PDA

Επιστροφή στο Forum : Επιλογη 4Χ4 για εκτος δρομου...



MountExplorer
05-05-07, 12:05
Κανω μια λιστα με τα υποψηφια τζιπ, ενα απο τα οποια θα επιλεξω για αγορα...

Τα κριτηρια ειναι τα εξης.

1)Μεταχειρισμενο
2)Με κοντες σχεσεις
3)αυτοματο κιβωτιο
4) 2 ως 2,5 λιτρα μοτερ
5) τιμη απο 10 ως 15 χιλιαρικα...

korn
05-05-07, 22:21
Τιποτα παραπανω δεν δινεις???

Α!!!!!!!!

αμερικανικο η Japan???

MountExplorer
06-05-07, 01:03
Κατα προτιμηση ιαπωνικο.... αλλα και Jeep!

makalu
06-05-07, 07:54
2-2,5L κ αυτοματο θα σερνεται (δεν σου το συνιστω) κ ισως δεν πολυπαιζουν κιολας στην αγορα των μεταχείρω! Αν θες αυτοματο παρε τουλαχιστον V6 κ πανω απο 3L.

Mε τα διαθεσιμα οικονομικα, μπορεις να βρεις ενα LR Discovery 7-8ετιας 2L, κανα Frontera, Sportage KIA, κανα Cherokee 2,5L ή κανα Pajero.

καλες αγορες [i]"

MountExplorer
06-05-07, 11:30
Αρχικα ειχα σκεφτει για Grand Vitara 2,0 H το V6
Pajero Pinin 2.0 και Cherokee τα οποια ομως για να τα βρεις με αυτοματο πρεπει να εισαι πολυ τυχερος...

Τι να κανω ομως? Να παρω με μηχανικο σαζμαν και να μεινει σε καμια ανηφορικη πλαγια απο συμπλεκτη? Καλυτερα ενα ανθεκτικο αυτοματο με προσθετο ψυγειο λαδιου για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. Επειδη ομως η πρωτη στα αυτοματα δινει 10 χιλιομετρα την ωρα ανα 1000 στροφες χρειαζεται οπωςδηποτε και κοντες σχεσεις στα ανηφορικα κομματια.

Το Discovery 2.0 το εχει φιλος μου και απορριπτεται διοτι 135 αλογα για 2+ τοννους ειναι πολυ λιγα. Το ΚΙΑ δεν το πολυ εμπιστευομαι....

Αλλες εναλλακτικες?

korn
06-05-07, 15:35
Υπαρχει ενα wrangler 2005 αλλα κοστιζει κατι παραπανω απο αυτα που δινεις.

MountExplorer
06-05-07, 16:49
Λεφτα υπαρχουν... το θεμα ειναι τι μοτερ και σαζμαν εχει το wrangler που λες... 4.000 κυβικα ειναι πολλα. Η καταναλωση ξεφευγει ενω και οι επιδοσεις δεν ειναι και φοβερες για 4 λιτρα....

korn
06-05-07, 16:55
κοιτα πμ

korn
06-05-07, 16:59
<a href=http://imageshack.us/" target="_blank">http://img47.imageshack.us/img47/287/dsc02173hy5.jpg</A>
"

korn
06-05-07, 16:59
<a href=http://imageshack.us/" target="_blank">http://img292.imageshack.us/img292/9421/dsc02169dc7.jpg</A>"

korn
06-05-07, 17:00
<a href=http://imageshack.us/" target="_blank">http://img50.imageshack.us/img50/7764/dsc02174ve7.jpg</A>"

MountExplorer
06-05-07, 17:09
Ωραιο εργαλειο και... ετοιμοπολεμο το βλεπω. Εχεις Pm...

korn
06-05-07, 17:17
Σου εστειλα

dinki
06-05-07, 20:00
Όντως ωραίο εργαλείο, πάντως Cherokee αυτόματο μονο σε 3,7 βενζίνα η 2,8 deisel σε 2,5 δεν θα βρείς τουλάχιστον όχι εδo.

MountExplorer
09-05-07, 20:21
Αφου εκατσα και το εψαξα καλυτερα, το διλημμα ειναι:

Mitsubishi Pajero Pinin 5D 2.0 automatic (απο 2000 και μετα H'

Suzuki Grand Vitara automatic 2.0 5D (απο 2000 και μετα)

Edited by: MountExplorer

MountExplorer
09-05-07, 20:23
Το μιτσουμπισι ειναι κατα 15 εκατοστα μικροτερο...
αλλα εχει μπλοκε εκτος απο κοντες σχεσεις...

fotski
09-05-07, 20:54
τι ηλικίας βρήκες με τόσα χρήματα?

MountExplorer
09-05-07, 21:18
για 2000 μοντελο παιζουν γυρω στα 15 χιλιαρικα...

dinki
09-05-07, 21:40
μήπως να δεις από Γερμανία όλο και κάτι καλύτερο θα βρείς σε μεταχειρισμένο.

Paniain
12-05-07, 23:41
Hello κι απο μένα πάλι. Το Pinin θα το απέφευγα τελείως. Το Grand Vitara είναι σαφώς καλύτερη λύση και μέτα μπορεί να του κάνεις και ότι θέλεις με Calmini, old man emu ή ότι άλλο θέλεις.

MountExplorer
13-05-07, 13:07
Hello κι απο μένα πάλι. Το Pinin θα το απέφευγα τελείως. Το Grand Vitara είναι σαφώς καλύτερη λύση και μέτα μπορεί να του κάνεις και ότι θέλεις με Calmini, old man emu ή ότι άλλο θέλεις.

To pinin, απο οσα γνωριζω ειναι καλυτερο απο το Grand διοτι

1) εχει 2 μπλοκε διαφορικα, ενω το grand vitara δεν εχει ουτε εξτρα μπλοκε για πισω

2)ο κινητηρας του mitsubishi εκτος απο ανθεκτικοτερος καιει και λιγοτερο λογω αμεσου ψεκασμου. Επισης δουλευει και με φτωχο μιγμα χωρις προβλημα.

3)Το pinin εχει και μεγαλυτερες διαδρομες στις αναρτησεις του...

Εσυ τι αρνητικο εχεις ακουσει για αυτο το αμαξι?

MountExplorer
13-05-07, 15:21
Το ενα ειναι πραγματικο off-road animal αλλα το αλλο φερει το βαρυ ονομα Pajero...

Το Grand vitara (1999-2005)οντως εχει μεγαλυτερους χωρους αποσκευων κτλ. αλλα αν βρεθουν οι δυο αριστεροι ή δεξιοι τροχοι σε λασπη τοτε εχουμε ακινητοποιηση των δυο τροχων ενω οι αλλοι 2 θα γυριζουν ανεξελεγκτα.

Κατι τετοιο δε συμβαινει με το Pinin αφου τουλαχιστον οι 3 στους 4 τροχους γυρνανε λογω πισω μπλοκε διαφορικου...

Και τα δυο αυτοκινητα ειναι ικανα για εκτος δρομου. Βεβαια το aftermarket τμημα βελτιωσης μετραει και δεν ξερω για το Mitsubishi τι μπορει να γινει...

Paniain
13-05-07, 21:39
Το Πινιν δεν έχει τον χαρακτήρα του Vitara, και το όνομα Pajero είναι βαρύ αλλά υπερβολικά και το Πινίν δεν μπορεί να το κουβαλήσει. Δεν έχει καμια σχέση με τα άλλα Pajero της οικογενείας και πόσο μάλλον το παλιό με τις σούστες πίσω.
Διαδρομές ανάρτησης δεν χρειάζεσαι νομίζω αλλά αν εσύ το θές για trial είναι άλλο ζήτημα. Οι διαδρομές δεν κάνουν πάντα καλό. Στο Vitara όμως αυτό μπορείς να το φτιάξεις αμέσως αφού έχεις πληθώρα επιλογών για μετατροπές απο ταξιδιάρικο μεχρι θυρίο. Πράγμα που στο Πινίν θέλει πολύ ψάξιμο και τα ημιαξόνια του δεν παίρνουν πολύ. Τα μπλοκέ είναι άλλο ζήτημα, κι αυτό δεν το χρειάζεσαι συνήθως καθώς είναι και επικίνδυνω αν δεν ξέρεις που να το χρησιμοποιήσεις.

Και με το Vitara τα μπροστινά ημιαξόνια έχουν πρόβλημα και σπάνε συχνά στη σκληρή χρήση και ειδικά άμα είναι σηκωμένω.

Οπότε εγώ σου προτείνω Vitara καθώς αποδεδειγμένα θα πάει πιο μακριά με λιγότερες ζημιές απο το Pinin.

MountExplorer
14-05-07, 02:04
Για το grand vitara υπαρχει aftermarket πισω μπλοκε?
Διοτι ουτε οι κοντες σχεσεις, ουτε το κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου σε σωζει απο λασπες χιονια κτλ.

Αν πεσεις σε χαντακι, οι δυο τροχοι δεν θα βοηθουν καθολου. Το πισω μπλοκε σωζει σε κατι τετοια. Δεν μιλαω για 100% εμπλοκη τυπου καρου". Αυτο ειναι και επικινδυνο. Μιλαω για torsen πισω, ωστε οι 3 στους 4 τροχους να γυρνανε σε καθε περιπτωση.

Για μενα ενα καθαροαιμο 4Χ4 εκτος απο κοντες σχεσεις και αρκετο υψος απο το εδαφος, πρεπει να εχει τα 2 απο τα 3 διαφορικα του μπλοκε. Η διαδρομη της αναρτησης και η ακαμψια του πλαισιου περνανε σε δευτερη μοιρα.

Η μεταδοση της κινησης ειναι το Α και το Ω

H Mitsubishi δινει και 7 χρονια εγγυηση... H Suzuki ποσο δινει?

Απο οσα εχω ακουσει, τα Mitsubishi ειναι ανωτερα απο τα suzuki σε αξιοπιστια και αντοχη (ειτε μιλαμε για τζιπακια ειτε για εντος δρομου οχηματα)..."

Paniain
15-05-07, 09:27
Το Pinin καθαρόαιμο δεν είναι, ο χαρακτήρας του είναι ενός άγριου SUV. Όσο για την έννοια μπλοκέ, όταν λέμε μπλοκέ εννοούμε πάντα 100%,στην ελλάδα είναι παρεξηγημένω και με το περιορισμένης. Αποδεδειγμένα το Vitara θα σε πάει πιο μακρια. Α...και να είναι όλο made in Japan και όχι το Ισπανικό γιατί είναι μούφα, σπάει συνέχεια ημιαξόνια. aftermarket για το Vitara υπάρχει και το ARB Air Locker. Πήγαινε και στο www.xtreme4x4.gr του Τσούκα να δείς.

Για εγγυήσεις δεν γνωρίζω τίποτα γιατί δεν ασχολούμαι με την αγορά και τις εταιρίες ξεχωριστά.

Απλά θέλω να μου πείς την χρήση που το θές ακριβώς να σου πω το κατάληλο όχημα, εκτός αν έχεις βάλει στο στόχαστρο αποκλειστικά αυτά τα δύο οχήματα.

MountExplorer
15-05-07, 21:11
Εχεις p.m.

j.s.
16-05-07, 00:02
Γιώργο θα ήθελα και γω να βοηθήσω αλλά λίγο με μπέρδεψες.Λες ότι δια θέτεις 10-15 χιλ. και μετά ζητάς προδιαγραφές τετρακίνησης που πιό πολύ ταιριάζουν στο evo παρά σε ένα 4χ4 που αντιστοιχεί σε αυτά τα λεφτά εκτός αν πας αρκετά χρόνια πίσω η σε πολλά μα πολλά διανυθέντα χιλ.!Σε αυτά που ζητάς πάντως ταιριάζει και το ατμοσφαιρικό Forester σηκωμένο όμως κατά 2-2,5 ίντσες...

Captain Powder
19-05-07, 00:34
Τα Nissan Terrano και Mitsubishi Pajero Sport σου λένε τίποτα? Αλλιώς ρίξε και μιά ματιά σε παλιότερα Land Cruiser, Nissan Patrol, Pajero, Isuzu Trooper.
Terrano έβγαζε και πετρέλαιο και Patrol μόνο πετρέλαιο, αν δεν έχεις πρόβλημα εκεί που μένεις είναι καλή λύση. Μόνο που λόγω της σπανιότητας τους στην Ελληνική αγορά μάλλον πρέπει να ψάξεις στη Γερμανία.

MountExplorer
19-05-07, 14:49
Δεν ψαχνω για πετρελαιοκινητα.

Επισης τα πολλα κυβικα, το μεγαλο βαρος και ο τεραστιος ογκος δεν βοηθουν σε εκτος δρομου καταστασεις. Χρειαζεται ευελιξια...

Paniain
19-05-07, 17:58
Ένα V8 5.6 και καθάρησες

MountExplorer
19-05-07, 19:23
Σε Hummer H2 αναφερεσαι? Εκεινο ομως ειναι 6 λιτρα νομιζω

Για τζιπακι μιλησα οχι για φορτηγο! Αν ειναι για φορτηγο, υπαρχουν και τα Unimog!

Captain Powder
19-05-07, 19:50
Δεν ψαχνω για πετρελαιοκινητα.

Επισης τα πολλα κυβικα, το μεγαλο βαρος και ο τεραστιος ογκος δεν βοηθουν σε εκτος δρομου καταστασεις. Χρειαζεται ευελιξια...

Το Terrano δεν είναι μόνο πετρελαιοκίνητο και έχει λογικό όγκο και βάρος, περίπουσαν σαν το Grand Vitara.
Το πετρέλαιο βέβαια ταιριάζει καλύτερα από την βενζίνη στη καθαρόαιμη" χρήση που θες. Αν δεν έχεις νομικό κώλυμα, γατί όχι λοιπόν."

Paniain
19-05-07, 21:56
Στο Scout αναφέρομαι, δεν είναι μόνο ένας κινητήρας V8 είναι πολλοί. Βέβαια με αυτό το αυτοκίνητο στην εθνική πάς αέρα πατέρα, για να μιλήσεις με τον συνοδηγό προτείνω ενδοεπικοινωνία Peltor ή Stilo.

MountExplorer
19-05-07, 23:33
Aν ειναι για περιπετεια και μονο, ενα ATV με ερπυστριες θα ειναι καλυτερη λυση για χιονια χωματα πετρες κτλ...

Αλλα μιλαω για πολιτισμενα" οχηματα εκτος δρομου.

Το Terrano το τριλιτρο ειναι καλη ιδεα... ειδα ενα του 1995 να πουλιεται 7,500 ευρω..."

Paniain
20-05-07, 11:02
Ωραία αυτό να πάρεις.Είναι πολύ καλό και δεν θα έχεις παράπονο.

dinki
20-05-07, 21:40
<a href=http://www.youtube.com/watch?v=Cc_oHmAatdc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Cc_oHmAatdc</A>

τι σας λέει αυτό e, η παρουσίαση έγινε φέτος στο Detroit και η κατασκευή αναμένεται μετά την 2008, είναι μια μίξη από Wrangler και Grand όσο αφορά επιδόσεις και εκτος δρόμου ικανότητες."

Captain Powder
23-05-07, 18:37
Στην Ελληνική διαφήμιση θα το δείχνει να ξεκινάει από τη μεζονέτα και να σκάει μύτη στα μπουζούκια , να εντυπωσιάζει τον παρκαδόρο και να παραμερίζει τις Cayenne και να το βάζει πρώτη μούρη [i] http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley36.gif http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley36.gif

Πολύ ποζεριά λέεεεεεεμεεε http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley18.gif"

j.s.
26-05-07, 12:30
Γιώργο αποφάσισες τελικά?

MountExplorer
26-05-07, 21:21
Ειτε Grand Vitara ειτε Pajero Pinin (παντα για διλιτρα)

Paniain
26-05-07, 22:31
Grand Grand Grand.......

MountExplorer
15-07-07, 23:18
Τελικα το Vitara V6 2.0 ειναι καλυτερη επιλογη. Πιο καθαροαιμο, πιο δυνατο και με λιγο χαμηλοτερη καταναλωση απο το τετρακυλινδρο Grand vitata που βγηκε το 1999...

Ψαχνω μοντελο 97-98 τωρα, απο Γερμανια κυριως...

strofimios
20-08-07, 12:50
Πριν παρεις το v6 ψαξε-ρωτα για το μοτερ και ειδικα για τους ιμαντες χρονισμου και ποσο κοστιζουν.
Παντως το,παλιο,kia ειναι πολυ ανθεκτικοτερο σε σκληρη χρηση(σασι και μεταδοση)και πολυ καλο στην ασφαλτο.
Κατι μικρα προβληματακια με τον μηχανικο ανεμιστηρα και τις πλημνες λυνονται πολυ ευκολα και φτηνα.
Απλα πρεπει να παρεις μοντελο απο το '00 και μετα. Edited by: strofimios

MountExplorer
21-08-07, 00:32
To KIA το διλιτρο δεν εβγαινε αυτοματο οποτε δεν μπορω να συγκρινω μεταδοση... Για το σασι επισης αμφιβαλλω.

Δεν εχω ακουσει κανεναν off-roader να βαζει το αγριμι (Vitara) κατω απο το ΚΙΑ.

strofimios
21-08-07, 20:50
Ειναι πολυ απλο να δεις αν σου λεω αληθεια.
Παρε παχυμετρο και μετρα παχος του προφιλ του σασι,το πλατος απο τις δοκους του σασι,ημιαξονια,μπιλιοφορους,κορωνοπηνια κλπ.
Επισης το transfer ειναι ασηκωτο(περιπου 50 κιλα) και τα γραναζια μεσα γαιδουρια.
Το kia εχει μπροστα διαφορικο οτι και πισω και μαντεμενια κασα.
Για ρωτα καποιον σοβαρο offroader με vitara καθε ποτε σπαει μπροστα.
Ο πισω αξονας του kia ειναι σχεδον ιδιος σε μεγεθος με d44.
Ολα αυτα συμβαινουν γιατι οι κορεατες για να ειναι σιγουροι εφαρμοζουν την παλια τακτικη των ιαπωνων(το εκανε και η MB)του overengineering(υπερδιαστασιολογηση)και ετσι τα τουτου τους,τουλαχιστον απο μεταδοση και σασι,ειναι πολυ καλα.
Δεν εχω kia,εχω niva αλλα οταν ειδα sportage απο κατω εμεινα.
Edited by: strofimios

strofimios
21-08-07, 20:53
Δεν λεω οτι ειναι το τελειο οχημα απλα αξιζει τα λεφτα του και ειμαι σιγουρος οτι σε σκληρη χρηση στο βουνο θα αντεξει περισσοτερο απο καθε αλλο στην κλαση του.

strofimios
21-08-07, 20:56
Παντως επειδη ξερω οτι θα παρεις vitara παρε καλλιτερα gv.
Ειναι αρκετα καλλιτερο απο το απλο σε πολλους τομεις.

strofimios
21-08-07, 21:01
Ασε που με αμαξι 10ετιας που θες να φερεις το τελωνειο θα κανει παρτι.

MountExplorer
21-08-07, 23:21
Ακομα και αν το βιταρα υστερει σε αντοχη υλικων οπως λες, υπαρχουν στην αγορα ενισχυμενα ανταλλακτικα (εκτος απο ολο το σασι φυσικα!). Οσο για τα ηλεκτρικα, ηλεκτρονικα και μηχανολογικα μερη, το ιαπωνικο ειναι σαφως πιο αξιοπιστο απο το κορεατικο. Εχω ακουσει περιεργες ιστοριες με κορεατικα...


Βιταρα απο Γερμανια οντως δεν αξιζει λογω τελωνειου. Σκεφτομαι και το Pajero Pinin σαν εναλλακτικη λυση. Εχει σαφως καλυτερη τετρακινηση και μαμα LSD πισω. Δυστυχως ομως δεν εχει τοσο κοντο αργο" κιβωτιο, ουτε ανεξαρτητο σασι, και δεν ξερω τελικα αν ειναι τοσο καλο.
"

strofimios
22-08-07, 10:47
Το πινιν το εχει ενας φιλος.
Αρκετα καλο αλλα οχι καθαροαιμο.
Πολυ δυναμη απο χαμηλα αλλα μηδενικες διαδρομες και αργο μολις 1.5/1 το οποιο ομως δεν ειναι προβλημα γιατι εχεις ροπη.Βεβαια εχει και το super select που το θεωρω πολυ καλο(αν ειχε και επιλογη full time 4wd low θα ηταν κορυφη).
Οταν ομως το θες για φρενο το αργο,τοτε.....
Εαν θυμαμαι καλα παντως σαν crawl ratio ειναι σαν το vitara(με καποια μικρη διαφορα φυσικα)οποτε(σε μαμα set up παντα)δεν θα εχεις κατι παραπανω.
Φυσικα το vitara μπορει να φτασει,στο αργο,το 4.24 οποτε.......
Για το torsen δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει η ιδεα να λειτουργει κατι απο μονο του.
Φαντασου να εισαι σε μια καλη πλαγια κληση με παγο ή γλιτσα και να προσπαθεις να κινηθεις ενω το torsen θα τραβαει την ουρα σου προς το χαος.Locker και παλι locker.
Παντως εαν πας για v6 ψαξε καλα για το μοτερ.
Εαν μπαινεις στο www.to4x4.gr κοιτα στις αγγελιες, πουλανε ενα gv τετραθυρο με διαφορα καλουδια.

evans
22-08-07, 15:37
Καλησπέρα και καλό φθινόπωρο,
θα συμφωνίσω με το φίλο strofimio για το προηγούμενο sportage και αξίζει να αναφέρω απο έντυπο του χώρου των 4χ4 οτι μετά απο αίτημα των ρώσων κυνηγών παράγουν ακόμη το συγκεκριμένο μοντέλο σε εργοστάσιο νομίζω στη ρωσία.
Πάντως απο φίλο που το είχε ήταν πολυ ευχαριστημένος και με χωρίς καθόλου προβλήματα.

Φιλικά

evans

strofimios
22-08-07, 18:24
Οντως παραγεται ακομη στη Ρωσια σε τιμη ξεφτιλα.
Αλλα δεν το εξαγουν [i] http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley19.gif"

MountExplorer
22-08-07, 20:21
To προηγουμενο μοντελο Sportage (1995-2002) που ειναι και το καθαροαιμο, εχω διαβασει οτι βγαζει αρκετα προβληματακια (οχι πολυ σοβαρα)... Υπηρχαν και καποια μονο πισωκινητα?

strofimios
25-08-07, 23:56
Στο Αμερικα ναι,υπηρχαν μονο πισωκινητα sportage.

MountExplorer
26-08-07, 21:23
Τελικα τα Vitara V6 ΔΕΝ εχουν ιμαντα χρονισμου!!!

strofimios
27-08-07, 22:09
Ναι,εχουν καδενες.
Ομως τωρα αυτα δεν εχουν σημασια.
Καλοταξιδο και καλολασπωτο. [i]
"

MountExplorer
27-08-07, 23:56
Το πρωτο πραμα που χρειαζεται ειναι ποδιες για πισω και μπροστα διαφορικα, μοτερ κτλ. Στη συνεχεια ενα ARB 100%,
ενα σετ old man emu, κοντεμα αργου κιβωτιου απο 2:1 σε 4:1, δυο εργατες (ενας μπροστα ενας πισω) κτλ κτλ. Συνολο.... [i] Το ταμειον θα ειναι μειον!"

dinki
28-08-07, 18:28
ρε συ mount για που ετοιμάζεσαι και δεν μας τω λες e.[i]"

MountExplorer
28-08-07, 20:26
ρε συ mount για που ετοιμάζεσαι και δεν μας τω λες e.http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley4.gif

Αυτο το Σαββατο λεω για Χαλκιδικη. Την Κυριακη ομως, ολα παιζονται... Ακομα και ο Ολυμπος... http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley2.gif"

strofimios
30-08-07, 19:54
Mπορεις αντι να βαλεις τα ARB να βαλεις 2 protrack lockers(ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΟΛΟ http://www.to4x4.gr/html/site/forum/viewtopic.php?t=2814 )στα λεφτα του ενος arb.
Oσο για το 4.24/1 ειναι ολα τα λεφτα.
Αλλα πρωτα απο ολα..........ΛΑΣΤΙΧΑ.Edited by: strofimios

MountExplorer
30-08-07, 20:16
Στο 4,24:1 δεν θα εχω προβλημα ομως σε αλλα σημεια της μεταδοσης? Θα αντεξει το υπολοιπο συστημα ή θα εχω παρατραγουδα?

strofimios
31-08-07, 19:49
Ενταξει τωρα.Εαν πας γυρευωντας(που μαλλον θα πας) το σπας ανετα και μαμα.Με τον μειωτηρα πολαπλασιαζεις την ροπη στους τροχους αλλα μπορεις να πηγαινεις ΠΟΛΥ σιγα και να διαλεγεις την γραμμη που θα ακολουθησεις και ετσι μπορεις να μειωσεις τις πιθανοτητες λαθος χειρισμου αρα και ζημιας.
Εαν εχεις και 2 μπλοκε τοτε γινεσαι χειρουργος.

sfeweather
04-12-07, 23:09
απο γερμανια ή απο ευρωπη γενικα πως μπορω να παραγγειλω αυτοκινητο??

GREY
05-12-07, 22:18
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

<a href=%20" target="_blank"></a>www.mobile.de
www.autoscout24.de"

GREY
05-12-07, 22:27
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=1712&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.bloka.com/phpBB2/viewtopic.php?t=453
http://www.gsis.gr/teloneia/xrisimes_plirofories_teloneia/efk/efk5.htm

GREY
05-12-07, 22:30
ΞΕΚΙΝΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ

www.bloka.com
ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΔΩ
http://www.bloka.com/content/view/49/88/

sfeweather
06-12-07, 02:18
Mπορω να παραγγειλω και απο αμερικη?τι με συμφερει?απο ποια χωρα?

GREY
06-12-07, 20:48
ΕΥΡΩΠΗ..ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΙΤΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΑΤΙ.. [i]"

sfeweather
06-12-07, 21:52
k me posa m rxetai stin ellada?

GREY
06-12-07, 22:38
ΑΝΑΛΟΓΑ..ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ,ΚΥΒΙΚΑ,4ΚΙΝΗΣΗ,ΗΛΙΟΡΟΦΕΣ ΚΤΛ ΚΤΛ..ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΗΛΑΔΗ..ΜΠΕΣ ΣΤΟ bloka.com..ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΣ..

georgyboy
07-12-07, 15:59
Παράδειγμα έψαξα και έφερα BMW X3 3,0 full full extra με 10800km του 2004 για τον Πατέρα μου. Λοιπόν

28000 αγορά από Γερμανία
800 μεταφορά οδικώς με Νταλίκα
400 εκτελωνιστής και διεκπαιρεωτής
80 έξοδα πινακίδες
40 Κτεο
13200 τελωνείο (η εργ αξία του αμαξιού - την παλαιότητα έβγαινε 25000 (μαζί με εξτρά - παλαιότητα) αλλά εγώ κατάφερα να πάρω τιμολόγιο από την μάντρα για 26000 και τιμολόγιο για τα μεταφορικά 400 άρα 26000+400/2 = 13200)
Σύνολο περίπου 42500

Το αμάξι το βρήκα εγώ από το www.autoscout.de και ήμουν τυχερός επειδή ήταν έξω από την Στουτγκάρδη και είχα γνωστό Έλληνα μηχανικό στην Στουτγκάρδη όπου πήγε και το είδε και το παρέλαβε.

Πάντως αντίστοιχα μεταχ BMW X3 με ίδιο εξοπλισμό βρήκα εδώ γύρω στα 55000 € και πάνω με πάνω από 50000 χλμ. Οπότε κερδισα υπολογίζω γύρω στα 15000€. Καθόλου άσχημα ε?

sfeweather
07-12-07, 16:02
πολυ καλα...δηλαδη για ραβ4 τι θα βρω??

georgyboy
07-12-07, 16:17
πήγαινε autoscout.de βρες το αμάξι που θέλεις και υπολόγισε

τιμή αυτοκινήτου + 1/2 τιμής για εκτελωνισμό + 1500 άλλα έξοδα και στο περίπου βγεί η τιμή με το κλειδί στο χέρι (+- 1000). Ψάχνε μόνο αμάξια από 2004 και μετά. Η μαγκιά είναι να βρείς αμάξι του 2004 ή 2005 (για να πάρεις μεγάλη παλαιότητα από το τελωνείο) αλλά με λίγα χλμ (για να είναι σε καλή κατάσταση). Επίσης προτίμησε μάντρα ή ιδιώτη και όχι αντιπροσωπία έτσι ώστε να μπορέσεις να πάρεις χαμηλότερο τιμολόγιο. Άν το πάρεις όμως από ιδιώτη πρέπει να ανέβεις ο ίδιος για να το επικυρώσεις στο προξενίο. Εμείς το πήραμε από μάντρα άλλα το αμάξι το είχε ένας παπούς που το πήρε το 2004 και του είχε κάνει μόνο 11000χλμ! Άλλα το έψαχνα για 2 μήνες κάθε μέρα στο Internet για να το βρώ άρα χρειάζεσαι και υπομονή.

Αυτά μπορώ να σου πώ για να σε βοηθήσω. Πάντως ο κανόνας είναι ότι όσο πιο μεγάλο και ακριβό αμάξι πάρεις τόσο πιο πολλά χρήματα κερδίζεις. Για κάτω από 2000 κυβικά δεν συμφέρει με τίποτα. Και τελευταίο ότι τα 50000χλμ διανυθέντα στην Γερμανία είναι σαν 10000χλμ στην Ελλάδα. Οι δρόμοι δεν έχουν καθόλου λακούβες και σαμαράκια και δεν τα σπάνε" οι οδηγοί τα αμάξια εκεί. Επίσης στην Γερμανία απαγορεύεται δια νόμου το off-roading. Άρα αποκλείεται το αμάξι που θα πάρεις να το έχουν λιώσει στους χωματόδρομους και στα δάση.
"

sfeweather
07-12-07, 17:08
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bld3pz4ae33c ayto einai to kainourio??

sfeweather
07-12-07, 17:14
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=riwygjexpc4 paidia ayto kanei mono osa leei??

georgyboy
07-12-07, 18:39
To Mitsu είναι το παλιό. Το Καινούργιο δεν θα βρεις μεταχειρισμένα. Με το Jeep παίζει κάποια μούφα άλλα δεν ξέρω Γερμανικά. Edited by: georgyboy

sfeweather
07-12-07, 20:59
re paidia dil pws mporei na nai moufa??apo ameriki einai pl perissotero gia na mou to steiloun?/

j.s.
08-12-07, 00:02
πήγαινε autoscout.de βρες το αμάξι που θέλεις και υπολόγισε

τιμή αυτοκινήτου + 1/2 τιμής για εκτελωνισμό + 1500 άλλα έξοδα και στο περίπου βγεί η τιμή με το κλειδί στο χέρι (+- 1000). Ψάχνε μόνο αμάξια από 2004 και μετά. Η μαγκιά είναι να βρείς αμάξι του 2004 ή 2005 (για να πάρεις μεγάλη παλαιότητα από το τελωνείο) αλλά με λίγα χλμ (για να είναι σε καλή κατάσταση). Επίσης προτίμησε μάντρα ή ιδιώτη και όχι αντιπροσωπία έτσι ώστε να μπορέσεις να πάρεις χαμηλότερο τιμολόγιο. Άν το πάρεις όμως από ιδιώτη πρέπει να ανέβεις ο ίδιος για να το επικυρώσεις στο προξενίο. Εμείς το πήραμε από μάντρα άλλα το αμάξι το είχε ένας παπούς που το πήρε το 2004 και του είχε κάνει μόνο 11000χλμ! Άλλα το έψαχνα για 2 μήνες κάθε μέρα στο Internet για να το βρώ άρα χρειάζεσαι και υπομονή.

Αυτά μπορώ να σου πώ για να σε βοηθήσω. Πάντως ο κανόνας είναι ότι όσο πιο μεγάλο και ακριβό αμάξι πάρεις τόσο πιο πολλά χρήματα κερδίζεις. Για κάτω από 2000 κυβικά δεν συμφέρει με τίποτα. Και τελευταίο ότι τα 50000χλμ διανυθέντα στην Γερμανία είναι σαν 10000χλμ στην Ελλάδα. Οι δρόμοι δεν έχουν καθόλου λακούβες και σαμαράκια και δεν τα σπάνε" οι οδηγοί τα αμάξια εκεί. Επίσης στην Γερμανία απαγορεύεται δια νόμου το off-roading. Άρα αποκλείεται το αμάξι που θα πάρεις να το έχουν λιώσει στους χωματόδρομους και στα δάση.


Georgyboy εξαιρετικά χρήσιμο και κατατοπιστικό το πόστ σου ,προσωπικά σε ευχαριστώ και καλοτάξιδη η Μπέμπα!(Χιονολάστιχα αμέσως τώρα εκτός αν φοράει ήδη)
Δυο πράγματα με επιφύλαξη όμως , πρώτον στα 2000cc το τελωνείο βγαίνει αρκετά λιγότερα και αυτό με τα Αμερικάνικα αυτ/τα , έχω την εντύπωση ότι δεν μπορείς να τα εισάγεις εύκολα λόγω κάποιων διαφορών στο Ομολογκάρισμα.Θα το κοιτάξω πιο καλά και θα επανέλθω , προς το παρών ότι γράφω με επιφύλαξη....
"

georgyboy
08-12-07, 09:58
<a href=member_profile.asp?PF=14052&amp;FID=17" target="_blank">sfeweather</a> μην το σκεφτεσαι καν από αμερική θα είναι πολλαπλάσια τα έξοδα και εκτός από αυτό τα αμερικάνικα αμάξια είναι τελείως διαφορετικών προδιαγραφών (πολύ μακριές σχέσεις στο κιβώτιο, πολύ πιο μαλακές αναρτήσεις που πλέουν στους Ελληνικούς δρόμους, και διάφορα εργονομικά ατοπήματα) απ'οτι τα Ευρωπαϊκά και δεν λένε για τους Ελληνικούς δρόμους. Συμβουλή μου είναι να κοιτάξεις μόνο Γερμανία και μάλιστα Νότια (Στουτγκάρδη, Μόναχο, Φρανκφούρτη και γύρω πόλεις).
Είναι τόσα πολλά τα αμάξια εκεί που αποκλείεται να μην βρείς αυτό που θέλεις.

Γείτονα js69 (member_profile.asp?PF=13634&amp;FID=17) ευχαριστώ πολύ! Τα χιονολάστιχα μάλλον για την επόμενη χρονιά γιατί επειδή τ'αμάξι φοράει 18άρες ζάντες (δεν το ήθελα αυτό έτσι αλλά όλο το υπόλοιπο αμάξι μου άρεσε πάρα πολύ οπότε...) δεν λέει και δεν ξέρω και αν θα βρώ χιονολάστιχα τέτοια διάσταση (πίσω φοράει 255/45/18!) οπότε πρέπει να πάρω και 17άρες ζάντες και μιλάμε για 1,5 χιλιάρικο σύνολο το οποίο τώρα είναι δύσκολο γιατί έφυγαν πολύ πρόσφατα πολλά για το αμάξι.... Προς το παρόν ένα ζεύγος αλυσίδες για πίσω και βλέπουμε του χρόνου... Εξάλλου με τον προκάτοχο ένα Ραβ4 του 2004 (το οποίο μας τράκαραν το καλοκαίρι και τούμπαρε και καταστράφηκε) επί 3 χρόνια ανέβηκα σε όλα τα ΧΚ της Β. Ελλάδας άπειρες φορές με τα συμβατικά λάστιχα και δεν χρειάστηκε ποτέ να βάλω αλυσίδες (τις είχα ακόμα στην ζελατίνα και πήγα και τις άλλαξα με άλλες κατάλληλες για το Χ3!).
Όσο για αμάξι 2000 κυβικά συμφέρει πάλι να το φέρεις αλλά όχι τόσο πολύ όσο μεγαλύτερο. Ένα καλό Ραβ4 2ετίας θα το βρείς 18000 Γερμανία και με τα έξοδα θα πάει 25000 με το κλειδί στο χέρι, όταν ένα αντίστοιχο μετάχ μπορείς να το βρείς εδώ με 27000. Για λιγότερα κυβικά π.χ. 1600 δεν το συζητάω κάν γιατί τα καινούρια μικρά-μεσαία αμάξια είναι πιο φθηνά στην Ελλάδα απ'οτι στην Γερμανία.
"

MountExplorer
08-12-07, 10:20
Το θεμα βεβαια Επιλογη 4Χ4 για εκτος δρομου" δεν συμβαδιζει απολυτα με αυτοκινητα οπως το Χ3 ή το RAV4 που ειναι SUV και οχι 4Χ4 εκτος δρομου... RAV4 automatic εχω οδηγησει παλιοτερα και το βρηκα ικανοποιητικο για εντος δρομου κυριως. Επισης ως συνοδηγος σε ΒΜW X3 2.0, τα βρηκαμε ψιλοσκουρα, ανηφοριζοντας τα Πιερια ορη προς την κορυφη τους..."

georgyboy
08-12-07, 11:30
Πολλά θέματα έχουν ξεφύγει off-topic και το συγκεκριμένο είναι το λιγότερο!
Από εκεί και πέρα πρέπει να είσαι συνειδητοποιημένος αγοραστής. Τα καλά σύγχρονα SUV (Rav4, X-trail, Forrester, X3, Touareg) καλύπτουν τις ανάγκες του 90% των αγοραστών τετρακίνητων οχημάτων στην Eλλάδα (και το 100% στην κεντρική Ευρώπη όπου απαγορεύεται η εκτός δρόμου οδήγηση). Αν θέλεις ένα όχημα που να σε πηγαίνει άνετα στα ΧΚ και σε βατούς χωματόδρομους και παραλίες, χωρίς να θυσιάσεις την άνεση και την ασφάλειά σου στο ταξίδι τα συγκεκριμένα οχήματα είναι ιδανικά. Για πιο ακραίες καταστάσεις τύπου trial φυσικά και δεν κάνουν. Εγώ προσωπικά προτιμάω αυτούς που παίρνουν Suv και τα ζορίζουν λίγο περισσότερο από όσο πάνε παρά να βλέπω τύπους που πήραν Cherokee, Discovery &amp; Land Cruiser για να πάνε μία φορά τον χρόνο στην Αράχωβα και να τα παρκάρουν πρώτη μούρη στην θάλασσα στα Beach bar επειδή το αμάξι πάει".
Και στην τελική τα έχω πάρει με το σνομπάρισμα των ιδιοκτητών SUV από τους hardcore τετρακίνητους. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες και ούτε όλοι περνάνε καθημερινά μέσα από ποτάμια...

(προς αποφυγή παρεξήγησης δεν αναφέρομαι σε εσένα Mount αλλά σε πολλά παλαιότερα κραξίματα SUV που έχουν γραφτεί)
"

MountExplorer
08-12-07, 11:36
Δεν ειμαι κατα των SUV σε καμια περιπτωση απλα, το 4Χ4 εκτος δρομου απαιτει πιο σκληροτραχηλα οχηματα. Για ολα τα υπολοιπα υπαρχουν τετρακινητα τυπου EVO και Impreza που μια χαρα πηγαινουν παντου με τα καταλληλα λαστιχα, αρκει να μην υπαρχουν μεγαλες κροκαλες... επισης εχουν και επιδοσεις για να καλυψουν πιο σπορ απαιτησεις.

j.s.
08-12-07, 13:25
Georgyboy κακό αυτό με τις 18αρες ζάντες , τέτοιες φοράει και το δικό μου και έχω βρει τον μπελά μου, θα κατέβω σε 16αρες μάλλον.
Στα 2000 cc συμφέρει μόνο για audi , bmw, mercedes που και πολλά μοντέλα έχουν σε αυτή τη κατηγορία αλλά και τεράστια προσφορά στη Γερμανία.Στα suv όντως δύσκολα τα πράγματα.
Τώρα , υπάρχουν suv και suv.Από τη μία το Φορεστερ με την κορυφαία ίσως 4κίνηση της αγοράς(έρχεται και το καινούργιο τα Χριστούγεννα) και από την άλλη το Honda, το Mazda κτλ. με ελάχιστες δυνατότητες εκτός δρόμου ,συνειδητά όμως από τους κατασκευαστές.Επίσης το Τouareg ,εξοπλισμένο με την αερανάρτηση , το κοντό κιβώτιο και κλείδωμα σε κεντρικό και πίσω διαφορικό ,μόνο suv δεν είναι(30cm απόσταση από το έδαφος μέχρι τα 20km/hr ,εξαιρετικές γωνίες) , απλά άντε τράβα δώσε 75000 και μετά ανέβαζε το στα κατσάβραχα!Και συνήθως όσοι τα παίρνουν , ναι μεν τα πληρώνουν αδρά ,αλλά δεν τα λασπώνουν ποτέ.Και εδώ είναι η αρχή του κακού με τα πανάκριβα suv.
Όταν παίρνουν τέτοια και εμφανίζονται μόνο σε Αριστοτέλους , Κολωνάκι , πρώτη μούρη πάρκιγκ στα μπουζούκια και όταν τις λίγες φορές θα βρεθούν στο βουνό δημιουργούν προβλήματα με την ασχετοσύνη τους και την αλαζονεία τους , έ δεν θέλει και πολύ...
Α και Γιώργο οι φτερούγες είναι μια τελείως ειδική κατηγορία....
Edited by: js69

MountExplorer
08-12-07, 13:38
Δημητρη στο χιονι οι φτερουγες πηγαινουν καλυτερα απο πολλα SUV ομως... Τρεχουν σα δαιμονισμενα... Εχεις δει φανταζομαι την επιδειξη στο Σελι με τα ιμπρεζα, πανω στα χιονια!

georgyboy
08-12-07, 15:12
js69 έχεις βρει χιονολάστιχο για 18άρα? Έχεις δίκιο για το Touareg, πολύ ατυχές παράδειγμα. Πάντως οι φτερούγες είναι για πολύ διαφορετική χρήση και απευθύνονται σε τελείως διαφορετικό κοινό. Έχω οδηγήσει sti (του θείου μου) και είδα πως είναι. Τρελλή κ@#λα αλλά δεν θα το έπαιρνα με τίποτα. Μετά από ταξίδι Θεσ/νίκη - Σέλι (σιγά το ταξίδι δλδ) ο πατέρας μου είχε πρόβλημα στην μέση του για 1 εβδομάδα! Ακόμα και εμένα με κούρασε λίγο και είμαι 28 όχι κανένας παπούς!

sfeweather
08-12-07, 18:12
to santafe einai kalo?

j.s.
08-12-07, 18:17
Δημητρη στο χιονι οι φτερουγες πηγαινουν καλυτερα απο πολλα SUV ομως... Τρεχουν σα δαιμονισμενα... Εχεις δει φανταζομαι την επιδειξη στο Σελι με τα ιμπρεζα, πανω στα χιονια!
Γιώργο , ιστορία:
Παρνασσός , Φώτα 2003 , μετά από βραδινή χιονοθύελλα(δυστυχώς Αράχωβα μόνο βροχή) , το επόμενο πρωί τα πάντα μετά τη διασταύρωση του Έλατου, παγωμένα.Καταφέρνουμε φτάνουμε επάνω καμιά 150 αυτ/τα.Κάνουμε φοβερό σκί ,δωρεάν τα λίφτ λόγω καιρικών συνθηκών(!!) και διαλυμένοι ξεκινάμε κατά τις 5.00 να γυρίσουμε πίσω.Στο άδειο πάρκιγκ (παγωμένο)βλέπω ένα EVO 7 σταματημένο και τον οδηγό του να μιλάει στο κινητό ,θα φωνάζει οδική βοήθεια να τον μαζέψει σκέφτομαι.
Φεύγουμε , μερικά χλμ. πιο κάτω ,μπροστά ένα Cherokee , ένα Vitara σαν το δικό σου και πίσω εγώ , με 20-30 km/hr 'ολοι μας.
Ξαφνικά μου γεμίζει ο καθρέπτης με φώτα, λέω τι διάολο , το Evo έρχεται με πάνω από 50 , μας μαζεύει και τους 3 στην ευθεία και μπαίνει στην επόμενη αριστερή με drift.ΧΑΖΕΨΑ!!!
Έκτοτε είπα ,κάποια στιγμή θα πάρω Μίτσου.Τελικά ξεκίνησα με Outlander και το EVO βλέπουμε...Όπως πολύ σωστά λέει ο Georgyboy θέλει πολύ κέφι και χρήμα να διατηρείς ένα τέτοιο , δεν είναι καθημερινής χρήσης....
Georgyboy ένα τύπο χιονολάστιχου βρήκα μόνο για 18αρα και μου ζητάν χρυσάφι δεν πρόκειται να τα δώσω.Γιαυτό και θα κατέβω στη 16αρα.

MountExplorer
08-12-07, 20:58
http://www.youtube.com/watch?v=nLPpp4eHhLg&feature=related

ΕVO+WRX+SNOW = FUN!!!

MountExplorer
08-12-07, 21:03
Και ελληνικα βιντεο παρακαλω...

http://www.youtube.com/watch?v=AUNhn6_1nyo&feature=related Κοζανη

http://www.youtube.com/watch?v=1E4Rqw2drZU&feature=related Βασιλιτσα

sfeweather
09-12-07, 21:20
to santafe einai kalo suv????epanalamvanw..[i]"

snowgrooomer
10-12-07, 20:05
Se petrelaio isos kai na to eperna

MountExplorer
10-12-07, 21:21
Το Santa Fe για τα λεφτα του, προσφερει πολλα. Ειναι πολυ καλο value for money. Προσωπικα δεν θα το επαιρνα, διοτι εχω διαφορετικα κριτηρια.

kostasx
11-12-07, 16:35
Καλά παλληκάρι μου είσαι τελείως...τοκ τοκ? εμείς θα σε πούμε τι τουτού να αγοράσεις? και άντε και σε είπαμε (που βέβαια ο κάθε ένας θα σου πεί το κοντό του ή το μακρύ του και θάχει απόλυτο δίκαιο) εσύ που θα το βρείς? να το πάρεις απο τα μεταχειρησμένα? πλάκα έχεις . Εχεις ξαναπάρει αυτοκίνητο με αυτόν τον τρόπο? Είναι σαν τον φούρνο του Καραγκιόζη αυτή σου η ιστορία. Πάντως να είσαι σίγουρος ότι αν κάποια στιγμή πάρεις θα είναι το καλύτερο. Και ξέρεις γιατί? γιατί θα είναι δικό σου. Αντε και με το καλό.

sfeweather
11-12-07, 21:31
κοσταςχ δεν εκφραζομαστε ετσι σε ενα δημοσιο χωρο που νομιζεις οτι βρισκεσαι?πριν παρεις ΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ..δεν κανεις οτι σου γουσταρει...δεν παιρνεις αυτοκινητο ετσι!!!υπαρχουν τ ο σ ε ς επιλογες οποτε ρωτας καποιον που ξερει εχει οδηγησει τετοια αυτοκινητα..γιαυτο και ρωτησα!το πως θα το αγορασω δικο μου προβλημα~μεταχειρισμενο μοντελο 2007δεν υπαρχει οποτε παιρνεις καινουριιο!αντε εισαι και απο το λαγονησι~καθε καλοκαιρι σας ερχομαι!καλη διαμονη στο φορουμ ..[i]"

Paniain
11-12-07, 21:50
Το Santa Fe για τα λεφτα του, προσφερει πολλα. Ειναι πολυ καλο value for money. Προσωπικα δεν θα το επαιρνα, διοτι εχω διαφορετικα κριτηρια.

σε βλέπω σε trophy εσένα...αντε και του χρόνου να σε δώ σ'αυτό που διωργανόνουμε εμείς...

MountExplorer
12-12-07, 10:14
Paniain, εκκρεμουν καποιες λεπτομερειες πριν το Trophy... Old man emu, ARB, Warn, mud λαστιχα κτλ.

Ασε που σε λιγες μερες θα κανω μετατροπη σαζμαν...

Paniain
13-12-07, 17:39
Paniain, εκκρεμουν καποιες λεπτομερειες πριν το Trophy... Old man emu, ARB, Warn, mud λαστιχα κτλ.

Ασε που σε λιγες μερες θα κανω μετατροπη σαζμαν...

το Old man το απλο και όχι το LTR να ξέρεις δε κάνει για αγώνες...στο λέω αφού έχουμε διαλήσει 5 old man...

Σαζμάν τί θα βάλεις?

MountExplorer
13-12-07, 22:15
Aυτοματο (βρηκα με 500 ευρω κομπλε για μετατροπη απο μηχανικο σε αυτοματο). Εννοειται με καινουριο μετατροπεα ροπης, ελεγχο στα πλανητικα γραναζια κτλ.

Paniain
14-12-07, 09:44
Aυτοματο (βρηκα με 500 ευρω κομπλε για μετατροπη απο μηχανικο σε αυτοματο). Εννοειται με καινουριο μετατροπεα ροπης, ελεγχο στα πλανητικα γραναζια κτλ.

Τότε θα είναι μια πολύ καλή μετατροπή...θα δείς διαφορά στη συμπεριφορα

sfeweather
15-12-07, 21:06
το jeep grand cherokee πως σας φαινεται ?συμπεριφερεται καλα εκτος δρομου?

dinki
15-12-07, 22:39
το jeep grand cherokee πως σας φαινεται ?συμπεριφρεται καλα εκτος δρομου?

πλακα με κανεις[i]"

sfeweather
15-12-07, 22:42
xaxa den exw odigisei to grand..alla ap oti fainetai einai apo ta kalytera peirazei an parw 2001-2 modelo?sg paromoies einai oi seires..

dinki
15-12-07, 22:52
[i]"

sfeweather
15-12-07, 23:00
re paidia mia aporia..an agorasw apo alli xwra ..service pou tha to pigainw.??k poso tha plirwnw??

dinki
16-12-07, 00:54
αν έχει λήξει η εγγύηση τo πας όπου θες αν υπάρχει εγγύηση τo πας σε αντιπροσωπεία άσχετα από που τo αγόρασες. Εγώ μετά την εγγύηση τo πάω σε έναν ιδιώτη ειδικευμένο στα jeep, και μπορώ να πω ότι είναι φτηνότερος τουλάχιστον στο διπλάσιο απότι όταν τo πήγαινα στην αντιπροσωπεία και πιο πολύ γνωστης (συμμετέχει κα σε άγονες trial με Jeep σε ευρωπαϊκό επίπεδο) οποτε διαλέγεις.

dinki
16-12-07, 00:58
κάθε 7500 χιλ. αλλαγή λαδιών και ένα απλό tsek up κόστος 30-40 ευρώ, κάθε 15000 χιλ. σέρβις με τις απαραίτητες αλλαγές κόστος περίπου από 110-150(εκτος αν χρειαστεί αλλαγή στα τακάκια, δίσκους και αλλα οποτε τo κόστος ανεβαίνει ανάλογα).Edited by: dinki

j.s.
16-12-07, 01:19
αν έχει λήξει η εγγύηση τo πας όπου θες αν υπάρχει εγγύηση τo πας σε αντιπροσωπεία άσχετα από που τo αγόρασες. Εγώ μετά την εγγύηση τo πάω σε έναν ιδιώτη ειδικευμένο στα jeep, και μπορώ να πω ότι είναι φτηνότερος τουλάχιστον στο διπλάσιο απότι όταν τo πήγαινα στην αντιπροσωπεία και πιο πολύ γνωστης (συμμετέχει κα σε άγονες trial με Jeep σε ευρωπαϊκό επίπεδο) οποτε διαλέγεις.
Αυτή είναι και η μακράν καλύτερη επιλογή,να έχεις κάποιον δικό σου γνώστη να είναι υπεύθυνος για το αυτ/το σου , από το να τρέχεις στην αντιπροσωπεία και να μην σε αφήνουν να δεις τι κάνουν στο αυτ/το, καθίστε στην αίθουσα αναμονής σου λένε.Σιγά ρε παιδιά λίγο για επέμβαση ανοιχτής καρδιάς ήρθα??
Και το κακό είναι ότι με τις 6χρονες και 7χρονες εγγυήσεις , χάνεις το προνόμια του δικού σου γνώστη μηχανικού....
"

Paniain
16-12-07, 09:35
το jeep grand cherokee πως σας φαινεται ?συμπεριφερεται καλα εκτος δρομου?


Ανάλογα το εκτός δρόμου τι σημαίνει...

Paniain
16-12-07, 09:36
αν έχει λήξει η εγγύηση τo πας όπου θες αν υπάρχει εγγύηση τo πας σε αντιπροσωπεία άσχετα από που τo αγόρασες. Εγώ μετά την εγγύηση τo πάω σε έναν ιδιώτη ειδικευμένο στα jeep, και μπορώ να πω ότι είναι φτηνότερος τουλάχιστον στο διπλάσιο απότι όταν τo πήγαινα στην αντιπροσωπεία και πιο πολύ γνωστης (συμμετέχει κα σε άγονες trial με Jeep σε ευρωπαϊκό επίπεδο) οποτε διαλέγεις.

Γιασημάκος?"

sfeweather
16-12-07, 13:17
gia xioni gia laspi...den s lew na anevainei vraxous...genika aksizei ta lefta tou??

sfeweather
17-12-07, 16:14
re paidia opoios kserei as apantisei...-o seller tou aytokinitou m leei pws tha rthei o idios ellada gia na mou ferei to aytokinito me prokatavoli mono 1000 eyrw..to aytokinito kanei 13000...k mou leei pws dn plirwnw telwnio etsi..malakies leei i einai kapws etsi ta pragmata an to ferei ekeinos?dil to perasei stin ellada sa diko tou..

Paniain
17-12-07, 19:24
gia xioni gia laspi...den s lew na anevainei vraxous...genika aksizei ta lefta tou??


αν το πάρεις όσο φτηνά λες ναι αξίζει.....και με το σωστό λάστιχο πάει παντού...αν και η προτίμηση μου σ'αυτή τη κατηγορία ειναι το land cruiser...εφόσον όμως το βρήκες ευκαιρία αυτο πάρτο...

ΜΙΖ
17-12-07, 20:21
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ
[i]"

dinki
17-12-07, 20:48
ωραίος, ωραία και η τιθορέα έχω πάει πολλές φορες σε μια οικογενειακή φιλί, φοβερό χωριο,πανέμορφο.

MountExplorer
17-12-07, 21:12
4Χ4 για εκτος δρομου ψαχνετε? Λοιπον επικεντρωθειτε καλυτερα σε εργαλεια οπως το G-class, Nissan Patrol, Toyota Land Cruiser, Range Rover, Mitsubishi Pajero, Jeep Cherokee, Suzuki Vitara, Daihatsu Feroza, κτλ κτλ.
Αυτα συνιστουν 29 κατασκευαστες τετρακινητων. Αυτοι ξερουν!

strofimios
18-12-07, 00:36
Απο ολα αυτα με το μονο που θα εισαι πολυ συχνα εκτος δρομου(θες δε θες)ειναι το RaRo.Τον περισσοτερο καιρο θα τον περασει στα συνεργεια τα οποια δεν πιανονται για δρομος!!!!!!!
Για τα υπολοιπα,εαν θες να πας εκτος χωματοδρομου βλεπεις μονο τα G(που με την τιμη που εχει δεν πιστευω να δει καποιο,απο οσα κυκλοφορουν,χωμα),patrol και cherokee(εννοειται το παλιο καλο XJ με τους αξονες).Τα υπολοιπα πανε ανετα(σχεδον) παντου αρκει να κινεισαι σε καποια χαραγμενη διαδρομη.Edited by: strofimios

Paniain
18-12-07, 02:11
Και το G πολλά προβλήματα...

strofimios
18-12-07, 12:02
Τι να κανουμε,αφου η ΜΒ τα γεμιζει μπλιμπλικια.
Τουλαχιστον ξερεις οτι δεν μασανε τα βασικα,μεταδοση και σασι.Αυτα δηλαδη που παρεχει η steyr.Τωρα για τα υπολοιπα μερη του G τα εχουμε ξαναπει,σχεδον ολοι οι κατασκευαστες φτιαχνουν τα οχηματα τους πολυ προχειρα και σε διαφορες περιεργες"χωρες και οσοι εφαρμοζαν την τακτικη της υπερδιαστασιολογησης την εχουν εγκαταληψει(η ΜΒ τα παρατησε το'96).Το G αξιζει πραγματικα εαν βρεις ενα γυμνο(σασι,αμαξωμα και μεταδοση)και το φτιαξεις οπως θες.Θα κοστισει το 1/5 των χρηματων του καινουργιου και θα το εχεις ακριβως οπως το θες."

MountExplorer
27-12-07, 01:32
Οποτε παιρνεις ενα japani και ησυχαζεις... προσοχη σε κορεατικες απομιμησεις!

strofimios
27-12-07, 14:12
Οριστε,ακομα δεν το πηρε και κολησε.Το θεμα ειναι ενα,εαν θες εργαλειο για τελειως εκτος παρε κατι με αξονες(ειναι και λιγα πλεον τα αξονατα και δεν θα δυσκολευτεις να διαλεξεις).Για ολες τις υπολοιπες χρησεις ολα ειναι καλα αλλα προτιμω Κορεα και Japan για τους γνωστους λογους.

MountExplorer
28-12-07, 20:33
Και κατα προτιμηση αυτοματο... Ο συμπλεκτης το μονο καλο που κανει στο βουνο ειναι να διαχεει τη μυρωδια του καμμενου γυρω, οταν ανεβαινεις με 2-3 χιλιομετρα την ωρα και πατας πανω σε κροκαλες...

strofimios
29-12-07, 16:36
Και ποιος ειπε οτι ο μετατροπεας ροπης ειναι αθανατος;
Εαν θες τετοια χρηση ή παιρνεις κατι με ροπη και καλες μειωσεις ή παιρνεις κατι για το οποιο υπαρχει καποιο aftermarket κιτ για τον μειωτηρα.

MountExplorer
29-12-07, 17:51
Αθανατο τιποτα δεν ειναι... αλλα στην πραξη ο μετατροπεας ροπης θα παραδωσει πνευμα οταν στο μεταξυ θα ειχαν καει πολλα δισκοπλατα...

Iceman1981
29-12-07, 19:59
Μην κατηγορείτε την αξιοπιστία του G..τα καινούρια , μετά το 2005 , μοντέλα είναι αρκετά καλά..και σίγουρα συγχωρούμε και 1-2 παραμπτώματα δεδομένου ότι το σασί και η μετάδοση ( 3 μπλοκέ διαφορικά ) είναι μακράν μπροστά από Wrangler και Defender

MountExplorer
29-12-07, 22:44
Noμιζω και τα Hummer H2 εχουν τρια μπλοκε διαφορικα...

ΜΙΖ
29-12-07, 23:55
Noμιζω και τα Hummer H2 εχουν τρια μπλοκε διαφορικα...
KAI TO ΔΙΚΟ ΜΟΥ NIVA!! [i] http://forum.snowreport.gr/smileys/smiley36.gif Edited by: ΜΙΖ "

MountExplorer
30-12-07, 00:33
Nαι αλλα με την ιπποδυναμη που εχει το Νιβα, ακομα και με κοντες σχεσεις δυσκολευεται σε ανηφορες με μεγαλο υψομετρο...

ΜΙΖ
30-12-07, 02:02
Nαι αλλα με την ιπποδυναμη που εχει το Νιβα, ακομα και με κοντες σχεσεις δυσκολευεται σε ανηφορες με μεγαλο υψομετρο...
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΡΩΝΟΠΥΝΙΩΝ(ΚΟΝΤΗΜΑ ΒΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ 3.7 ΣΕ 4.1)ΕΝΩ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ(ΑΡΓΑ)
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΓΟ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΡΠΟΥΣΑ!!
ΤΑ ΜΠΛΟΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ 100% ΜΕ ΥΠΟΠΙΕΣΗ ΑΕΡΑ(ΑΙRLOCK)
ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ NIVA ΗΤΑΝ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΧΑΡΗΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ(ΑΜΟΡΓΙΑΝΝΟΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ 1800 ΕΥΡΩ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ

MountExplorer
30-12-07, 02:38
Kαι πολυ καλα εκανες φιλε ΜΙΖ... Το θεμα με το Νιβα ειναι οτι ναι μεν δεν φοβασαι να το πας και στα κατσαβραχα γιατι ειναι σχεδον τζαμπα να το ξανα-φτιαξεις αλλα σε οδηγηση στην εθνικη οδο ο κινητηρας ειναι ανεπαρκης τοσο για προσπερασματα οσο και για σβελτο ταξιδι. Μονο σε επαρχιακο δρομο δεν δειχνει λιγο" στο ταξιδι."

strofimios
30-12-07, 13:20
Nαι αλλα με την ιπποδυναμη που εχει το Νιβα, ακομα και με κοντες σχεσεις δυσκολευεται σε ανηφορες με μεγαλο υψομετρο...
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΡΩΝΟΠΥΝΙΩΝ(ΚΟΝΤΗΜΑ ΒΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ 3.7 ΣΕ 4.1)ΕΝΩ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ(ΑΡΓΑ)
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΓΟ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΡΠΟΥΣΑ!!
ΤΑ ΜΠΛΟΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ 100% ΜΕ ΥΠΟΠΙΕΣΗ ΑΕΡΑ(ΑΙRLOCK)
ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ NIVA ΗΤΑΝ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΧΑΡΗΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ(ΑΜΟΡΓΙΑΝΝΟΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ 1800 ΕΥΡΩ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ
3.9 ειχες.Επρεπε να βαλεις απο 4.3 και πανω για να δεις καλη διαφορα.

strofimios
30-12-07, 13:31
Noμιζω και τα Hummer H2 εχουν τρια μπλοκε διαφορικα...
Το H1 ειχε 3 μπλοκε και υπαρχουν αρκετα αλλα με 3 μπλοκε μαμα".Το θεμα με το g δεν ειναι τα 3 μπλοκε,και να μην τα ειχε τα βαζεις,αλλα η κατασκευη του σασι και της μεταδοσης.Στην ουσια ειναι αθραυστο.Εχει την πιο χοντρη λαμαρινα(1mm)στο αμαξωμα,απο ολα τα αυτοκινητα παραγωγης.Εαν βρειτε καποιο σε καποιο συνεργειο κοιταχτε το σασι.Αρμα μαχης.Κοιταχτε τα ακρα του αξονα.
Και οσοι δουν και τον αξονα λυμενο θα καταλαβουν γιατι πραγμα μιλαμε.Φορτηγο.Το αμαξι ειναι(ηταν)φτιαγμενο για το βουνο.Τα 460 παιρνουν 35αρια χωρις ψηλωμα!!!!Το μονο που χρειαζεται το g ειναι μαι καλη αναρτηση γιατι οι "μαμα" διαδρομες ειναι μηδενικες.Για μενα το μονο,σοβαρο,μειονεκτημα ειναι το μεγαλο βαρος και το γεγονος οτι το μπροστα παρμπριζ δεν "πεφτει" στα ανοιχτα μοντελα(εκτος εαν παρεις παοφορο απο τον στρατο).Edited by: strofimios "

ΜΙΖ
31-12-07, 14:57
Nαι αλλα με την ιπποδυναμη που εχει το Νιβα, ακομα και με κοντες σχεσεις δυσκολευεται σε ανηφορες με μεγαλο υψομετρο...
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΩΡΩΝΟΠΥΝΙΩΝ(ΚΟΝΤΗΜΑ ΒΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ 3.7 ΣΕ 4.1)ΕΝΩ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ(ΑΡΓΑ)
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΓΟ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΡΠΟΥΣΑ!!
ΤΑ ΜΠΛΟΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ 100% ΜΕ ΥΠΟΠΙΕΣΗ ΑΕΡΑ(ΑΙRLOCK)
ΚΑΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ NIVA ΗΤΑΝ ΟΥΤΟΠΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΧΑΡΗΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ(ΑΜΟΡΓΙΑΝΝΟΣ) ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ 1800 ΕΥΡΩ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ
3.9 ειχες.Επρεπε να βαλεις απο 4.3 και πανω για να δεις καλη διαφορα.
3.9 ΕΙΧΑ ΤΟ 3.7 ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΥΚΟΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 4.1(ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ 1600)ΕΒΡΙΣΚΑ ΜΟΝΟ 4.44 ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΟΝΤΟ(ΜΕ ΤΑ ΤΟΤΕ ΜΥΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΑ!).
ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΝΙVA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΜΑ ΒΓΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΕΙΣ ΟΛΑ!

strofimios
31-12-07, 15:30
Δεν ρωταγες.Ειχα 4.3 καινουργια.Αλλα πιστευω οτι το καλλιτερο ειναι το 4.44 αλλα δεν το βρισκεις πουθενα.
Οσο για το αν γινεται να τα εχεις ολα......γινεται αλλα θελει λεφτα.

ΜΙΖ
31-12-07, 17:43
Δεν ρωταγες.Ειχα 4.3 καινουργια.Αλλα πιστευω οτι το καλλιτερο ειναι το 4.44 αλλα δεν το βρισκεις πουθενα.
Οσο για το αν γινεται να τα εχεις ολα......γινεται αλλα θελει λεφτα.
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΟ ΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ 2005 ΜΕΤΑ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!(ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ 4.44 ΑΠΟ ΠΑΛΙΟ LADA ΙΧ(ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟ 2105)
ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΧΛΙΔΑΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΑ MALATESTA KAIMAN ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΘΑ ΒΟΥΗΖΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΧΕΙΣ ΟΛΑ ΕΠΙΜΕΝΩ!

strofimios
31-12-07, 18:54
Τα 4.44 τα φοραγανε τα παλια station wagon.Δεν ξερω ποσο ευκολα τα βρισκεις στην επαρχια αλλα στην Αθηνα εχω βρει μονο ενα σετ και ο τυπος ζηταει οσα του λοιπουν!!!!

MountExplorer
31-12-07, 19:54
Για το Touareg τι γνωμη εχετε? μπορει να μην ειναι καθαροαιμο, και να ειναι γεματο ηλεκτρονικα κολπα αλλα εχει μερικα χαρακτηριστικα που του δινουν πολυ καλες δυνατοτητες εκτος δρομου.

1) Κοντες σχεσεις
2) Αεραναρτηση για ψηλωμα ως και 30 εκατοστα!!!

ΜΙΖ
31-12-07, 20:02
Για το Touareg τι γνωμη εχετε? μπορει να μην ειναι καθαροαιμο, και να ειναι γεματο ηλεκτρονικα κολπα αλλα εχει μερικα χαρακτηριστικα που του δινουν πολυ καλες δυνατοτητες εκτος δρομου.

1) Κοντες σχεσεις
2) Αεραναρτηση για ψηλωμα ως και 30 εκατοστα!!!

ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΤΟΥΜΕΝΟ(ΕΛΑΣΤΙΚΑ)
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ 2ΜΠΛΟΚΕ 100% ΔΥΝΑΜΗ ΥΨΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΤΟ TOUAREG ΣΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟ 18ΑΡΕΣ ΖΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ(ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΩΝ)ΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ 50/50 ΛΑΣΤΙΧΟ.
ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΗΚΩΜΕΝΗ ΤΗΝ ΑΕΡΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΘΡΩΣΗΣ!
ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΟΓΚΟΣ ΤΟΥ

MountExplorer
31-12-07, 20:15
To ιδιο προβλημα εχει και το Καγιεν οσον αφορα καταλληλα ελαστικα για εκτος δρομου...

strofimios
31-12-07, 20:21
Για τα λαστιχα παντως κατι γινεται.Η interco βγαζει ορισμενα μοντελα της σε 33-12.50-18.Ειναι περιπου 10% μεγαλυτερα απο τα μαμα" του VW.Απο θεμα δυναμης δεν πιστευω να καταλαβει πολλα το αμαξι.Το θεμα ειναι οτι για να χωρεσουν θα πρεπει ο οδηγος να την εχει συνεχεια σηκωμενη,την αναρτηση,οποτε ξεχναει τα "τελικιασματα"."

MountExplorer
31-12-07, 20:26
To VW σιγουρα δεν ειναι ενα αμαξι που θα το χρυσοπληρωσεις για να το σπας σε ανωμαλους δρομους... Υπαρχουν πολλα αλλα αυτοκινητα για αυτη τη δουλεια...

strofimios
31-12-07, 21:48
Σιγουρα,απλα ειπαμε πως μπορει να γινει(εαν γινεται)εαν καποιος θελει να το κανει.

sfeweather
01-01-08, 18:57
καλη χρονια παιδια...

2008..αν θυμαμαι καλα μου λεγε καποιος εδω μεσα πως οι τριτεκνοι θα απολαμβανουν το προνομια της απαλλαγης απο τελη ταξινομησης..θα γινει τλκ??ειναι σιγουρο?και ισχυει και για κυβικα ανω των 2000κκ γτ αλλιως τι να το κανουμε~~!!
ακομα μια ερωτηση ..σκεφτομαι τη λυση υβριδικου απο τη γερμανια ή την αμερικη..δεν εχει τελη ταξινομησης ετσι??

συγγνωμη για το ποστ μου ειμαι εκτος τοπικ αλλα δεν ηθελα να ανοιξω τοπικ για μια ερωτηση..ευχαριστω.

MountExplorer
01-01-08, 19:01
Ετσι ακουσα απο φιλο εκτελωνιστη! Ρωτα και εναν τελωνειακο καλου κακου να εισαι μεσα!

sfeweather
01-01-08, 19:04
για το υβριδικο πιο πολυ ενδιαφερομαι γτ ζω στην αθηνα και η χαμηλη καταναλωση σε συνδιασμο με τις επιδοσεις ειναι το παν..σκεφτομαι το lexus..πλ πιο φθηνο απο αμερικη..αλλα μπορω να το φερω απο αμερικη χωρις να πληρωσω τελη ταξινομησης κ.λ.π...???

MakisM
01-01-08, 19:42
Ουτε στον υπνο σου...Ακομη και απο Αμερικη να ερχοσουν και να το εφερνες με κοκινες πινακιδες, το ΦΠΑ θα το πληρωνες (και απο Αμερικη το Sales Tax να το παρεις πισω χλωμο..) Καποια τελη θα τα γλυτωνες...

Φιλικα

ΜακηςΜ

sfeweather
01-01-08, 19:56
an to parw to lexus apo germania??

sfeweather
03-01-08, 01:33
τι εχετε να πειτε για το lexus rx400H το υβριδικο??κουκλι εε??και 3300cc...και καταναλωση 9λ/100km ειναι πραγματικα οτι πρεπει για τους κατοικους των πολεων που ανεβαινουν χειμωνα στα βουνα μας..+++++