύσει μακριά. Κατά τον ίδιο τρόπο οι κολόνες μιας κατασκευής στον σεισμό λυγίζουν και αποθηκεύουν την ενέργεια την οποία αποδίδουν - επιστρέφουν πίσω κατά την αντίθετη κατεύθυνση όπως και το τόξο. Όπως το τόξο έτσι και οι κολόνες έχουν ένα όριο ελαστικότητας όπου μέσα σε αυτό δεν παθαίνουν τίποτα. Όταν ξεπεράσουν αυτό το όριο τόσο η κολόνα όσο και το τόξο θα σπάσουν. Τόσο το τόξο όσο και η κολόνα όταν λυγίζουν η μία τους παρειά θλίβεται ενώ η άλλη εφελκύεται λόγο της κάμψης του κορμού τους. Συμπέρασμα Αν βάλουμε ένα βέλος στο τόξο και το τεντώσουμε με το χέρι μας αυτό θα λυγίσει όπως θα λυγίσει και η κολόνα στον σεισμό. Αν κατακόρυφα εφαρμόσουμε δύο μεγάλες δυνάμεις ίσες και αντίθετες στα δύο άκρα της βέργας του τόξου και τις κολόνας πάλη τόσο το τόξο όσο και η κολόνα θα υποστούν στον κορμό τους κάμψη. Συμπέρασμα. Τα υψίκορμα ελαστικά υλικά κάμπτουν τον κορμό τους όταν δέχονται πλάγιες ή ακόμα και κατακόρυφες εντάσεις. Υπάρχει όμως μία δύναμη αρκετά μεγάλη η οποία αν την εφαρμόσουμε πάνω σε ένα τόξο αυτό δεν θα λυγίσει τον κορμό του αδιαφορώντας για αυτήν την μεγάλη ένταση. Αυτό θα συμβεί αν βάλουμε κάτω το τόξο και προσπαθήσουμε να ισιώσουμε την κάμψη που έχει υποστεί από τον σπάγκο, τραβώντας - ελκύοντας - πιέζοντας σε αντίθετη κατεύθυνση τα δύο του άκρα. Θα δούμε ότι το τόξο παρόλο την μεγάλη προσπάθεια που καταβάλουμε αυτό δεν θα ισιώσει Αυτό συμβαίνει διότι ο σπάγκος αναλαμβάνει όλον τον εφελκυσμό τον οποίο μεταφέρει στα δύο άκρα του τόξου και λόγο του ότι τα δύο άκρα έχουν ίσες και αντίθετες δυνάμεις αυτά ισορροπούν.
                        Αυτήν την τεχνική εφαρμόζει η ευρεσιτεχνία και στις κολόνες της κατασκευής για να μην λυγίζουν - κάμπτονται. Φυσικά για να συμβεί αυτό ο οπλισμός της κολόνας πρέπει να είναι πακτωμένος στα δύο του άκρα ( στο άνω άκρο της κολόνας το ένα άκρο και μέσα στο έδαφος το άλλο ) και να έχει ελεύθερη διέλευση μέσα από το σκυρόδεμα όπως έχει και ο σπάγκος του τόξου διότι μόνο κατά αυτόν τον τρόπο οι δυνάμεις μεταβιβάζονται στα άκρα.
                        Βασικά αν το δούμε οικοδομικά οι πολιτικοί μηχανικοί σχεδιάζουν με την τεχνική του κορμού του τόξου (ελαστικά) με όπλιση μέσω του μηχανισμού της συνάφειας, ενώ εγώ προτείνω την αντίθετη τεχνική αυτή του σπάγκου με τα πακτωμένα άκρα και την ελεύθερη διέλευση του τένοντα. Ο μηχανισμός της συνάφειας δημιουργεί κρίσιμη περιοχή αστοχίας πάνω στον κορμό της κολόνας ενώ η μέθοδος που εκφράζω εκτρέπει τις εντάσεις στα άκρα ως φορτίο θλίψης. 48413168_2348418625171080_4943876570264633344_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent.fath3-3.fna&oh=66bd940e116ab0b6907235b49c800f0d&oe=5C9BC92C.jpg

                        Σχολιασμός


                        • #27
                          Η ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΚΤΙΡΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ.
                          Εξαναγκασμένη ταλάντωση ονομάζεται η ταλάντωση που προκαλείται σε ένα σύστημα από μια περιοδική εξωτερική δύναμη. Ο σεισμός είναι μια περιοδική εξωτερική δύναμη που εφαρμόζεται στα θεμέλια μιας κτιριοκατασκευής την οποία εξαναγκάζει να ταλαντεύεται. Δηλαδή ο σεισμός είναι μια διεγείρουσα δύναμη και η κτιριοκατασκευή που δέχεται αυτή την δύναμη είναι ο διεγέρτης. Το πλάτος ταλάντωσης των ανώτατων άκρων μεταξύ των κτιριοκατασκευών δεν είναι το ίδιο στον σεισμό και εξαρτάτε από πολλούς παράγοντες τους οποίους θα εξετάσουμε πάρα κάτω.
                          Κάθε κτιριοκατασκευή έχει μια ορισμένη φυσική συχνότητα που ταλαντεύεται, κατά την οποία παρουσιάζει την ελάχιστη απόσβεση κατά την εξαναγκασμένη ταλάντωση και ονομάζεται ιδιοσυχνότητα της κτιριοκατασκευής.
                          Το πλάτος ταλάντωσης μιας κτιριοκατασκευής εξαρτάτε
                          1) Από την δύναμη του σεισμού, δηλαδή από την επιτάχυνση της μετατόπισης του πέλματος της βάσης.
                          2) Από το εύρος των συχνοτήτων του σεισμού.
                          Όσο η συχνότητα του σεισμού προσεγγίζει την ιδιοσυχνότητα της κτιριοκατασκευής ( την φυσική συχνότητα που ταλαντεύεται, κατά την οποία παρουσιάζει την ελάχιστη απόσβεση κατά την εξαναγκασμένη ταλάντωση ) τόσο μεγαλώνει το πλάτος ταλάντωσης των ανώτατων άκρων της καθώς και η επιτάχυνση που δέχονται.
                          Ο λόγος αυτής της συμπεριφοράς είναι ότι η ιδιοσυχνότητα της κτιριοκατασκευής εκφράζει τη συχνότητα με την οποία λαμβάνει (ή όχι) ενέργεια από τον σεισμό.
                          Όταν τα δύο μεγέθη ταυτίζονται, τότε η κτιριοκατασκευή λαμβάνει όλη την ενέργεια του διεγέρτη σεισμού και έχουμε συντονισμό. Δηλαδή κατά τον συντονισμό η κτιριοκατασκευή αποκτά μέγιστο πλάτος ταλάντωσης και επιτάχυνση των ανώτατων άκρων της σταδιακά μέσα στον χρόνο.
                          Αν η κτιριοκατασκευή έχει μηδενικές απώλειες απόσβεσης ως προς τις σεισμικές δυνάμεις τότε θεωρητικά το πλάτος ταλάντωσης και η επιτάχυνση των ανώτατων άκρων της μεγαλώνει σταδιακά μέσα στον χρόνο προς το άπειρο.
                          Δηλαδή Η συχνότητα του εδάφους που συμπίπτει με τη φυσική συχνότητα του κτηρίου μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό την επιτάχυνση και το πλάτος ταλάντωσης των άκρων του κτιρίου.
                          3) Η διάρκεια. Όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια, τόσο λιγότερη επιτάχυνση μπορεί να αντέξει το κτίριο. Ένα κτίριο μπορεί να αντέξει πολύ μεγάλη επιτάχυνση για πολύ μικρό χρονικό διάστημα σε αναλογία με τα μέτρα απόσβεσης που ενσωματώνονται στη δομή.
                          4) Από την μάζα της κτιριοκατασκευής καθώς και το ύψος στο οποίο βρίσκετε.
                          Συμπέρασμα
                          α) Όσο μεγαλώνει το πλάτος ταλάντωσης και η επιτάχυνση των ανώτατων άκρων της κτιριοκατασκευής λόγο συντονισμού.
                          β) Όσο μικραίνει η αναλογία των μέτρων απόσβεσης που ενσωματώνονται στη κτιριοκατασκευή.
                          γ) και όσο μεγαλύτερης διάρκειας είναι ο σεισμός
                          δ) Όσο μεγαλώνει η μάζα της κτιριοκατασκευής και το ύψος στο οποίο βρίσκεται
                          τόσο πιο μεγάλες θα είναι οι παραμορφώσεις και οι εντάσεις οπότε τόσο πιο καταστροφικός θα είναι ο σεισμός πάνω στην κτιριοκατασκευή.
                          Εδώ βλέπουμε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να ενσωματώσουμε πάνω στην δομή της κτιριοκατασκευής μηχανισμούς απόσβεσης προς τις σεισμικές μετατοπίσεις ώστε να σταματήσουμε την αυξητική τάση προς το να μεγαλώνει συνεχώς και σταδιακά η επιτάχυνση και το πλάτος ταλάντωσης των άνω άκρων της. Κάθε δύναμη η οποία αντιτίθεται στην δύναμη του σεισμού είναι δύναμη απόσβεσης.
                          Ο πιο αποτελεσματικός μηχανισμός απόσβεσης των σεισμικών δυνάμεων δηλαδή ο πιο αποτελεσματικός μηχανισμός μύωσης των μετατοπίσεων του πλάτους ταλάντωσης των κατασκευών είναι αυτός της ευρεσιτεχνίας για τον εξής λόγο.
                          Είναι ο μόνος μηχανισμός παγκοσμίως ο οποίος - αντλεί την δύναμή του από μία εξωτερική πηγή - έξωθεν της κτιριοκατασκευής, αυτής που βρίσκετε κάτω από το πέλμα της βάσης, μέσα στο έδαφος θεμελίωσης και την μεταφέρει στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων μέσο του μηχανισμού με σκοπό να αντιταχθεί στις δυνάμεις του σεισμού που προκαλούν την στροφή του τοιχώματος.
                          Αυτή η δύναμη που εφαρμόζεται στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων από τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας με σκοπό να αντιταχθεί στην ροπή ανατροπής των και στην κάμψη των έχει την δυνατότητα να δράσει σε δύο φάσεις η μία αυτής της ελαστικής απόσβεσης και η άλλη αυτής της δυναμικής αντίδρασης.
                          Δυναμική αντίδραση έχουμε όταν το ανώτατο άκρο του τένοντα είναι πλήρως πακτωμένο στο ανώτατο άκρο του τοιχώματος με την βοήθεια ενός κοχλία οπότε τότε μεταφέρει την αντλούμενη δύναμη από το άλλο άκρο του ευρισκόμενο πακτωμένο μέσα στο έδαφος ατόφια χωρίς να αφήνει το τοίχωμα να έχει μεγάλες ελαστικές μετατοπίσεις ταλάντωσης. Αν όμως παρεμβάλλουμε μεταξύ του κοχλία και του ανώτατου άκρου του τοιχώματος ένα υλικό απόσβεσης ( π.χ λάστιχο, ελατήριο, ή κάτι σύνθετο αυτών των δύο ) αυτό θα επιτρέψει αρχικός στο τοίχωμα μικρές μετατοπίσεις ταλάντωσης πριν δυναμικά ο κοχλίας αναλάβει να σταματήσει την στροφή του.
                          Βασικά είναι ένας μηχανισμός που αντλεί δύναμη από το έδαφος και την μεταφέρει ελεύθερη στο ανώτατο άκρο του τοιχώματος με σκοπό να σταματήσει την αύξηση του πλάτους ταλάντωσης που προκαλεί ο συντονισμός ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ένας μηχανισμός που επιτυγχάνει την ολική επαναφορά της κατασκευής στην αρχική της μορφή ελέγχοντας καθ αυτόν τον τρόπο τις μετατοπίσεις οι οποίες έχουν άμεση σχέση με τις εντάσεις αφού ελέγχοντας τις μετατοπίσεις ελέγχεις και τις εντάσεις υπεύθυνες για την ανελαστική μετατόπιση και την μετέπειτα κατάρρευση της κτιριοδομής.
                          Απορία άξια η αδράνεια της πολιτείας να ενσωματώσει την μέθοδο αυτή στους αντισεισμικούς σχεδιασμούς της?
                          Σχετικό πείραμα

                          https://www.youtube.com/watch?v=LV_U...FJPsKXzW3cR1Fs
                          Υ.Γ
                          Τα συλλυπητήριά μου για τον κύριο Τσιάπα
                          Είχαμε μιλήσει τηλεφωνικά και έγραφα και στο φόρουμ του.

                          Σχολιασμός


                          • #28
                            διπλή δημοσίευση
                            Last edited by seismic; 03-01-19, 12:20. Αιτία: διπλή δημοσίευση

                            Σχολιασμός


                            • #29
                              https://www.youtube.com/watch?v=EHNhdA2Ptyw

                              Σχολιασμός


                              • #30
                                 

                                Σχολιασμός

                                Working...
                                X