PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΠΙΛΟΓΗ 4Χ4.....ΣΥΝΕΧΕΙΑ......



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6]

stolis
05-04-13, 21:56
http://www.youtube.com/watch?v=rBnByi2anJU

http://www.youtube.com/watch?v=2Gk-R77DWeM

http://www.youtube.com/watch?v=eCvXBZ0rTvA

MountExplorer
06-04-13, 11:36
Τα παλιοτερα Wrangler ειχαν θεμα αξιοπιστιας. Το τελευταιο (unlimited 5D) δεν ξερω. Το οτι καταφερε να σκαρφαλωσει στα 6650 μετρα υψομετρο στο ψηλοτερο ηφαιστειο του κοσμου, δειχνει τι ικανοτητες εχει. Βεβαια η αξιοπιστια φαινεται με τον χρονο και με τα πολλα χιλιομετρα αλλα επισης φαινεται και οταν προσπαθεις να κατορθωσεις κατι σαν αυτο!

Γενικα εχω ακουσει (απο κατοχους) οτι το τελευταιο Wrangler δε βγαζει προβληματα ακομα και σε σκληρη χρηση.

stolis
06-04-13, 11:55
Μπορεί, δεν ξέρω γιατί δεν έχω ασχοληθεί πολύ με αυτά τα αυτοκίνητα.
Είναι και το όνομα που βγαίνει όμως, η ρετσινιά. Γιατί και τα Αγγλικά αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί, αλλά κάποιοι δεν θέλουν ούτε να τα ακούνε, από την εποχή που ακόμα και οι Jaguar έμεναν με το που έβγαιναν από το γκαράζ.
Πάντως αν σου έλεγαν ότι θα σου έδιναν ένα 4κίνητο να κάνεις το γύρο του κόσμου, μάλλον Ιαπωνικό θα διάλεγες όπως και σχεδόν όλοι που βάζουν και την αξιοπιστία στις σημαντικότερες προτεραιότητες, καθώς με 2 arb λύνουν κάθε ίχνος αδυναμίας στην κίνηση εκτός δρόμου.

JIM FORD
08-04-13, 08:06
??? αντλια νερου...οχι αποστολη....ΕΥΤΥΧΩΣ...δοξα τω θεω εως τωρα.....
φτου...φτου....τιποτα τετοιο η αναλογο....
ευτυχως τιποτα.....
βεβαια ισως εσυ κανεις πιο πολλα χλμ. λογω αποστασεων εκει περαμα-αθηνα κλπ
πχ εγω εχω μολις 90.000 (το ειχα παρει με 50 και εκανα 40 σε 4 χρονια, αλλα βλεπω απο το βιβλιο σερβις τι εκανε ο προηγουμενος κατοχος και ξερω το μαστορα που το πηγαινε το παιδι στην θεσσαλονικη, πριν απο μενα) παρολο που ειναι τελη του 04 το μοντελο!!
λιγο κολλαει ο διακοπτης auto του παραθυρου του οδηγου που και που (προφανως απο δικη μου αγαρμπη βιαια κινηση που εχωσα την δακτυλαρα μου αποτομα μια φορα περσι και τον ακουσα εκεινη την στιγμη σαν να πετσκαρισε) και ο ηλεκτρολογος μου ειπε καποια στιγμη να τον αλλαξω διοτι
ισως μου καψει το θερμικο.....αλλα αυτο μαλλον δεν θεωρειται φυσικα βλαβη αξιοπιστιας....

JIM FORD
08-04-13, 09:06
http://news247.gr/eidiseis/paraksena/fast_and_furious_sthn_tiflida.2200962.html

μιας και λεγατε για ρωσσια.....
ιδου τρελοι γεωργιανοι......
να τους χωσουν μεσα πρεπει......
αν χτυπησουν κανεναν?

JIM FORD
08-04-13, 12:02
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΡΩΣΣΙΑ
ο φανταρος αυτος ηπιε λιγη βοτκα..................
http://www.zougla.gr/webtv/kosmos/972782/view

MountExplorer
08-04-13, 15:49
Μπορεί, δεν ξέρω γιατί δεν έχω ασχοληθεί πολύ με αυτά τα αυτοκίνητα.
Είναι και το όνομα που βγαίνει όμως, η ρετσινιά. Γιατί και τα Αγγλικά αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί, αλλά κάποιοι δεν θέλουν ούτε να τα ακούνε, από την εποχή που ακόμα και οι Jaguar έμεναν με το που έβγαιναν από το γκαράζ.
Πάντως αν σου έλεγαν ότι θα σου έδιναν ένα 4κίνητο να κάνεις το γύρο του κόσμου, μάλλον Ιαπωνικό θα διάλεγες όπως και σχεδόν όλοι που βάζουν και την αξιοπιστία στις σημαντικότερες προτεραιότητες, καθώς με 2 arb λύνουν κάθε ίχνος αδυναμίας στην κίνηση εκτός δρόμου.

Μετραει και η ευκαμψια και ευελιξια αρθρωσης των αναρτησεων/αξονων. Δεν ειναι μονο τα μπλοκε διαφορικα που εχουν σημασια. Αλλο να κρεμαει ενας τροχος και αλλο να μπαλατζαρει πανω στα βραχια σαν κατσικι ενα 4Χ4... Αν μαλιστα μετατρεπεται και σε καμπριο διοτι εχει αφαιρουμενη οροφη και πορτες, ακομα καλυτερα... :)

JIM FORD
09-04-13, 08:14
ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ..............
ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΘΕΛΩ.............................
οχι μονο σε ασφαλτο να βαζει φωτια τα χρονομετρα.............................
αλλα ετσι...ναι ετσι.......
295 χλμ. στον παγο!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lDfqWSj3Umw

MountExplorer
09-04-13, 09:53
Παλιο βιντεο, το εχω δει....

Bigsam
09-04-13, 13:37
Έλα mount ετοιμάσου.

king coil over ή ένα σετ καλύτερα ελατήρια με αμορτισέρ king και είσαι έτοιμος :)


http://www.youtube.com/watch?v=nVBL_o7zmsM

MountExplorer
09-04-13, 13:40
Δε με ενδιαφερουν πολυ αυτα.... Προτιμω αναβαση πλαγιας, περασμα ποταμου, διασχιση χιονισμενου-παγωμενου καμπου και καμια παραλια.

JIM FORD
09-04-13, 15:57
ΓΙΩΡΓΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.....
το ειχα γραψει πριν καποιο καιρο οταν πρωτοβγηκε......
MERCEDES G63 AMG 6X6!!!
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ GROUND CLEARANCE ΕΧΕΙ???
ΤΙ 25 Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ (30 ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ).............
σχεδον μισο μετρο εχει!!!!
+40 CM.
εδω σε θελω....
περναει δηλαδη υδατινο εμποδιο πανω απο μετρο!!
βεβαια κοστιζει μισο εκατομμυριο και δεν ανακοινωνεται η καταναλωση του....
υπολογιζεται λενε σε 20-25 λιτρα.....
+30 θα ελεγα εγω !!!!!

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2013/03/628x419xamg-g63-6x6-1-628.jpg.pagespeed.ic.nByE9iy4kK.jpg

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F5QPHPritTk

MountExplorer
09-04-13, 16:30
Το Unimog ειναι πολυ φθηνοτερο και ικανοτερο και με μεγαλυτερη εδαφικη ανοχη (περιπου μισο μετρο παει!).

Bigsam
09-04-13, 17:06
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να πάρει 6χ6. Το μεταξόνιό του είναι πολύ μεγάλο.

Σημασία δίνουν στην ανάρτηση που την ανέλαβε η ohlins. Εταιρεία με μεγάλο κύρος. Έχουν φέρει και εδώ Ελλάδα με κόστος 4 ελατήρια-αμορτισερ που ξεπερνούν τα 20.000€....


Δείτε και ένα βίντεο:


http://www.youtube.com/watch?v=rQ6Hd8F3ox0

JIM FORD
10-04-13, 08:35
Το Unimog ειναι πολυ φθηνοτερο και ικανοτερο και με μεγαλυτερη εδαφικη ανοχη (περιπου μισο μετρο παει!).
καμμια σχεση....
το ενα ειναι φορτηγο και το αλλο το απολυτο off road !!
καλο το γιουνι για εκχιονιστικο ΚΑΙ αγροτικες βαριες εργασιες
(αν εμενα σε βουνο καλο θα ηταν να ειχα ενα......εξαλλου δεν ειναι τυχαιο που ο νικος μεγαλος σαμ εχει.......οποτε και βγαζει γουστα ενιοτε φανταζομαι....)
αλλα.....αλλα..........
απεχει μακραν.....
*πρωτον δεν παει με 160!! και αυτη ηλεκτρονικα περιορισμενη....αντε να παει με τα μισα 80-100... ??
για το 0-100 που παει σε λιγοτερο απο 6'' να μην αναφερω κατι καλυτερα....
*δευτερον εχει 5 μπλοκε?? με 100% βαθμο εμπλοκης? και κατανομη ροπης στους 3 αξονες σε αναλογια 30-40-30??
*τριτον 550 αλογα-76 κιλα ροπης τα βλεπει στον υπνο του.....νομιζω μεγιστη ιπποδυναμη (αναλογα το μοντελο) εχουν μαμα εως 280 αλογα........εξαλλου δεν ειναι το ζητουμενο.....
*τεταρτον το AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC κιβώτιο φανταζομαι αποτελει διαστημικο θεμα...για τα ουνιμογκ!
*πεμπτον 4 σειχηδες η μεγιστανες (διοτι μαλλον για αυτους προοριζεται με 450κ ευρω) ταξιδευουν
σουλτανικα.................

πιστευω να σε επεισα........αρκει να ειχες το πακετο
:D:eek::D:eek::D:eek::D:eek:
και να εμενες αλλου......
διοτι με μηκος σχεδον 6 μετρα, πλατος +2,10 και υψος +2,20 θα νιωθεις καπως στα στενα της καλαμαριας..............

http://www.drive.gr/site/index.php/el/test/test-drive-mercedes-benz/item/4429-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-mercedes-benz-g63-amg-6x6

MountExplorer
10-04-13, 12:24
Δε νομιζω οτι μπορει να παει καπου που δεν θα παει και το Unlimited Rubicon (με μια μετατροπη σε αναρτηση και ζαντολαστιχα), οποτε δε με ψηνει! Οι επιδοσεις με αφηνουν παγερα αδιαφορο. Το 4Χ4 για μενα πρεπει να ειναι ικανο οχι γρηγορο. Ενα αμαξι για ολες τις δουλειες δε γινεται. Θελω ενα για on road (το οποιο ισως να κανει 0-300 χλμ. την ωρα σε 12" :p), και ενα για off road με ικανοτητες αναρριχησης και εδαφικη ανοχη 25-30 εκατοστα.

Bigsam
10-04-13, 15:05
Δε νομιζω οτι μπορει να παει καπου που δεν θα παει και το Unlimited Rubicon (με μια μετατροπη σε αναρτηση και ζαντολαστιχα), οποτε δε με ψηνει! Οι επιδοσεις με αφηνουν παγερα αδιαφορο. Το 4Χ4 για μενα πρεπει να ειναι ικανο οχι γρηγορο. Ενα αμαξι για ολες τις δουλειες δε γινεται. Θελω ενα για on road (το οποιο ισως να κανει 0-300 χλμ. την ωρα σε 12" :p), και ενα για off road με ικανοτητες αναρριχησης και εδαφικη ανοχη 25-30 εκατοστα.

Για να αποκτήσεις τέτοια εδαφική ανοχή το κάνεις λόγο άκαμπτου άξονα μόνο με λάστιχο. Οι πορταλ άξονες σου προσφέρουν την ικανότητα να έχεις μικρό λάστιχο γιανα μην επιβαρύνεις την μετάδοση, την κατανάλωση, το βάρος και άλλα, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεις την απόσταση από το έδαφος πάρα πολύ χωρίς να αλλάζεις λάστιχα, ανάρτηση όπως επίσης και να παίζεις με τα βήματα μετάδοσης. Αντί να αλλάζεις ας πούμε γρανάζια βοηθητικού ή κορωνοπηνίου αλλάζεις μόνο τα γρανάζια των portal. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεις την ανοχή και αντοχή σε όλα τα μέρη μετάδοσης καθότι όσο ποιο πολύ κοντένεις το βήμα σου σε κορωνοπήνια κλπ τόσο λεπταίνεις το πάχος των μερών αυτών οπότε και ποιό εβάλοτο. Φίλος σε μαμά wrangler κατάφερε και έσπασε τα μαμά κορωνοπίνια και αναγκάστηκε να πάει σε άφτερ μάρκετ αγορά και εγκατάσταση αυτών τα οποία ήταν ενισχυμένα.

Η mercedes πιθανόν να έφτιαξε αυτό το μοντέλο για να δείξει ότι μπορεί να φτιάξει αν θέλει κάτι πολύ δυνατό, αξιόπιστο και θα ήθελα να το δω σε dakar. Δεν έχω προλάβει έναν φίλο που ζει σε αυτά τα μέρη και κάνει εκδρομές στις ερήμους αν έχει προσέξει, αν είναι αμοιγώς portal άξονες ή υπάρχει σε συνδυασμό με ψαλίδια.

MountExplorer
23-04-13, 19:29
Σκεφτομαι το εξης τωρα, ενα grand vitara του 2000, αν βαλεις μεγαλη φιαλη υγραεριου στο πορτ παγκαζ, τι αυτονομια κινησης θα εχει με ενα γεμισμα αεριου; Ποσα λιτρα χωρανε;

JIM FORD
24-04-13, 09:27
για την μεγιστη αυτονομια θα βαλεις καζανι lpg τυπου βαρελι οπως αυτο =
Δεξαμενή με διάμετρο 360 χιλιοστά, μήκος 1015 χιλιοστά και χωρητικότητα 90 λίτρων.
(ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΘΗΡΙΟ, +1 ΜΕΤΡΟ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ!!)
αρα υπολογιζε με φουλαρισμα 90 ευρω και επειδη στα τζιπακια αυτα συνηθως το υγραεριο παιζει οσον αφορα τις καταναλωσεις στα 10 λιτρα ανα 100 χλμ, (μην πολυδινεις βαση στο ιδεατο 8/100 που λενε συνηθως για το υγραεριο) αρα 900 χλμ αυτονομια!!!!!! και μαλιστα με 3000-3500 στροφες!!
επισης, το καλοκαιρι,λογω αλλαγης στη συνθεση του αεριου,(λιγοτερο προπανιο περισσοτερο βουτανιο) τα χιλιομετρα που βγαζουμε ειναι λιγοτερα......θα δεις δηλαδη ισως αυξηση μισο λιτρο ανα 100 χλμ.

JIM FORD
24-04-13, 10:36
ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΙΜΗ....
μην ξεχνας οτι σαλονικα βρισκεις 0,87
αθηνα 0,77-0,82
λαρισα 0,73-0,78
κατερινη 0,70-0,78
γενικα επαρχια παιζει πιο χαμηλα οπως βλεπεις...........
για να μην αναφερω το κλασσικο γεμισμα ολων των βορειων στα σκοπια με σχεδον μισο ευρω/λτρ!!
οπως καταλαβαινεις σε αυτη την περιπτωση με μολις 45 ευρω φουλαρεις!!

MountExplorer
24-04-13, 10:58
για την μεγιστη αυτονομια θα βαλεις καζανι lpg τυπου βαρελι οπως αυτο =
Δεξαμενή με διάμετρο 360 χιλιοστά, μήκος 1015 χιλιοστά και χωρητικότητα 90 λίτρων.
(ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΘΗΡΙΟ, +1 ΜΕΤΡΟ ΞΕΧΝΑΣ ΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ!!)
αρα υπολογιζε με φουλαρισμα 90 ευρω και επειδη στα τζιπακια αυτα συνηθως το υγραεριο παιζει οσον αφορα τις καταναλωσεις στα 10 λιτρα ανα 100 χλμ, (μην πολυδινεις βαση στο ιδεατο 8/100 που λενε συνηθως για το υγραεριο) αρα 900 χλμ αυτονομια!!!!!! και μαλιστα με 3000-3500 στροφες!!
επισης, το καλοκαιρι,λογω αλλαγης στη συνθεση του αεριου,(λιγοτερο προπανιο περισσοτερο βουτανιο) τα χιλιομετρα που βγαζουμε ειναι λιγοτερα......θα δεις δηλαδη ισως αυξηση μισο λιτρο ανα 100 χλμ.

90 λιτρα δεν αρκουν. Απο οσο ξερω, γεμιζει μονο το 80% της φιαλης, για να υπαρχει περιθωριο διαστολης του προπανιου... Αρα πρεπει να βαλεις 100 λιτρα ρεζερβουαρ για να εχεις 80 λιτρα υγραεριο, γεματο! Οσο για το πορτ παγκαζ, δε χρειαζεται να μεινει πολυς χωρος... Υπαρχουν και οι μπαγκαζιερες οροφης. 120 λιτρα βαρελι χωραει μεσα αραγε; (100 λιτρα πραγματικος χωρος για υγραεριο).

JIM FORD
24-04-13, 11:14
ποσο εχει πλατος πισω αναμεσα στους θολους?
ειναι διλιτρο μεγαλο βιταρα 5Θ του 00 που ελεγε off road animal?
αν ειναι να το ψαξω.....

Bigsam
24-04-13, 13:08
Εδώ από μία εκδρομή την Κυριακή που μας πέρασε όπου έχει και wrangler καινούργια μακρύ και κοντό (για τον mount :) ):


http://youtu.be/uVuVnPcAXe4


http://youtu.be/-Mk_21xVyLk


http://youtu.be/jgdoc3cA79Y

Bigsam
24-04-13, 13:08
και άλλο ένα:


http://youtu.be/8dRD_bZU9Ko

MountExplorer
24-04-13, 13:32
ποσο εχει πλατος πισω αναμεσα στους θολους?
ειναι διλιτρο μεγαλο βιταρα 5Θ του 00 που ελεγε off road animal?
αν ειναι να το ψαξω.....

nαι, τετοιο ειναι, 5Θ gv, το προτελευταιο μοντελο και θα αγοραστει συντομα απο ενα φιλο. Διαστασεις δεν ξερω ομως... Το ρεζερβουαρ βενζινης δεν θα πειραχτει φυσικα. Θα μεινει ως εχει για εκτακτη αναγκη.

JIM FORD
24-04-13, 13:43
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΕΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ 140 ΛΙΤΡΩΝ.....
http://autogaz.gr/index.php?SCREEN=products_detail&ProductID=2974
ΟΠΟΤΕ 80% = 112 ΛΙΤΡΑ......
αρα πανω απο 1100 χλμ. αυτονομια.....
αλλα με 1,26 πλατος.....
την παιρνει αραγε?

JIM FORD
24-04-13, 14:06
ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΟΓΙΚΑ
διοτι λεει εδω
http://autos.msn.com/research/vip/spec_Interior.aspx?year=2000&make=Suzuki&model=Grand Vitara&trimid=92460#VIP_TAB
rear hip room = 46,80 σε ιντσες χ2,5 = 1,17 !!
αρα στο πορτ μπαγκαζ με τους θολους το πλατος θα ειναι πιο μικρο....
Η 90αρα με 1 μετρο φαινεται πιο ασφαλης στο να χωρεσει επιλογη.....

MountExplorer
24-04-13, 14:08
Αν ομως το μηκος του κυλινδρικου ρεζερβουαρ ειναι μικροτερο αλλα ο σωληνας ειναι πιο παχυς, μπορει να χωρεσει περισσοτερα λιτρα....

JIM FORD
24-04-13, 14:22
φυσικα, απλα ισως πας σε κατασκευη ετσι και οχι σε μαζικη παραγωγη καζανιου, οποτε
και θα κοστισει παραπανω.......
πανω κατω αυτα τα "βαρελακια" βγαινουν σε συγκεκριμενες διαστασεις......
δηλαδη ολα μοιαζουν με θερμοσιφωνες σε σμικρυνση......
σαν κομπρεσερ αερος δηλαδη....
πχ δεν εχω δει ποτε καζανι lpg να μοιαζει σαν δεξαμενη πετρελαιου...
???
!!!
εστω και στρογγυλοποιημενη..........
σιγουρα ομως γινεται....

MountExplorer
24-04-13, 14:27
http://forum.snowreport.gr/showthread.php?27794-Borovec-2012-2013/page19

ριξε μια ματια κι εδω....

StavRos
05-08-13, 12:19
http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15935&subid=2&pubid=7292411

MountExplorer
05-08-13, 14:21
Τι θα γινει με αυτη τη λαιλαπα των αχρηστων 4Χ4 που δεν κανουν για εκτος δρομου; Εχουμε γεμισει cross-over και λοιπα ανικανα αυτοκινητα που ειναι μονο για την ασφαλτο.

StavRos
06-08-13, 10:08
υπαρχει μεγαλο κοινο που το θελει απλα για μια αναβαση καταβαση στο χιονοδρομικο ;)

JIM FORD
06-08-13, 15:58
και ομως εμενα μου αρεσουν, εχω ενα τετοιο,
ειναι πολυ πιο οικονομικα, απο τα αντιστοιχα σκληρα θηρια,
ειναι αρκετα ικανα περιπου-σχεδον παντου,
κανεις αρκετες παραχωρησεις στα εκτος αλλα εξαλλου δεν ειναι το ζητουμενο (αν ηταν θα παιρναμε καποιο αλλο) και εισαι παντα ασφαλης και με προσφυση.
δεν ειναι απλα μια αναβαση-καταβαση σε χκ σταυρο....
μια χαρα την εκανα αυτη και με το φορντ η με οποιοδηποτε αλλο δικινητο με σχετικα στενα και ψηλα ελαστικα και χειμερινα!!
ειναι η ολη συνδυαστικη αισθηση ασφαλειας και αγογγυστης γρηγορης μετακινησης που εχεις σε ολα τα γλιστερα τερεν!!

Bigsam
08-08-13, 13:57
new audi A3 quattro DTi with led headligths

http://www.carwow.co.uk/blog/Audi-A3-TDI-LED-647

θα μου πείτε 2.0 λιτρο αλλά έχει δύναμη και αρκετά καλή κατανάλωση και για πρώτη φορά σε μικρό επιβατικό με μπροστινά φωτιστικά σώματα led!

JIM FORD
09-08-13, 09:15
:clap2::clap2:
Λογω κυβισμου πλεον αν θελεις οτι πιο μικρο ντιζελ αλλα σχετικα δυνατουτσικο και να συνδυαζεται με τετρακινηση-χωρους (διοτι υπαρχει και ο 1,5 ντιζελ τζιμνι νομιζω εισαγωγη) ειναι απο το γκρουπ ο "ασθενικος" αλλα οικονομικος tdi 1,6 με τα 105 αλογα.
πχ γκολφ (εγω θα επαιρνα το variant) η α3 sportback (5θ).......
φυσικα εξακολουθει να κραταει τα πρωτεια η αμαξαρα που τα συνδυαζει ολα κατα την αποψη μου=
ΝΙΣΑΝ κασκαι ντιζελ 130 αλογα πετρελαιο - οικονομια, ροπη και τετρακινηση!! και απλετοι χωροι στο +2 !!
Η ΕΠΙΛΟΓΗ !!

JIM FORD
09-08-13, 09:28
ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ-ΣΦΑΙΡΑ ΠΑΛΙ ΤΗΣ
νισσαν 1,6 με τα 200 αλογα !!!!!!!!!
στο 4χ4 τζουκ αλλα ρε συ εγω στο μικρο νται πιο πολλους χωρους εχω!!
ωραιο σχημα, πρωτοτυπο, μοναδικο αλλα πολυ κλειστοφοβικο βρε παιδι μου ειδικα πισω!!

JIM FORD
09-08-13, 09:35
και αν παλι θελουμε πιο πολυ οικονομια και τετρακινηση και οχι τοση δυναμη
τοτε και παλι απο τζαπαν ερχεται η απαντηση αλλα κλασσικα τα καλα ποτε δεν ερχονται εδω
και ειναι μονο απο εισαγωγη toyota urban cruiser 1.4 d-4d 4x4 !!
90 αλογα, ο πιο μικρος ντιζελ πιστευω που συνδυαζεται με τετρακινηση (και μαλιστα με κλειδωμα αλλα σε μικρες ταχυτητες αν δεν κανω λαθος εως το πολυ 30-40 χλμ/ωρα), οικονομικος και ροπατος και μαζεμενο αμαξωμα αλλα και καλουτσικοι χωροι!!

JIM FORD
09-08-13, 09:45
δυστυχως μονο 25 εξω γερμανια κλπ ολα ανω των 10-12 χιλιαδων και αρα με εκτελωνισμους
μτφ κλπ πιστευω σιγουρα τελικη τιμη πανω απο 15-17 χιλιαδες......
εκτος και αν πεσεις στην περιπτωση (συμβαινει) που κοψει πιο λιγο τιμολογιο.....
http://suchen.mobile.de/auto/toyota-urban-cruiser-diesel.html?useCase=ChangeSortOrder&__lp=2&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&sortPath=price.consumerGrossEuro&defaultOrder=ASCENDING&lang=en
και μονο ενα εδω ελλαδα στα 17 (τι σας ελεγα?) !!
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3220042/

StavRos
09-08-13, 10:09
το πετρελαιο για να ''τσουλαει'' λιγο θελει τουλαχιστον 1600 κυβικα

ολα τα 1,6 diesel με ενα προγραμματακι (απο την αντιπροσωπεια συνηθως ) πανε στα 130-140 αλογα ΚΑΙ ΚΑΙΝΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ

ειναι η χρυση τομη στην ελλαδα πλεον


Δημητρη εγω ειμαι φαν του vw group ;)

JIM FORD
09-08-13, 10:20
I KNOW STAVROS......
αλλα πιο πολυ torsen.....
οχι τοσο χαλντεξ......
(βεβαια αν ειχα το q3 δεν θα ελεγα οχι...χα...χα...)
θυμαμαι και συμφωνω!!

JIM FORD
09-08-13, 10:43
ΑΡΑ ΣΤΑΥΡΟΣ το ντιζελοκινητο διαμαντι των νισσαν, ρενο με τα 130
θα μπορουσε να παει πχ στα 160-180?
η λογικα οχι διοτι ειναι ηδη πουσαρισμενο?
και μαλιστα ειναι και υπερ του δεοντως οικονομικο οποτε αυτο ισως χαλουσε
στην προκειμενη περιπτωση!!
ειλικρινα δεν γνωριζω καποιον να το εκανε....
ειναι και φρεσκαδουρα εξαλλου......
εχει τοσο μπριο αυτος ο κινητηρας!!

JIM FORD
09-08-13, 10:50
αρα σταυρο θα μπορουσα αν διαλεγα πχ αυτο
ΤΟ ΓΚΟΛΦ 6 ΒΑΡΙΑΝΤ (ΒΑΓΚΟΝ ΔΗΛΑΔΗ, ΣΤΑΤΙΟΝ)
1.6 ΤDΙ 4ΜΟΤΙΟΝ
του '10
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-vi-1-6tdi-var-4motion-comfortline-navi-pdc-k%C3%B6ln/181356438.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&export=ALSO_EXPORT&maxCubicCapacity=1600
να πηγαινε ευκολα στα 140 αλογα?
με ποσα λεφτα πανω κατω?
χωρις να χαλουσε η να βελτιωνοταν το 5,5 λιτρα μικτη?

StavRos
09-08-13, 12:45
ΑΡΑ ΣΤΑΥΡΟΣ το ντιζελοκινητο διαμαντι των νισσαν, ρενο με τα 130
θα μπορουσε να παει πχ στα 160-180?
η λογικα οχι διοτι ειναι ηδη πουσαρισμενο?
και μαλιστα ειναι και υπερ του δεοντως οικονομικο οποτε αυτο ισως χαλουσε
στην προκειμενη περιπτωση!!
ειλικρινα δεν γνωριζω καποιον να το εκανε....
ειναι και φρεσκαδουρα εξαλλου......
εχει τοσο μπριο αυτος ο κινητηρας!!


ειναι ηδη πουσαρισμενο απο την νισσαν και με προγραμμα παει μονο 150 αλογα

τα group vw οπως θα ξερεις δηλωνουν απο το εργοστασιο τα πραγματιακ αλογα .
οποτε οταν λενε 105 αλογα σνηθως ειναι 106-107 τροχο και με το προγραμμα παει 132 περιπου
τα νισσαν πχ δηλωνουν 130 ειναι στον τροχο 110 και με το προγραμμα παει 135 τροχο παντα....

υπαρχουν πολλα προγραμματα και για τα νισσαν .
μην ξεχνας οτι ειναι μοτερ ρενο και φοριουνται χρονια (toylaxiston to 1.5)

StavRos
09-08-13, 12:56
αρα σταυρο θα μπορουσα αν διαλεγα πχ αυτο
ΤΟ ΓΚΟΛΦ 6 ΒΑΡΙΑΝΤ (ΒΑΓΚΟΝ ΔΗΛΑΔΗ, ΣΤΑΤΙΟΝ)
1.6 ΤDΙ 4ΜΟΤΙΟΝ
του '10
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-vi-1-6tdi-var-4motion-comfortline-navi-pdc-köln/181356438.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&export=ALSO_EXPORT&maxCubicCapacity=1600
να πηγαινε ευκολα στα 140 αλογα?
με ποσα λεφτα πανω κατω?
χωρις να χαλουσε η να βελτιωνοταν το 5,5 λιτρα μικτη?


δες εδω
http://www.revotechnik.com/news/2012/1-6/

οι αντιπροσωπειες, ρεβο βαζουν αν και υπαρχουν καλυτερα
135 αλογα και 30 κιλα ροπης
απο την μανα του ειναι 111 στον τροχο ασχετα αν δηλωνει 105 η μαμα


η καταναλωση συνηθως βελτιωνεται

κανα 500αρι παει περιπου

StavRos
09-08-13, 13:01
μετα βαζεις και αυτο

http://goapr.com.au/products/haldex.html


αν και ειναι το πιο ακριβο - υπαρχουν και πιο φτηνες λυσεις πχ
http://www.greedspeed.com/haldex02-haldex-gen-2.html

η

http://www.wak-tt.com/mods/haldexpp/haldexpp.htm


και μπορεις να παιξεις πιο υπερστροφικα στο χιονι ;)

αυτα σιγουρα στην ελλαδα δεν τα εχει βαλει κανεις... οταν χαζευα δεν ειχα βρει τιποτα σε ελληνικο φορουμ

JIM FORD
12-08-13, 14:18
ΩΡΑΙΟΣ......thanks......
ειχα δει και εγω παλιο κατι παρομοιο για πιο αμεση μεταδοση στους πισω....
πολυ καλο!!

Bigsam
13-08-13, 13:25
Εγώ πάντως σε καινούργιο peugeot 1.4 76ps με 130 στην εθνική με cruise control, 4 άτομα, 4 βαλίτσες, κλιματισμό, έκαιγε 4,2-5lt/100km

Αθήνα-Λαμία και πίσω , 450 χλμ κάψαμε 21 λίτρα πετρέλαιο με 1.35 τιμή ούτε 29€!!!!

να μην πω με υγραέριο σε yaris 1000cc 420km με 120-130χλμ/ώρα 35 λίτρα υγραερίου κατανάλωση 8,3λτ/100χλμ κόστος 26,6€!!! 0,75,6 τιμή υγραερίου!

JIM FORD
13-08-13, 14:15
ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΣΑΛΟΝΙΚΑ λιγο εκτος βρισκεις πιο χαμηλα αεριο....
πχ μεσα 1 / 0,90 / 0,85
εξω πιο χαμηλα.....
ντιζελ βρισκεις και εντος 1,28-1,29
καλα εδω στο νησι ξεχνα το......
1,80 αμολυβδη / 1,50 πετρελαιο !!

JIM FORD
13-08-13, 15:50
στο μελλον το στοιχημα Πιστευω θα ειναι το cng (CNG=Compressed Natural Gas) = ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ !!!

βεβαια ενω στο εξωτερικο εχει και ανοιγουν σαν τα μανιταρια εδω δυστυχως ειναι πολυ λιγα Ελλαδα,
2-3 αθηνα (λιοσια, ανθουσα) αλλα ανοιγουν κηφισα , νοτια προαστια και σαλονικα.....

το δικτυο επεκτεινεται και ειναι σχεδον παντου....στην ηπειρωτικη χωρα (μεγαλες πολεις και πιο μικρες) για αυτο και πολλοι το επιλεγουν ως θερμανση στο σπιτι κλπ

τα παγκοσμια κοιτασματα ειναι παμπολλα , πιο ευκολα εμκεταλλευσιμα και ειναι πιο αποδοτικα σε ενεργεια απο ολα.

μαλιστα οι καταναλωσεις του στο αμαξι, ενω οι τιμες ειναι περιπου ιδιες με το υγραεριο (οριακα κατω απο ενα ευρω) ειναι οι μισες....δηλαδη κοντα στα 4 λιτρα ανα 100 χλμ!!

φανταστειτε πχ ο vw passat tsi 1.4 cng 150 αλογα με συνδυασμο 2 υπερ-τροφοδοτων!!!(εναν κομπρεσσσορα και ενα τουρμπο) εχει περιπου 9,5'' επιταχυνση 0-100 / 215 τελικη και καταναλωση 4 λιτρα !! δηλαδη κοστος 4 ευρω τα 100 χλμ. !!!!!!!!!!

ακομη και οι πιο αποδοτικοι ντιζελ σε μικρα βεβαια σημειωτεον οχηματα οχι κουρσες, μεγαλα και βαρια σενταν τυπου πασσατ!! (πχ γιαρις, κορσα, φιεστα που παιζουν στο +3 / 3,2 / 3,3) αν τα βαλεις με 1,35 δεν την φτανουν αυτην την καταναλωση (και φυσικα υπολειπονται στις επιδοσεις).

ΑΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΙΚΡΑ CNG πχ Fiat Panda 0,9 TwinAir Natural Power
η καταναλωση ειναι 3,1 δηλαδη 3 ευρω στα 100 σαν να λεμε να παω εγω απο ηγουμενιτσα στην θεσσαλονικη (325 χλμ) με +10 ευρω !!!!!!!!!!!!!!!!!

JIM FORD
13-08-13, 15:53
http://www.autogreeknews.gr/content/3736/ola-ta-autokinita-me-fusiko-aerio?page=1

ιδου και τα μοντελα της αγορας μας...........

JIM FORD
13-08-13, 15:55
μακαρι στο μελλον και 4χ4...
πχ κανα vw passat alltrack λεω εγω....
or 500x
or 500L trekking (4x2 ok αλλα προσεγγιζει καπως)
why not?

Bigsam
20-08-13, 17:05
Cng δεν μπορούν να μπουν ακόμα σε επιβατικά με τα συστήματα υγραερίου που κυκλοφορούν!

π.χ. όπως στα λεωφορεία που κυκλοφορούν με φυσικό αέριο, είναι διαφορετικό με το υγραέριο. Προσοχή τσεκάρετε τι γίνεται με την περιεκτικότητα βουτανίου από κάθε εταιρεία! αρκετή διαφορά στην απόδοση!

Bigsam
20-08-13, 18:08
http://www.autogreeknews.gr/content/3736/ola-ta-autokinita-me-fusiko-aerio?page=1

ιδου και τα μοντελα της αγορας μας...........

Εμένα το panta μου αρέ για μέσα στην πόλη!!! :) Αλλά ακόμα λίγα πρατήρια όπως είπε και ο Μήτσουλας!

JIM FORD
21-08-13, 08:01
Cng δεν μπορούν να μπουν ακόμα σε επιβατικά με τα συστήματα υγραερίου που κυκλοφορούν!

π.χ. όπως στα λεωφορεία που κυκλοφορούν με φυσικό αέριο, είναι διαφορετικό με το υγραέριο. Προσοχή τσεκάρετε τι γίνεται με την περιεκτικότητα βουτανίου από κάθε εταιρεία! αρκετή διαφορά στην απόδοση!
ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.......λογικα θελει εκ νεου μετατροπη.....
δεν ξερω κοστη κλπ
εγω μιλαω για φαση καινουριου αλλα οπως ειπα ειναι μελλοντικη φαση......
η εστω για ηπειρωτικο κορμο χωρας μεταξυ των 2 μεγαλυτερων πολεων.......
φυσικα υπαρχει και η καβαντζα του μικροτερου βεβαια ρεζερβουαρ βενζινης.....

StavRos
03-09-13, 08:41
http://www.youtube.com/watch?v=vNzybMU8Mbs

ολο το επεισοδιο εχει πολυ γελιο

μετα απο το τεστ στην πιστα εκαναν αγωνα στον δρομο (off road με τροχοσπιτα) ...

Bigsam
03-09-13, 13:24
http://www.youtube.com/watch?v=vNzybMU8Mbs

ολο το επεισοδιο εχει πολυ γελιο

μετα απο το τεστ στην πιστα εκαναν αγωνα στον δρομο (off road με τροχοσπιτα) ...

Πω ρε φίλε σκιάχτηκα και μόνο που το είδα..... Δεν θέλω να μου τύχει κάτι ανάλογο. Φαντάσου να είχε κανένα ελαφρύ αμάξι...

StavRos
03-09-13, 14:29
Πω ρε φίλε σκιάχτηκα και μόνο που το είδα..... Δεν θέλω να μου τύχει κάτι ανάλογο. Φαντάσου να είχε κανένα ελαφρύ αμάξι...


για αυτο υπαρχει το οριο στα μανιουαλ
σου λεει με τροχοσπιτο πας μονο μεχρι 90 -100
μην ξεχνας οτι το top gear ειναι show και τα περισσοτερα stunds ειναι μελετημενα απο πριν ;)
οπως και να εχει βλεπεις την αντοχη (ειδικα αν δεις ολο το επεισοδιο θα παθεις πλακα - πανε με 100 χλμ με τροχοσπιτο off road) αλλα και τα ηλεκτρονικα (το tiguan εχει esp που ειναι ρυθμισμενο να λαμβανει υποψην και το τροχοσπιτο)

κουβεντα να γινεται μωρε

JIM FORD
05-09-13, 11:18
Stavros: Vag group 4 ever!!

StavRos
05-09-13, 17:17
Stavros: Vag group 4 ever!!

ειμαι αντικειμενικός ;)

Bigsam
06-09-13, 06:38
:bounce::bounce::bounce::bounce:

StavRos
18-09-13, 09:43
bmw σειρα ενα με x drive





https://www.youtube.com/watch?v=20PNaA2ttco

JIM FORD
18-09-13, 10:07
ΩΡΑΙΟΣ....
ναι το ξερω....
στην ρουμανια ΤΩΡΑ εχει τοσο φρεσκο χιονι?
ω ρε μαγκα...αυτα ειναι!!

StavRos
18-09-13, 10:32
μπα περυσινο ειναι το βιντεο

JIM FORD
18-09-13, 10:35
ΟΚ.....:(

detox
18-09-13, 11:59
http://www.carscoops.com/2012/10/new-volkswagen-taigun-is-concept-for-up.html Αυτο και το ford ecosport θα ειναι οι νεοι αντιπαλοι του jimny,terios k juke! Θα βγαινουν ομως 4x4 με τους 1000αριδες κινητηρες?

JIM FORD
18-09-13, 12:04
ΝΑΙ ΤΑ καλοβλεπω αυτα τα δυο......
vw-ford!!

j.s.
18-09-13, 12:26
Πάντως παιδιά παρατηρώ το τελευταίο διάστημα μια μανία των αυτοκινητοβιομηχανιών να προχωρούν σε διαρκή downsizing κινητήρων και παράλληλη μετατροπή των suv σε crossover.Οκ σωστό-ίσως-από οικολογικής και οικονομικής σκοπιάς ,αλλά πλέον έχουμε φτάσει το μόνο ουσιαστικά ικανό 4κινητο αυτήν την στιγμή να είναι το Forester( σε αναμονή κ του cherokee).Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να επιλέξω ένα ψηλό βαρύ αυτοκίνητο ,αν δεν είναι 4κινητο..

Koutoupas
18-09-13, 16:39
Για μικρό θα προτιμούσα αυτό
http://www.youtube.com/watch?v=inBUGbF8CqA

JIM FORD
19-09-13, 08:09
ΟΝΤΩΣ σχεδον ΤΕΛΕΙΟ.....
μου αρεσει.....
κουρσατο βεβαια και ακριβο....
ειναι κλασσικα απο αυτα που λυπασαι να τα χωσεις!!

JIM FORD
19-09-13, 08:10
Πάντως παιδιά παρατηρώ το τελευταίο διάστημα μια μανία των αυτοκινητοβιομηχανιών να προχωρούν σε διαρκή downsizing κινητήρων και παράλληλη μετατροπή των suv σε crossover.Οκ σωστό-ίσως-από οικολογικής και οικονομικής σκοπιάς ,αλλά πλέον έχουμε φτάσει το μόνο ουσιαστικά ικανό 4κινητο αυτήν την στιγμή να είναι το Forester( σε αναμονή κ του cherokee).Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να επιλέξω ένα ψηλό βαρύ αυτοκίνητο ,αν δεν είναι 4κινητο..
αληθευει αυτο μητσο και μας συμφερει εδω ελλαδα!!

tedscossie
19-09-13, 13:32
Κουκλα η Μερσεντα...μπραβο τους κ παλι !!
Αλλά σιγουρα θα εχει μια περιουσια για αυτο που ειναι!

powderboy
19-09-13, 13:50
Καλησπέρα παιδιά, χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έχω μια bmw 116. Το χειμώνα της φοράω τα χιονολάστιχα avon ice touring, τα οποία όμως η εμπειρία μου ως τώρα έχει δείξει ότι δεν είναι σίγουρη λύση. Τι εννοώ; Έχουν κολλήσει δύο φορές κατά τη διάρκεια ανάβασης σε χιονοδρομικό. Και τις δύο φορές χρειάστηκε να σταματήσω σε ανηφόρα επειδή βρήκα σταματημένο αμάξι μπροστά μου. Τη πρώτη φορά ήταν παγωμένο το χιόνι. Τη δεύτερη φορά έριχνε τρελλή στούπα και ενώ στα πίσω λάστιχα είχα φορέσει και κουβέρτες για ακόμη καλύτερη πρόσφυση δεν ξεκίνησε. Οπότε ρωτώ:
1. Μήπως φταίνε τα λάστιχα ή επειδή είναι πισωκίνητο πρέπει να το ξεχάσω;
2. Μήπως δεν επιμένω πολύ στο σπινιάρισμα;
3. Αν άλλαζα αυτοκίνητο σκεφτόμουν το Vw golf 1.6 tdi 4motion. Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Έχει οδηγήσει ποτέ κανείς παλιότερο μοντέλο. Η τετρακίνηση που έχει, κάνει τίποτα στο χιόνι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

MountExplorer
19-09-13, 18:35
Πάντως παιδιά παρατηρώ το τελευταίο διάστημα μια μανία των αυτοκινητοβιομηχανιών να προχωρούν σε διαρκή downsizing κινητήρων και παράλληλη μετατροπή των suv σε crossover.Οκ σωστό-ίσως-από οικολογικής και οικονομικής σκοπιάς ,αλλά πλέον έχουμε φτάσει το μόνο ουσιαστικά ικανό 4κινητο αυτήν την στιγμή να είναι το Forester( σε αναμονή κ του cherokee).Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να επιλέξω ένα ψηλό βαρύ αυτοκίνητο ,αν δεν είναι 4κινητο..

Τι να πεις... Ο κοσμος μαλλον δεν ασχολειται με την εκτος δρομου οδηγηση πια και δεν υπαρχει ζητηση πραγματικων εκτος δρομου αυτοκινητων.

StavRos
19-09-13, 19:12
Τι να πεις... Ο κοσμος μαλλον δεν ασχολειται με την εκτος δρομου οδηγηση πια και δεν υπαρχει ζητηση πραγματικων εκτος δρομου αυτοκινητων.
υπαρχει μια ταση για green αυτοκινητα
παντως οσα σκληροπυρηνικα υπηρχαν και πριν 10 χρονια υπαρχουν και τωρα
απλα εχουν εμφανιστει και ενα σωρο suv η παρομοια

StavRos
19-09-13, 19:15
Καλησπέρα παιδιά, χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έχω μια bmw 116. Το χειμώνα της φοράω τα χιονολάστιχα avon ice touring, τα οποία όμως η εμπειρία μου ως τώρα έχει δείξει ότι δεν είναι σίγουρη λύση. Τι εννοώ; Έχουν κολλήσει δύο φορές κατά τη διάρκεια ανάβασης σε χιονοδρομικό. Και τις δύο φορές χρειάστηκε να σταματήσω σε ανηφόρα επειδή βρήκα σταματημένο αμάξι μπροστά μου. Τη πρώτη φορά ήταν παγωμένο το χιόνι. Τη δεύτερη φορά έριχνε τρελλή στούπα και ενώ στα πίσω λάστιχα είχα φορέσει και κουβέρτες για ακόμη καλύτερη πρόσφυση δεν ξεκίνησε. Οπότε ρωτώ:
1. Μήπως φταίνε τα λάστιχα ή επειδή είναι πισωκίνητο πρέπει να το ξεχάσω;
2. Μήπως δεν επιμένω πολύ στο σπινιάρισμα;
3. Αν άλλαζα αυτοκίνητο σκεφτόμουν το Vw golf 1.6 tdi 4motion. Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Έχει οδηγήσει ποτέ κανείς παλιότερο μοντέλο. Η τετρακίνηση που έχει, κάνει τίποτα στο χιόνι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
και εγω στα 3 χρονια 2 φορες εχω κολλησει με ibiza
για να εισαι 100% σιγουρος θες 4κινηση και χιονολαστιχα η αλυσιδες αλλα μιλαμε για πολυ εξειδικευμενες συνθηκες. εντονη ανηφορα η πολυ βαρυ (υγρο) χιονι η πολυ βαθυ χιονι

το golf το καινουριο εχει μια χαρα 4κινηση για χρηση που θες
και θα πηγαινει και καλυτερα και οικονομικοτερα απο το 116 (εκτος αν εχεις το τελευταιο το τουρμπατο 116)
επειδη ειδα οτι εισαι απο ηπειρο σε ποιο σημειο κολλησες?

powderboy
19-09-13, 19:50
Την πρώτη φορά κόλλησα σε παγωμένο χιόνι στα πέντε τελευταία χιλιόμετρα για Βασιλίτσα. Την δεύτερη φορά που έριχνε παπάδες κόλλησα στην ανηφόρα που ξεκινάει παράπλευρα από τη Σμίξη, πάλι για Βασιλίτσα. Έχω την παλιά bmw 116. Μου κάνει εντύπωση όμως που ακόμα και με κουβέρτες στα πίσω λάστιχα και μπροστά χιονολάστιχα δεν μπόρεσε να ανέβει. Άτιμη πίσω κινηση!

StavRos
19-09-13, 20:34
Την πρώτη φορά κόλλησα σε παγωμένο χιόνι στα πέντε τελευταία χιλιόμετρα για Βασιλίτσα. Την δεύτερη φορά που έριχνε παπάδες κόλλησα στην ανηφόρα που ξεκινάει παράπλευρα από τη Σμίξη, πάλι για Βασιλίτσα. Έχω την παλιά bmw 116. Μου κάνει εντύπωση όμως που ακόμα και με κουβέρτες στα πίσω λάστιχα και μπροστά χιονολάστιχα δεν μπόρεσε να ανέβει. Άτιμη πίσω κινηση!

η πίσω κίνηση με χιονολαστιχα ειναι καλύτερη απο μπροστά κίνηση με χιονολαστιχα
οταν ανεβαίνεις το πίσω μέρος κάθεται και πατάει καλύτερα χάνοντας πιο δύσκολα την πρόσφυση.

το πρώτο σημείο που λες οτι κολλησες ειναι σπάνιο να κολλήσεις εκει

το δεύτερο ειναι πολυ κλασικό σημείο. όλοι εκει κολλάνε γιατι εχει την απότομη αριστερή στροφή μετα και όλοι κόβουν
αν είχες χώρο και γυρναγες πίσω με λίγη φορα θα ανεβαίνες

τα πανιά δεν ειναι τόσο καλα όσο οι αλυσίδες και ειδικά στο μαλακό χιόνι γιατι στουμπωνουν

αν χωράνε παρε ενα ζευγαρι αλυσίδες έστω και των 9mm και εισαι οκ
τα χιονολαστιχα δεν ειναι πανακεια

powderboy
19-09-13, 20:52
Πολύ πιθανό να έχεις δίκιο με τα πανιά γιατί είχε πολύ και φρέσκο χιόνι. Θα δοκιμάσω και τις αλυσίδες σε συνδυασμό με χιονολάστιχα. Γιατί όταν πρωτοξεκινούσα σκι, στο κατέβασμα απο 3-5 πηγάδια με αλυσίδες στα πίσω λάστιχα και χωρίς χιονολάστιχα και έκανα 3 ώρες να κατέβω Δεν υπήρχε πουθενά τιμόνι. Παρεπιπτόντος τα συγκεκριμένα χιονολάστιχα (avon ice touring) θεωρούνται καλά;

StavRos
19-09-13, 20:55
Πολύ πιθανό να έχεις δίκιο με τα πανιά γιατί είχε πολύ και φρέσκο χιόνι. Θα δοκιμάσω και τις αλυσίδες σε συνδυασμό με χιονολάστιχα. Γιατί όταν πρωτοξεκινούσα σκι, στο κατέβασμα απο 3-5 πηγάδια με αλυσίδες στα πίσω λάστιχα και χωρίς χιονολάστιχα και έκανα 3 ώρες να κατέβω Δεν υπήρχε πουθενά τιμόνι. Παρεπιπτόντος τα συγκεκριμένα χιονολάστιχα (avon ice touring) θεωρούνται καλά;

πίσω κίνηση και χωρίς χιονολαστιχα ειναι πολυ επικίνδυνος συνδυασμός
εννοειται καλύτερα μπροστά κίνηση σε τέτοια περίπτωση
αλλα αν και στα δυο φοράς χιονολαστιχα προτιμώ την πίσω κίνηση

για τα Avon θα σου απαντήσει αύριο ο Jim

JIM FORD
20-09-13, 16:08
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ναι θεωρουνται καλα και τα εχω δουλεψει.....
δεν ειναι απο τα κορυφαια αλλα δεν μου εχουν κανει πελατες καποιο παραπονο.....
το μονο αρνητικο που εχω δει απο την γομα τους για τα δυσκολα ειναι οτι δεν ειναι
τοσο MAΛΑΚΑ οσο αλλα κορυφαια χειμερινα, πχ Nokian, conti, gislaved, vredestein Κλπ
ειναι σχετικα σκληρα (για χειμερινο) οποτε και βγαζουν χλμ. εδω ελλαδα και κατα καποιο τροπο ταιριαζουν στο κλιμα...επισης ειναι πολυ καλα στην βροχη.......
απο την αλλη οσο πεφτει η θερμοκρασια χανουν καπως την αποτελεσματικοτητα τους......
μου κανει εντυπωση......το οτι κολλησες δις.....
βεβαια παιζουν πολλα ρολο, οπως συνθηκες, σημειο, κλιση, γκαζι....
και αλλα δεκαδες....
σου εχω καποιες ερωτησεις......
ποσα χλμ. με αυτα εχεις κανει ??
ποσες σεζον?
οταν τα φυλας που τα φυλας και πως?
τα ξεζανταρεις?
τα ηλεκτρονικα σου απενεργοποιουνται?
νιωθεις να φιμωνουν το αμαξι και να επεμβαινουν ευκολα?
ειδικα αν σου κοβουν το γκαζι δεν ειναι καλο!!
δεν μπορεις να σκαψεις λιγο και να βγεις....
ειδικα TA avon εχουν και δοντι που πιανει!!
το οτι ειναι πισωκουνα δεν ειναι κατα αναγκη και το πλεον χειριστο οπως σου ειπε ο σταυρος......
ειδικα στις ανηφορες υπερτερεις!!
βεβαια θελει προσοχη στις κατηφορες.........
τα πανια δεν ειναι και για πολλα πολλα.....
να μην σου πω οτι ΙΣΩΣ στην δευτερη περιπτωση με τα πιο πολλα εκ. χιονιου δρουσαν αρνητικα
και ισως, λεω ισως, να εκανες πιο καλη δουλεια με σκετα τα χειμερινα!!

powderboy
20-09-13, 17:26
Πρέπει να έχουν γύρω στα 28000 χλμ και 4 σεζον. Τα φυλάω σε αποθήκη χωρίς, θεωρώ, πολύ υγρασία. Τα ξεζαντάρω κάθε χρόνο. Τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται. Το αν φιμώνουν το αμάξι δεν μπορώ να καταλάβω. Πάντως από τα λεγόμενα σας θεωρώ ότι θέλει λίγο παραπάνω επιμονή. Προφανώς και τις δύο φορές φοβήθηκα και έφυγα. Την πρώτη φορά ίσως θα έπρεπε να ξαναπροσπαθήσω λίγο αργότερα γιατί είχα πάει σχετικά πρωί και ήταν παγωμένο το χιόνι. Τη δεύτερη φορά μάλλον θα έπρεπε να βγάλω τα πανιά και να έχω μαζί μου αλυσίδες αν χρειαστεί. Απλά πρώτη φορά έβλεπα να πέφτει τόσο πολύ χιόνι και νόμιζα ότι δεν θα με βγάλει ως το χιονοδρομικό

StavRos
21-09-13, 08:49
Πρέπει να έχουν γύρω στα 28000 χλμ και 4 σεζον. Τα φυλάω σε αποθήκη χωρίς, θεωρώ, πολύ υγρασία. Τα ξεζαντάρω κάθε χρόνο. Τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται. Το αν φιμώνουν το αμάξι δεν μπορώ να καταλάβω. Πάντως από τα λεγόμενα σας θεωρώ ότι θέλει λίγο παραπάνω επιμονή. Προφανώς και τις δύο φορές φοβήθηκα και έφυγα. Την πρώτη φορά ίσως θα έπρεπε να ξαναπροσπαθήσω λίγο αργότερα γιατί είχα πάει σχετικά πρωί και ήταν παγωμένο το χιόνι. Τη δεύτερη φορά μάλλον θα έπρεπε να βγάλω τα πανιά και να έχω μαζί μου αλυσίδες αν χρειαστεί. Απλά πρώτη φορά έβλεπα να πέφτει τόσο πολύ χιόνι και νόμιζα ότι δεν θα με βγάλει ως το χιονοδρομικό

εγω είχα δει διαφορά μετα τα 5000 χλμ
είχαν φαγωθεί (πολυ λιγο) οι γωνιες στα τακούνια του ελαστικού και η ελκτικη πρόσφυση έπεσε στο 70% . βέβαια μετα έμεινε εκει για αρκετά χλμ αλλα εχω παρατηρήσει οτι οταν ειναι καινουρια με οχι τόσο στρογγυλεμενα τακούνια κρατάνε τρομερα. θυμάμαι να ανεβαίνω τρελές ανηφόρες με 5 ατομα μέσα και μπροστά κίνηση και να μην σπινιαρουν καν. και τον επόμενο χειμώνα ήθελε πολυ προσοχή μην σπινιαρεις
και εγω δεν τα ξεζανταρω κάθε φορα . εχω αλλη 4αδα . ποσο μαλλον οταν τα βάζεις βγάζεις κάθε σαιζόν, έχουν 28.000 χλμ και ειναι 4 χρόνων
λογικο σε κάποιες περιπτώσεις να κολλήσουν.
και ολα αυτα τα χιονολαστιχα για πολιτικά αυτοκίνητα έχουν λεπτα αυλάκια και στουμπωνουν εύκολα στο υγρό βαρύ χιόνι. ουτε
με σπινιαρισμα δεν προλαβαίνουν να ξεστουμπωσουν
ειναι κάποιες περιπτώσεις που απλα βάζεις αλυσίδα . σπάνια αλλα συμβαίνει .
ολα τα παραπάνω ισχύουν για 2κινητο ετσι. ;)

skier78
21-09-13, 18:37
Καλησπέρα παιδιά, χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έχω μια bmw 116. Το χειμώνα της φοράω τα χιονολάστιχα avon ice touring, τα οποία όμως η εμπειρία μου ως τώρα έχει δείξει ότι δεν είναι σίγουρη λύση. Τι εννοώ; Έχουν κολλήσει δύο φορές κατά τη διάρκεια ανάβασης σε χιονοδρομικό. Και τις δύο φορές χρειάστηκε να σταματήσω σε ανηφόρα επειδή βρήκα σταματημένο αμάξι μπροστά μου. Τη πρώτη φορά ήταν παγωμένο το χιόνι. Τη δεύτερη φορά έριχνε τρελλή στούπα και ενώ στα πίσω λάστιχα είχα φορέσει και κουβέρτες για ακόμη καλύτερη πρόσφυση δεν ξεκίνησε. Οπότε ρωτώ:
1. Μήπως φταίνε τα λάστιχα ή επειδή είναι πισωκίνητο πρέπει να το ξεχάσω;
2. Μήπως δεν επιμένω πολύ στο σπινιάρισμα;
3. Αν άλλαζα αυτοκίνητο σκεφτόμουν το Vw golf 1.6 tdi 4motion. Αξίζει σαν αυτοκίνητο; Έχει οδηγήσει ποτέ κανείς παλιότερο μοντέλο. Η τετρακίνηση που έχει, κάνει τίποτα στο χιόνι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δεν ξέρω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι είδους τετρακίνηση έχει και πόσο αξιόπιστο είναι,απλά το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χρειαστείς ποτέ ξανά αλυσίδες ,κουβέρτες κτλ.
Θα ανεβοκατεβαίνεις σε χ.κ. με μεγαλύτερη ευκολία από τα λοιπά εκτός δρόμου οχήματα λόγο χαμηλού κέντρου βάρους.Αρκεί να έχεις σωστά χιονολάστιχα.

JIM FORD
23-09-13, 11:25
πουδροαγορι...στοπ....
τα ειπες ολα....
28κ χλμ./4 σεζον.....
παμε για αλλα.....
και καλα και καλα......
δοξα τω θεω να λες που εβαλες αλυσιδες μονο δυο φορες!!
τα esp/tcs Κλπ δοκιμασες να τα βγαλεις τελειως off?
ηταν πιο καλα?
εσκαβες πιο γερα?
οταν λεω "φιμωνουν" νιωθεις να κοβουν το αμαξι με τα φρενα οποτε και δεν θα μπορεσει να σκαψει το χειμερινο και να βρει προσφυση!!
να εισαι γερος να τα χαιρεσαι.....
ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ τα επομενα......
για χρηση γυρω γυρω εδω που ειμαστε στα βδ
θα εβαζα κατι πιο μαλακο την επομενη φορα!!
επισης αφου ειναι αζανταριστα, να τα αποθηκευεις ορθια, οπως ειναι δηλαδη πχ σε κινηση στο αμαξι
και οχι ξαπλωτα και να τα γυρνας περιοδικα ανα καποιους μηνες για να παταει ολο το πελμα και να τα
καλυπτεις με ναυλον !!
οπου και να εισαι στην ηπειρο, υγρασια εχει μπολικη πιστευω οπως και εδω στο απεναντι νησι....
χα, χα, χα...................

powderboy
23-09-13, 17:57
Πάντως jim δεν βλέπω να έχουν φθορά τα λάστιχα (όπως μου είπε και ο λαστιχάς) εκτός και αν δεν φαίνεται. Πρέπει να επισημάνω ότι την πρώτη φορά που κόλλησα στο παγωμένο χιόνι τα λάστιχα ήταν καινούρια. Δυστυχώς δεν τα αποθήκευα όρθια και δεν τους άλλαζα ποτέ θέση. Αν είναι να αλλάξω χιονολάστιχα θα πάρω άλλη μάρκα οπότε περιμένω και προτάσεις. Σε ευχαριστω

JIM FORD
24-09-13, 12:54
δεν θα δεις ιδιατερη πτωση στο πελμα, ξερεις γιατι....
στο ειπα.....
ειναι σκληρα για χειμερινα!!
ετσι σου δινουν την ψευδαισθηση οτι εχουν μπολικο ψωμι ακομη, αλλα αυτο ειναι οπτικο μονο δυστυχως!
τσεκαρε αν εχουν ιχνη ξεραματος εσωτερικα και εναρξεις ανοιγματων.....
στο μελλον ακου αυτες τις 2-3 συμβουλες αποθηκευσης.....
και κανε και ετησια μπρος-πισω.....
θα μεγιστοποιησεις την διαρκεια αποδοτικης ζωης τους!!
με το καλο , πολλα λευκα γουστα στα επομενα....
οτι θες εδω ειμαστε!!

JIM FORD
24-09-13, 13:01
new terios !!!

κριμα πως το καναν ετσι οι αγαπημενοι μου ιαπωνες......

http://www.newsauto.gr/2013/09/23/to-epomeno-terios-pou-den-tha-doume-pote/

πιστευω οτι θα αλλαξει ως την παραγωγη....

βεβαια ωραιος χιλιαρης 3κιλυνδρος με 90 αλογα και καταναλωση κατω απο 5 λ./100 χλμ. !!!

δυστυχως οπως λεει και ο συντακτης =

«από πίτα που δεν τρως, τι σε νοιάζει κι αν καεί»…


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bigsam
25-09-13, 13:57
Πιστεύω ότι ίσως θα έχουμε εξελήξεις μέχρι τον Μάϊο ;)

Τώρα για το νέο μοντέλο δεν νομίζω να περπατήσει καν στην παραγωγή.

Και για το νέο cherokee έχει πάρει παράταση 3 φορές καθότι υπάρχουν προβλήματα όπως λένε μηχανικά κλπ! Με λίγα λόγια τους έκραξαν με αυτό που έβγαλαν....

JIM FORD
26-09-13, 11:14
ΛΕΣ ΞΑΝΑ ΕΥΡΩΠΗ ΝΙΚΟΛΗ?

j.s.
26-09-13, 12:12
Καλά το συγκεκριμένο concept της Daihatsu είναι copy paste Του Range Rover Evogue σε μικρότερες διαστάσεις.Καλά θα κάνει η Νται να το αλλάξει λίγο.
Όσον αφορά τον Αμερικάνο ,δεν είμαι σίγουρος ότι η καθυστέρηση στην παραγωγή οφείλεται σε μηχανικά προβλήματά ή στο απίστευτο κράξιμο που έφαγαν παγκοσμίως για την εμφάνιση του ,ειδικά του μπροστινού τμήματος...

Bigsam
26-09-13, 16:51
ΛΕΣ ΞΑΝΑ ΕΥΡΩΠΗ ΝΙΚΟΛΗ?

Δεν μπόρεσα να βγάλω λαβράκι. Τα στόματα είναι κλειστά!

JIM FORD
27-09-13, 09:09
καταλαβαινω νικολη.....
το τεριος οκ?

Arisnow
06-10-13, 14:18
QUIZ:
Πόσα από τα σημερινά SUV τα κάνουν αυτά?:p
Το συγκεριμένο είναι μάλιστα 2WD (χωρίς επιλογή 4WD), του 1920, με διαφορικό ο Θεός να βάλει το χέρι του, με ανάρτηση η Παναγιά μαζί σου και με λάστιχα...πάντως mud terrain δεν είναι χα χα! :D


http://www.youtube.com/embed/nq2jY1trxqg?rel=0

liapos7
06-10-13, 17:07
το λεπτο λαστιχο κανει ολη την δουλεια χαχαχαχαχα!

JIM FORD
07-10-13, 09:53
ΦΟΒΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΡΙΑΝΑΡΑ!!
τι λες τωρα?
παντως οντως πολυ σκληρο....
θα ταλαιπωρουνται οι επιβατες.....
οντως παει παντου......
πισωκουνα ομως ε?
και παρολο που τουμπαρει...συνεχιζει!!
ειδες τι κανει το λεπτο με πανυψηλο βεβαια προφιλ ελαστικο?
λογικα και με το αξεπεραστο.....στρατιωτικο πελμα ζιγκ-ζαγκ!!

Arisnow
07-10-13, 22:32
Ναι πισωκούνα με το απ' αμνημονεύτων χρόνων δοκιμασμένο setup άμαξας + φύλλα σούστας :D
Τι στρατιωτικό πέλμα... σαν radial ποδηλατικό μου φαίνεται :p

diatse
08-10-13, 09:43
H «Πλειάδες Motors», η νέα εισαγωγική της Subaru, ανακοίνωσε τις τιμές των διαθέσιμων στην Ελλάδα μοντέλων της Ιαπωνικής εταιρείας. Ετσι λοιπόν το crossover XV, που έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην Ελληνική αγορά, με τον 1.6lt ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 114PS, να ξεκινάει από τα 24.500€(χωρίς απόσυρση).
Το ίδιο μοντέλο με τον 2λιτρο diesel κινητήρα (147PS) ξεκινάει από τα 32.750€ (χωρίς απόσυρση).
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα μοντέλα, το νέο Forester (2,0lt βενζίνης) ξεκινάει από τα 31.050€ (34.550€ το diesel), το… καυτό BRZ πωλείται προς 36.850€ και το Outback με τον 2λιτρο diesel κινητήρα 44.900€.

δεν τα λες...και φθηνα...ειδικα το XV...ακριβο το πετρελαιο...

StavRos
08-10-13, 10:37
τσαμπα πραγμα
ειδικα για το ατμοσφαιρικο 1,6 που θα πηγαινει πιο αργα και απο την καθυστερηση :wacko:
θα κατεβαζεις 2 ταχυτητες για να κανεις προσπεραση και θα φτιαχνεις καφε . μεχρι να τον πιεις θα εχει κανει την προσπεραση....
ελεος με τα μικρα ατμοσφαρικα. ενεργητικη ασφαλεια μαλλον δεν υπαρχει στο λεξικο της subaru :P




με αυτα τα λεφτα παιρνεις qashqai 1,6dci , golf 1.6 4motion , tiguan , sx4 1.6 dci πλεον και ενα σωρο αλλα μοντελα ακομα πιο φτηνα (πχ terrano )

StavRos
08-10-13, 10:40
νεο nissan terrano

http://carzoom.in/wp-content/uploads/2013/07/Nissan-Terrano.jpg



http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/2013-Nissan-Terrano-SUV.jpg
με ενδιαφερον μοτερ για ελλαδα
1,5 dci

βασιζεται στο duster


http://www.zougla.gr/automoto/article/afto-ine-to-neo-nisan-terano

JIM FORD
09-10-13, 09:14
ΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6DCI / 130 ΑΛΟΓΑ / 32 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ!!
κριμα παντως οι τιμες....για το xv....
και αξιζει το προιον...ειδικα μου αρεσε το 1,6....
115 αλογα εχει...οκ.....οντως καπως αργο αλλα σου δινει αλλες χαρες!!
ευτυχως εξω το βρισκεις εστω κατω απο 20κ (ολα μεσα)!!
αλλα οχι και +25 βρε παιδια!!
καλα το διλιτρο ντιζελ μποξερ με τα 150 δεν παιζεται!!
κοντα στα 9'' 0-100 και ανετα +205 τελικη!!
αλλα κυβισμος και λεφτα πολλα βρε παιδια........

StavRos
09-10-13, 10:16
ΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ 1.6DCI / 130 ΑΛΟΓΑ / 32 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ!!
κριμα παντως οι τιμες....για το xv....
και αξιζει το προιον...ειδικα μου αρεσε το 1,6....
115 αλογα εχει...οκ.....οντως καπως αργο αλλα σου δινει αλλες χαρες!!
ευτυχως εξω το βρισκεις εστω κατω απο 20κ (ολα μεσα)!!
αλλα οχι και +25 βρε παιδια!!
καλα το διλιτρο ντιζελ μποξερ με τα 150 δεν παιζεται!!
κοντα στα 9'' 0-100 και ανετα +205 τελικη!!
αλλα κυβισμος και λεφτα πολλα βρε παιδια........


σιγουρα το 1,6 ειναι καλυτερο αλλα δεν θα βγει τουλαχιστον απο οσο γνωριζουμε με αυτο το μοτερ. και φαινεται λογικο μιας κρατανε αυτο το μοτερ για το μεγαλυτερο qashqai

Bigsam
11-10-13, 14:08
καταλαβαινω νικολη.....
το τεριος οκ?

Μια χαρά! Μετά τις διακοπές πήγε για βιολογικό πλυσίματα γυαλίσματα κερώματα και είναι σαν καινούργιο

JIM FORD
14-10-13, 08:54
ΕΤΣΙ...ΕΤΣΙ...ΝΑΙ.....
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ....pure japan!!

StavRos
21-10-13, 18:18
μοτερ skyline


https://www.youtube.com/watch?v=eLYq5VZP3S8&feature=youtu.be

Morpheas
21-10-13, 18:32
Σταύρο, νομίζω ότι έχει θέμα με το διαφορικό..

Τόλη για πες.. τι λές για το εργαλείο;:p

StavRos
21-10-13, 18:42
Σταύρο, νομίζω ότι έχει θέμα με το διαφορικό..

Τόλη για πες.. τι λές για το εργαλείο;:p

ναι φαινεται σαν προσθιοκινητο αλλα νομιζω η 4κινηση του skyline ηταν 70/30 πισω / μπροστα

Morpheas
21-10-13, 19:24
ναι φαινεται σαν προσθιοκινητο αλλα νομιζω η 4κινηση του skyline ηταν 70/30 πισω / μπροστα

Εγώ σαν πισωκίνητο το έβλεπα.. Στις 2 εκινήσεις που έκανε πίσω έσκαβε καλά..

Άρα αν ισχύει αυτό που λες, λογικό, αν είναι 70-30!

StavRos
21-10-13, 21:08
Εγώ σαν πισωκίνητο το έβλεπα.. Στις 2 εκινήσεις που έκανε πίσω έσκαβε καλά..

Άρα αν ισχύει αυτό που λες, λογικό, αν είναι 70-30!

ποιος ξέρει.... αυτο ειναι μετατροπή της μετατροπής ....
και αυτός στο description δεν έγραψε κατι

JIM FORD
22-10-13, 13:59
ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ!!

JIM FORD
22-10-13, 14:20
http://www.nomad.gr/stuff/articles/technical/differentials/

ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ !!

Bigsam
24-10-13, 15:29
Καθαρά πισωκίνητο το βλέπω εγώ! Σαζμάν δεν νομίζω να φοράει από το skyline. Από ότι γράφουν ταίριαξαν με το μαμά transfer του πατρόλ το οποίο δουλεύει 2 κίνητο και αν θες τετρακίνητο. Πάντως ωραίος ήχος ε?

Αν βγάζει 280 άλογα και οι άξονες είναι μαμά μπροστά αν δεν ενισχυθεί σίγουρα θα σπάσει κάτι. Μην κοιτάτε που τώρα έχει ασφάλτινα! Αν δείτε πως πάνε οι Βούλγαροι με τέτοια αμάξια σε rally raid (Βούλγαροι από όσο κατάλαβα το έφτιαξαν) θα μείνετε κάγκελο!

Bigsam
24-10-13, 15:42
Δείτε από το 5 λεπτό και μετά πως πάνε. Μην τον τύχεις από πίσω σου λέμε χαχαχαχαχαχα


http://www.youtube.com/watch?v=LIEFwse5-Pg


Και μία δική μας συμμετοχή που πλέον έχουν γίνει εφιάλτης για τους Βούλγαρους :)


http://www.youtube.com/watch?v=6KK4K8mNJiQ

Bigsam
30-10-13, 10:01
Βρήκα και άλλο ένα αντίστοιχο με μηχανή skyline:cool:


http://www.youtube.com/watch?v=ToPsTEw7_2k

MountExplorer
22-01-14, 11:28
Τις αποτομες ανηφορες που εχουν κροκαλες δεν πρεπει να τις ανεβαινεις με φορα διοτι μπορει να κανεις ζημια στο οχημα. Τις ανεβαινεις σιγα σιγα με ολα τα διαφορικα μπλοκαρισμενα.

MountExplorer
22-01-14, 11:33
http://www.youtube.com/watch?v=I1qgr4FJ_Xg

MountExplorer
22-01-14, 11:33
http://www.youtube.com/watch?v=JtNVMK80sAE

MountExplorer
22-01-14, 11:34
http://www.youtube.com/watch?v=tL6LG5CyuXA